En als de hoofdpersoon er de balen in heeft regent hetquote:Op zondag 5 februari 2006 15:49 schreef DocPzql het volgende:
Het onweert ook altijd als er iets \"evils\" staat te gebeuren![]()
En als er iets moois, leuks en/of goeds gebeurt, dan schijnt de zon in een hemelblauwe lucht of sneeuwt het heel romantisch.quote:Op zondag 5 februari 2006 15:52 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
En als de hoofdpersoon er de balen in heeft regent het
Er zijn ook kauwtabletten van.quote:Op maandag 6 februari 2006 16:20 schreef japzooi het volgende:
- Asperines moet je fijn kauwen en zonder water innemen.
Dat is waar, het klopt niet. Maar ja, hoe saai is een geweldige explosie al je er niets bij hoort? Dus ja, in dit geval vind ik dat dergelijke geluidseffecten door de vingers mogen worden gezien.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:07 schreef RemcoDelft het volgende:
In de ruimte heerst geen vacuum, maar is altijd prima geluid te horen. Elk ruimteschip maakt dan ook een \"woosh\"-geluid als-ie langs komt, en elke motor klinkt als een verbrandingsmotor.
In Serenity is dit niet het geval, maar de scene's zijn nog wel spectaculair.quote:Op maandag 6 februari 2006 16:59 schreef Roa het volgende:
[..]
Dat is waar, het klopt niet. Maar ja, hoe saai is een geweldige explosie al je er niets bij hoort? Dus ja, in dit geval vind ik dat dergelijke geluidseffecten door de vingers mogen worden gezien.
Een zuurstof- of waterstoftank (of wat er dan ook aan het ruimteschip zit) kan goed ontploffen hoor, maar alleen niet zo heftig als op aarde.quote:Op maandag 6 februari 2006 17:30 schreef Merkie het volgende:
Sowieso lijkt mij een explosie in de ruimte al onmogelijk?
Dat ligt aan je definitie van "heftig": in principe is de kracht van de explosie "1 bar" groter. Net als met raketmotoren: die werken ook beter in vacuum dan op aarde.quote:Op maandag 6 februari 2006 17:43 schreef Quarks het volgende:
[..]
Een zuurstof- of waterstoftank (of wat er dan ook aan het ruimteschip zit) kan goed ontploffen hoor, maar alleen niet zo heftig als op aarde.
Kortom, iedereen met een pc in filmland is slechtziend.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:53 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Als iemand een e-mail krijgt verschijnt er een mega-grote pop-up middenin het scherm met de tekst: You've got mail en maakt de computer een geluidje.
E-mails zijn ook altijd minimaal in lettergrootte 24 geschreven.
Klopt!quote:Op maandag 6 februari 2006 18:05 schreef Croupouque het volgende:
Hij is vast en zeker al een keer genoemd, maar het valt me elke keer weer op:
De politiecommissaris is altijd een oudere zwarte man.
True, het kan goed gaan ja. Maar ik vind dit gewoon niet echt een frappante filmwet, want het is gedaan voor het vermaak, bij wijze van. Maar andere voorbeelden uit dit topic zijn gewoon echt dingen waar je je aan kan ergeren of wat komisch is als je erbij nadenkt.quote:Op maandag 6 februari 2006 17:01 schreef Quarks het volgende:
[..]
In Serenity is dit niet het geval, maar de scene's zijn nog wel spectaculair.
Goede muziek erbij kan dit ook oplossen.
In de [serie Firefly hadden ze idd geen geluid in de ruimte, maar in de film Serenity was er wel degelijk geluid in de ruimte.quote:Op maandag 6 februari 2006 17:01 schreef Quarks het volgende:
[..]
In Serenity is dit niet het geval, maar de scene's zijn nog wel spectaculair.
Goede muziek erbij kan dit ook oplossen.
Ja, en die komen altijd onverwacht, want onweer- en regenwolken verschijnen altijd binnen drie seconden.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:48 schreef katlief het volgende:
En die extreme regenbuien die er altijd zijn, het moet altijd met rivieren tegelijk uit de lucht vallen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |