Volgens mij is die kut al meerderjarig want het mag bier drinken.quote:Op maandag 5 december 2005 02:07 schreef DeLeider het volgende:
Geloof het of niet, maar vandaag is de grootste kindervriendpedo Jarig, de beste man wil zijn leeftijd niet vrijgeven, maar is wel weer! een jaar ouder geworden..... Feliciteer hem alhier
[afbeelding]
Natuurlijk moet dit met het nodige bier en minderjarige kutjes gevierd worden!
[afbeelding]
lees eens bovenaan je post, idiootquote:Op maandag 5 december 2005 02:10 schreef LostFormat het volgende:
Een dag te vroeg, sukkel.
6 december is de beste man jarig. Nu jij weer.quote:Op maandag 5 december 2005 02:11 schreef Fok_you het volgende:
[..]
lees eens bovenaan je post, idioot
Nou en... als je dalijk wakker bent is ie toch weer dichtquote:Op maandag 5 december 2005 02:12 schreef LostFormat het volgende:
[..]
6 december is de beste man jarig. Nu jij weer.
je hebt gelijk, 6 december is Sint Nicolaas (mijn naamdag!), maar in de nederlandse traditie wordt het op 5 december gevierdquote:Op maandag 5 december 2005 02:12 schreef LostFormat het volgende:
[..]
6 december is de beste man jarig. Nu jij weer.
quote:
Zal het nu wel koud hebben.quote:Op maandag 5 december 2005 02:16 schreef zoalshetis het volgende:
ik vind het wel een lekkere kut eigenlijk.
Blaasontsteking.quote:
Dat komt door een bacterie, niet door kou.quote:
Je meent het !quote:Op maandag 5 december 2005 02:20 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Dat komt door een bacterie, niet door kou.
Dat is alvast 1 argument van tafel geveegd mocht de vrouw in kwestie protesteren.quote:Op maandag 5 december 2005 02:20 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Dat komt door een bacterie, niet door kou.
Ik ben bloedserieus. En juist vanwege dit soort misverstanden ben ik ook vrij goedgeefs met mijn informatie.quote:Op maandag 5 december 2005 02:22 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Je meent het !
En ik er iedere keer maar een sjaal omheen draperen.
die stopte je er toch in?quote:Op maandag 5 december 2005 02:22 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Je meent het !
Geen ovenwanten?quote:Op maandag 5 december 2005 02:22 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Je meent het !
Ssssssstquote:
Ik herinner je er even aan dat we in onzin zitten oke ?quote:Op maandag 5 december 2005 02:23 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Ik ben bloedserieus. En juist vanwege dit soort misverstanden ben ik ook vrij goedgeefs met mijn informatie.
Dat noem je een vagina.quote:Op maandag 5 december 2005 02:26 schreef DrDentz het volgende:
huh, waar staat dat bierglaasje in dan?
Google voor jou mister.quote:Op maandag 5 december 2005 02:33 schreef DrDentz het volgende:
ik geloof je niet
Word dan heaumeau.quote:Op maandag 5 december 2005 02:35 schreef DrDentz het volgende:
ik geloof je niet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
hey waar is ie nuquote:Op maandag 5 december 2005 02:30 schreef cerror het volgende:
[..]
Dat noem je een vagina.
Nooit gezien?
eerlijk zeggen, hoe smaakte de volledige pan bisschopswijn?quote:Op maandag 5 december 2005 03:14 schreef Janetje het volgende:
Sinterklaas is te vergelijken met Lucifer... En met Michael Jackson..
Lucifer is een gevallen engel.. eentje die eerst lager was.. (engel) maar later eigen baas.. (satannetje)... Michael Jackson is dus een soort zwarte piet die een blanke man (sinterklaas is geworden)... Dus, van zwarte piet als knecht naar sinterklaas..
Zo heeft de sint ze graag!quote:Op maandag 5 december 2005 03:14 schreef zoalshetis het volgende:
remlof Feliciteer *hier* Sint Nicolaas met zijn verjaardag!
"tot het randje ed, tot het randje"quote:
En dan zo lekker slurpen tot alles eruit isquote:Op maandag 5 december 2005 03:25 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
"tot het randje ed, tot het randje"
ff het bekken kantelen voor die laatste slok.quote:Op maandag 5 december 2005 03:30 schreef S.Nicolaas het volgende:
[..]
En dan zo lekker slurpen tot alles eruit is
En owee als ze deze oude man laat morsen!quote:Op maandag 5 december 2005 03:31 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ff het bekken kantelen voor die laatste slok.
geldt het bier in den baard ook als morsen?quote:Op maandag 5 december 2005 03:34 schreef S.Nicolaas het volgende:
[..]
En owee als ze deze oude man laat morsen!
Heerlijk..quote:Op maandag 5 december 2005 03:15 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
eerlijk zeggen, hoe smaakte de volledige pan bisschopswijn?
Elke vorm van verspilling als in, het komt niet in mijn mond, zal hardhandig afgestrafd wordenquote:Op maandag 5 december 2005 03:34 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
geldt het bier in den baard ook als morsen?
dus ook sint is hiermee vrijgesproken?quote:Op maandag 5 december 2005 03:36 schreef Janetje het volgende:
[..]
Heerlijk..
Oh ja.. nog een overeenkomst.. De sint is net zo'n pedokindervriend als Michael..
Eindelijk van dat gezeik af!quote:Op maandag 5 december 2005 03:42 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dus ook sint is hiermee vrijgesproken?
eigen kweek en drum originalquote:Op maandag 5 december 2005 03:52 schreef remlof het volgende:
[..]
hey! heb jij nog wat te roken willie?
fipoquote:Op maandag 5 december 2005 03:53 schreef S.Nicolaas het volgende:
[..]
Dank! Naam noteert in het grote boek van mijzelf
Ja natuurlijk.. gelijke monniken (quote:Op maandag 5 december 2005 03:42 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dus ook sint is hiermee vrijgesproken?
dit klinkt als de zogenaamde "the american dream"quote:Op maandag 5 december 2005 03:14 schreef Janetje het volgende:
Sinterklaas is te vergelijken met Lucifer... En met Michael Jackson..
Lucifer is een gevallen engel.. eentje die eerst lager was.. (engel) maar later eigen baas.. (satannetje)... Michael Jackson is dus een soort zwarte piet die een blanke man (sinterklaas is geworden)... Dus, van zwarte piet als knecht naar sinterklaas..
Klinkt ook als iemand met slaapgebrek...quote:Op maandag 5 december 2005 17:40 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
dit klinkt als de zogenaamde "the american dream"
volgens mij istie van 10 augustus 1948, dus hij zou nu zo'n 57 jaar oud moeten zijn.quote:Op dinsdag 6 december 2005 15:57 schreef DrDentz het volgende:
hoe oud zou die nou eigenlijk geworden zijn
toch als snel een jaartje of 475 schat ik?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |