En terecht!quote:Op woensdag 7 december 2005 00:31 schreef static het volgende:
Gaat zeker gebeuren, maar ik wil - nuchter als ik ben en na de blamage in Trinidad - eerst de contracten en een visum in hardcopy in mijn bezit hebben.
Nee, het zijn er teveel (vraag maar aan Shmoopy en Heatwave, die hebben het gezien; ~29 stuks), dus we zijn op zoek naar een workaround.quote:Op woensdag 7 december 2005 00:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Heb je je ingelijste dipoma's en certificaten al van de muur gerukt om te kopiëren?
heb geen zin om uit te loggen voor het volgende antwoord dus: jaquote:Op woensdag 7 december 2005 01:28 schreef static het volgende:
Nee. Jezus Sunnie, dit is wel je toppunt van een abnormale vraag.
quote:Op woensdag 7 december 2005 01:39 schreef Maanvis het volgende:
Lagos? Hebben ze daar nog een beetje lekkere wijven?
Tof! Ze neemt haar poetsdoek mee naar de miss uiteiking. Wat een overgave! Geweldig! IK WIL HAAR!quote:
Ze hebben zelfs chatsletjes in lagosquote:Op woensdag 7 december 2005 02:02 schreef golfer het volgende:
Tja..het blijft behelpen voor static daar:
[afbeelding]
ziet er goed uit! beetje hiv, maar wel lekker.quote:Op woensdag 7 december 2005 02:05 schreef Kloon het volgende:
[..]
Ze hebben zelfs chatsletjes in lagos
[afbeelding]
Aan scheermesjes is een tekort zo te zien.quote:Op woensdag 7 december 2005 02:05 schreef Kloon het volgende:
[..]
Ze hebben zelfs chatsletjes in lagos
[afbeelding]
In Azië is schaamhaar een statussymboolquote:Op woensdag 7 december 2005 02:28 schreef APK het volgende:
[..]
Aan scheermesjes is een tekort zo te zien.
Daar groeit het niet zo snel als in Afrika.quote:Op woensdag 7 december 2005 02:29 schreef Kloon het volgende:
In Azië is schaamhaar een statussymbool
een Geile knuffelmeet, JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA ik maak wel tijdquote:Op maandag 5 december 2005 02:07 schreef static het volgende:
[..]
Ik weet niet of die gaat komen.
[..]
Thanks.
Er komt een afscheidsborrel voor alleen de mensen die ik mag. Nou, dat zijn er niet veel dus het wordt cosy.
Ohw, die.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |