Ja, dankzij jouw geklaag ben ik die auto van de zaak kwijt en kan ik die 13e maand ook weer vergeten dit jaar.quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:10 schreef laffer het volgende:
mijn klachten e mailtjes hebben dus succes gehad![]()
Mjah, heb ik ook last van de laatste jaren. In het begin ging het nog wel.quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:07 schreef laffer het volgende:
[..]
maar ik moet nog jaren in therapie wil ik een goed FB topic kunnen openen, dat zegt mn psychyater telkens![]()
dan zal ik celibaat blijvenquote:Op vrijdag 9 december 2005 00:11 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zolang je psychiater op deze manier schrijft mag je met al mijn mpsjes neucken![]()
dan buk jij toch weer lekker ouderwets voor oom lafferquote:Op vrijdag 9 december 2005 00:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Volgende keer sponsor ik jouw gang naar de dames op de wallen mooi niet meer.
Incrowd?quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:20 schreef Krush het volgende:
Incrowd topic [afbeelding]
OT: ik ga je avatar missen![]()
Die wordt geheid gestolen dus laat ik dat maar niet doen.quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:17 schreef Bluezz het volgende:
Stet, gaat Fok!kie ook mee naar Lagossie?
Niks incrowd, je post hier toch?quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:20 schreef Krush het volgende:
Incrowd topic [afbeelding]
OT: ik ga je avatar missen![]()
quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:28 schreef laffer het volgende:
dan buk jij toch weer lekker ouderwets voor oom lafferjij strakke beer van me
![]()
en misschien wel gruwelijk verkrachtquote:Op vrijdag 9 december 2005 00:30 schreef static het volgende:
[..]
Die wordt geheid gestolen dus laat ik dat maar niet doen.
who cares, zolang ik maar lekker kan genieten in jouw interne antiek winkeltjequote:Op vrijdag 9 december 2005 00:31 schreef golfer het volgende:
[..]
![]()
Ik voel dat dopje van je toch niet.![]()
Ctrl + shiftquote:Op vrijdag 9 december 2005 00:27 schreef laffer het volgende:
dan zal ik celibaat blijven![]()
m`n toetsenbord doet soms niet wat ik wil , dan moet ik opnieuw opstarten.
bij dit teken: - krijg ik een vraagteken, en bij dit: ` krijg ik dit: &letters totaal anders enz..
dus ik moest ff rebooten![]()
Ieks, jullie zijn toch nie hoowmoow hequote:Op vrijdag 9 december 2005 00:34 schreef laffer het volgende:
who cares, zolang ik maar lekker kan genieten in jouw interne antiek winkeltjejij rakkert!!
![]()
die onthou ik even, ik dacht dat m`n toetsenbordt het had begevenquote:
golfer wel, waarom denk je dat ie is getrouwd op zijn leeftijdquote:Op vrijdag 9 december 2005 00:36 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ieks, jullie zijn toch nie hoowmoow he
Ja, dat heb ik ook maanden gedachtquote:Op vrijdag 9 december 2005 00:40 schreef laffer het volgende:
die onthou ik even, ik dacht dat m`n toetsenbordt het had begeven![]()
Iiieekksss, homosuelen, daar mot ik niks van hebben.quote:
Van golfer dacht ik het eigenlijk ook alquote:Op vrijdag 9 december 2005 00:43 schreef laffer het volgende:
golfer wel, waarom denk je dat ie is getrouwd op zijn leeftijd![]()
en HW is ook een poot, maar die neuk ik niet meer sinds hij jeugdpuistjes op z`n billen heeft![]()
dat is zelfs voor een part-time homo als ik erg viezig![]()
Zeg, ik heb net gegeten hoorquote:Op vrijdag 9 december 2005 00:46 schreef golfer het volgende:
Weet je dat er ook vrouwen zijn die het met elkaar doen?
Het idee alleen al, the horor.
Nou, dit is best belangrijk om even goed uit te spreken onder mekaarquote:Op vrijdag 9 december 2005 00:47 schreef static het volgende:
Zeg, gaan jullie lekker? Straks wordt dit een reeks voordat ik weg ben.
Dat klinkt alsof je er verdomd veel ervaring mee hebt.quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:48 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Van golfer dacht ik het eigenlijk ook alEn een pukkelkontje is wel vies, maar je kan er natuurlijk een handdoek met een gat overheen gooien; zie je dr nix van. En als er dan een knapt, dan zit het gelijk in de handdoek. Slim he
ik stond echt op het punt om een nieuwe te kopen, bedankt voor de tipquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |