Precies en wanneer?quote:Op dinsdag 6 december 2005 17:56 schreef HeatWave het volgende:
En waar is die borrel, met een steakje (of 2 ) erbij?.
quote:Op dinsdag 6 december 2005 17:54 schreef Cynix ® het volgende:
[afbeelding]
Blauwe zee, witte palmenstranden. Heerlijk.
Och, een kleine samenvatting van het hotel (je hebt natuurlijk wel de meest romantische foto uitgekozenquote:Op dinsdag 6 december 2005 17:54 schreef Cynix ® het volgende:
[afbeelding]
Blauwe zee, witte palmenstranden. Heerlijk.
In principe is alles rond, moest nog een management company uitkiezen die voor alle financiele romslomp gaat zorgen (echt niet dat ik een rekening daar in Nigeria ga openen, ik wil alles gewoon hier in Nederland laten binnenkomen), zij zorgen daarvoor: http://www.omnidigitsolutions.com/quote:Op dinsdag 6 december 2005 12:23 schreef just me het volgende:
Maarruh... wanneer ga je nu weg static, tussen nu en ????
Uiteraard, een hele tijd geleden al, ik ga het even checken.quote:Op dinsdag 6 december 2005 18:31 schreef nikky het volgende:
Stat? Had je dat ene nog naar me toe gezonden?
Och, je moet toch iets ter compensatie hebben.quote:Enneuh, ben niet jaloers hoor. Klein hotelletje, veel te veel zon. En wat dacht je van al dat zand tussen je tenen?![]()
22.11 afgeschreven.quote:
quote:
ik zou bijna zeggen, succes met het afronden maar aan de andere kantquote:Op dinsdag 6 december 2005 18:31 schreef static het volgende:
[..]
In principe is alles rond, moest nog een management company uitkiezen die voor alle financiele romslomp gaat zorgen (echt niet dat ik een rekening daar in Nigeria ga openen, ik wil alles gewoon hier in Nederland laten binnenkomen), zij zorgen daarvoor: http://www.omnidigitsolutions.com/
quote:
quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:43 schreef Svensational het volgende:
static is nog altijd mijn favoriete (ex-)mod..
Is helemaal niet eng, ik ben niet zo vastgeroest aan Amsterdam (al houd ik mijn apartementje altijd aan, zelfs als ik bij wijze van spreken op Mars ga wonen; zoiets krijg je nooit meer in Zuid).quote:Op woensdag 7 december 2005 00:05 schreef golfer het volgende:
Toch lijkt het mij best een beetje eng, zo ver weg van je favoriete Amsterdam.
Hoevaak kan/mag je in dat half jaar even tussendoor terug komen?
Doe aan carriere-planning en blijf single, no matter what.quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:56 schreef Mikkie het volgende:
Ik wil ook naar het buitenland uitgezonden worden later
Waarschijnlijk wel, al is het alleen maar om mijn moeder gerust te stellen die met knikkende knietjes dit allemaal ondergaat.quote:
Gaat zeker gebeuren, maar ik wil - nuchter als ik ben en na de blamage in Trinidad - eerst de contracten en een visum in hardcopy in mijn bezit hebben.quote:Wanneer gaan we je nog even voor je vertrekt uitdrinken/eten de komende weken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |