Tot straks weer danquote:Op maandag 5 december 2005 11:15 schreef Muerte het volgende:
Ben een tijdje weg, moet even mijn inkomen veilig stellen.![]()
quote:Op maandag 5 december 2005 11:15 schreef Muerte het volgende:
Om een uur of 1 is de kust wel weer veilig.quote:
Ik ga er ook even vandoor, moet even kijken of ik nog inkomen kan vindenquote:Op maandag 5 december 2005 11:15 schreef Muerte het volgende:
hmmm. prettig dat speekselquote:Op maandag 5 december 2005 11:16 schreef Foreverblue het volgende:
En maar 1 om gelijk wakker van te worden![]()
[afbeelding]
Roel is overdreven vrolijk vandaag. Hij vind alles geweldig... gaat zelfs geen nare opmerkingen tegen Lieske maken, zegt hij.quote:Op maandag 5 december 2005 11:18 schreef rickfcdb1 het volgende:
Waar is roel allemaal mee bezig? (heb geen geluid hier)
Het is echt net een kleuter,wat kan dat wijf verschrikkelijk drammen zeg.quote:Op maandag 5 december 2005 11:27 schreef Foreverblue het volgende:
Joost: Als ik Connie (Linda, red.) kan terug halen nu... zou ik dat doen. Ik vind dat ze op een lullige manier is weggegaan.
Dido: Nee, dat wil ik niet.
ik zou ook niet enthousiast worden hoor. T'is toch een concurente...quote:Op maandag 5 december 2005 11:28 schreef essie05 het volgende:
[..]
Het is echt net een kleuter,wat kan dat wijf verschrikkelijk drammen zeg.
Sorry..het is moeilijk objectief te blijven als je een hekel aan iemand hebt.Maar het is in het verhaal weer alleen maar ik ik ik ik ik ik...dat maakt het zo drammerig.quote:Op maandag 5 december 2005 11:30 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik zou ook niet enthousiast worden hoor. T'is toch een concurente...
Ik ben ook niet blij als Linda terug is. Kan ik weer tegen die lelijke rotkop aan kijken.quote:Op maandag 5 december 2005 11:30 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik zou ook niet enthousiast worden hoor. T'is toch een concurente...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |