Een persoonlijkheid gaat na op kosten van de club gerevalideerd te hebben, niet zo snel mogelijk bij de club weg....quote:Op dinsdag 6 december 2005 17:04 schreef BoNi het volgende:
Positioneel is het inderdaad misschien op dit moment niet de grootste aderlating, maar als persoon en als voetballer vind ik het wel de grootste aderlating.
Dat zijn jouw woorden al ga ik er wel vanuit maar ik vind het belangrijker hoe "our kids" het gaan doen op het hoogste podium,de LC geloof ik wel.quote:Op dinsdag 6 december 2005 17:20 schreef Da_Sandman het volgende:
Ach, ongetwijfeld zal Ajax verliezen. .
Je moet wel mijn hele bericht quoten dan hoorquote:Op dinsdag 6 december 2005 17:16 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Een persoonlijkheid gaat na op kosten van de club gerevalideerd te hebben, niet zo snel mogelijk bij de club weg....
Als voetballer heeft hij het gehele afgelopen seizoen tot aan zijn blessure dramatisch gespeeld....
We zullen hem niet erg missen dus.
Het is nou niet echt dat ik er van uit ga dat we uit bij Arsenal zomaar gaan winnen..quote:Op dinsdag 6 december 2005 17:21 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dat zijn jouw woorden al ga ik er wel vanuit maar ik vind het belangrijker hoe "our kids" het gaan doen op het hoogste podium,de LC geloof ik wel.
Ik quote alleen maar wat mij uitkomt hequote:Op dinsdag 6 december 2005 17:23 schreef BoNi het volgende:
[..]
Je moet wel mijn hele bericht quoten dan hoor.
Hij speelde inderdaad niet sterk voor zijn blessure, maar dat neemt niet weg dat ik hem de meest talentvolle voetballer vind van de huidige selectie.
Zijn contract loopt af en hij wil in de winterstop weggaan zodat Ajax nog wat voor hem kan vangen. Had hij revalidatie moeten weigeren dan?
Maxwell was net voor zijn blessure toe aan een stap omhoog en ik weet zeker dat hij al niet meer in Amsterdam was geweest als hij niet geblesseerd was geraakt.
Vervelende samenloop van omstandigheden, maar ik neem hem wat dat betreft niks kwalijk, zo kun je altijd wel een verwijt zoeken waarom een speler niet mag vertrekken....!
Je kunt ook gelijkspelen.quote:Op dinsdag 6 december 2005 17:27 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het is nou niet echt dat ik er van uit ga dat we uit bij Arsenal zomaar gaan winnen..
Dat had hij inderdaad kunnen doen, maar het verhaal rond Redondo is toch wel iets anders en daarnaast was Redondo al iets verder in zijn carriere én had hij vermoedelijk ook al een paar nulletjes meer op zijn bankrekeningquote:Op dinsdag 6 december 2005 17:28 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Ik quote alleen maar wat mij uitkomt he
Hij had ook net zo sociaal als redondo kunnen zijn en salaris kunnen weigeren. Als je gewoon bij de club blijft maakt het niet uit, maar als je al weet dat je weg gaat, vind ik gewoon geld blijven vangen behoorlijk triest.
Begrijp mij niet verkeerd, Maxwell was anderhalf seizoen geleden absoluut toe aan een stap hoger, en die had ik hem toen ook van harte gegund. Alleen nu is het een ander verhaal wmb.
Ja en verliezenquote:
Het liefst zie Grygera er nog in voor Vlaar of Heitinga, maar voor de rest ziet het er inderdaad leuk uitquote:Op dinsdag 6 december 2005 17:46 schreef Da_Sandman het volgende:
Dan zou ik het wel eens zo willen zien.
----------------------Stekelenburg----------------------------
-------------Vlaar--------------------Heitinga-----------------
--Kromkamp-------------------------------Juanfran----------
-------------------------Maduro--------------------------------
--De Jong---------------------------------Emanuelsson------
-------------------------Sneijder--------------------------------
------------Rosenberg--------------Babel---------------------
Lijkt mij geen verkeerde ploeg moet ik zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |