Volgens mij heeft Hart een drugs (coke) verleden. Tenminste, zo interpreteer ik deze zijn. Waarbij de 'ace' dan een kaart is.quote:Op maandag 24 juli 2006 19:07 schreef One_conundrum het volgende:
kun je die zin ook uitleggen?
En zo zie je maar dat iedereen andere standaarden heeftquote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:31 schreef Senang het volgende:
Eminem - Slim Shady
En zo zie je maar weer dat het schrijven van songteksten (rap of pop) sterk achteruit is gegaan.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:31 schreef Senang het volgende:
Eminem - Slim Shady
Briljant is niet per se diepzinnig, ik vind het gewoon een bizarre en daarom briljante passage.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:33 schreef a-child-in-chains het volgende:
[..]
En zo zie je maar weer dat het schrijven van songteksten (rap of pop) sterk achteruit is gegaan.
Eminem![]()
(F)eminem![]()
(Of was het feminine??)
offtopic --> on-topic
Erg sterk stukje en helemaal briljant.quote:A wanna be gangster
thinkin he's a wise guy
Rob another bank
he's a suck him in the eye guy
Ik heb deze CD van de Red Hot Chilipeppers denk ik ruim 10 jaar en ik vond het toen goed en ik heb, qua tekst nog nooit iets beters gehoord.quote:Tankhead
Mr. Bonny and CLyde guy
Look him in the eye
he's is not my kinda guy
De Red Hot Chili Peppers zijn goed te pruimen vind ik, maar textueel vind ik ze zwaar beneden de maat! Vooral op hun laatste dubbelaar!quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:17 schreef Naief_And_Nasty het volgende:
[..]
Erg sterk stukje en helemaal briljant.
vervolgt Kiedis met
[..]
Ik heb deze CD van de Red Hot Chilipeppers denk ik ruim 10 jaar en ik vond het toen goed en ik heb, qua tekst nog nooit iets beters gehoord.
Dat vind ik idd ook een mooi stukjequote:Op dinsdag 22 augustus 2006 09:44 schreef Serendips het volgende:
And if I like rejection
I'd audition
-Maria Mena-Just hold me-
Realiteitszin...![]()
The Offspring - The worst hangover everquote:I've got the worst hangover ever!
I'm crawlin' to the bathroom again,
It hurts so bad that I'm never gonna drink again.
I'll probably never drink again.
I may not ever drink again.
At least not 'til next weekend
Weer zo'n waarheid die iedereen snapt, en dan wel mooi geformuleerd.quote:When the truth walks away
Everybody stays
Cause the truth about the world is that crime does pay
Jij bent lief,quote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:17 schreef lijan het volgende:Bij mij moet je lief zijn
Gewoon lief zijn
Vooral lief zijn
Alleen lief zijn
't Is genoeg
L van Dongen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |