ja duh, het einde der tijden is nabij, een aardbeving legt de stad in puin, een tiran dreigt met kernwapens, je bent ontsnapt aan een leger terorristen, je familie is uitgemoord, je kinderen ontvoerd, de stadsbus die je neemt heeft een bom aan boord en je wordt achtervolgt door een prehistorisch beest wat aan de top van de voedselketen staat, dan is het logisch dat je het risico van onveilige seks ook maar neemtquote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:22 schreef MrBean het volgende:
Neukende paartjes leggen in films nooit een handdoek oid er onder en one night stands gaan altijd zonder condooms.
Neeheee, in films worden politieagenten die bijna hun pensioen hebben nog vlak ervoor doodgeschoten.quote:Op maandag 5 december 2005 17:31 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Een politieagent zal na een leven lang saai bureauwerk pas de dag voor zijn pensionering een grote misdadiger oppakken of een grote zaak oplossen.
... behalve wanneer ze laxeermiddel hebben gehad.quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:11 schreef lurf_doctor het volgende:
(Hoofrol)spelers hoeven nooit naar de WC ...
Na de seks kun je je ook gewoon lekker omdraaien en in slaap vallen.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:22 schreef MrBean het volgende:
Neukende paartjes leggen in films nooit een handdoek oid er onder en one night stands gaan altijd zonder condooms.
Hehalve in de naked gun danquote:Op woensdag 25 januari 2006 15:09 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Neeheee, in films worden politieagenten die bijna hun pensioen hebben nog vlak ervoor doodgeschoten.
Altijd.
Ja, dat werkt idd altijd binnen 15 secondenquote:Op woensdag 25 januari 2006 15:12 schreef MrBean het volgende:
[..]
... behalve wanneer ze laxeermiddel hebben gehad.
quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:14 schreef MrBean het volgende:
Duitse joden praten Amerikaans Engels.
Duitse nazi's praten Brits/Psycho Engels met een paar Duitse woorden er tussen.
Dat is helemaal ingewikkeld!quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:18 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
[afbeelding]
om over "goodmeuning" nog maar te zwijgen
Die spreekt gewoon slecht Fransquote:Op woensdag 25 januari 2006 15:18 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
[afbeelding]
om over "goodmeuning" nog maar te zwijgen
Of een zetpil hebben genomen. (zie Trainspotting)quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:12 schreef MrBean het volgende:
[..]
... behalve wanneer ze laxeermiddel hebben gehad.
Mja, dat is in het echt ook niet zo moeilijkquote:Op woensdag 25 januari 2006 23:00 schreef Price het volgende:
Rechercheurs en criminelen weten na een mespunt van dat verdachte witte spul geproefd te hebben, dat het wel degelijk om een geestverruimend goedje van onberispelijke kwaliteit gaat.
Ah, jij bent een fijnproever?quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:02 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Mja, dat is in het echt ook niet zo moeilijk![]()
pfoe, ik ging bijna over m'n nek van die computerstem in Mission to Mars... Zó lomp klonk diequote:Op donderdag 26 januari 2006 00:41 schreef Quarks het volgende:
Besturingssytemen op computers hebben altijd absurde graphics met bewegende elementen en een vrouwenstem die luid: "Access denied" of "Access granted" roept met de bijbehorende toeters en bellen, maar invoer gebeurt bijna altijd via een command line interface (waarna ze met een paar leuke commando's de beveiliging kunen omzeilen).
Die lasterstralen van laserwapens gaan altijd maar met enkele meters per seconde en zijn fel zichtbaar in de lucht; ook geeft het altijd een *zap* of *swoosh* geluid.
Yeah...quote:Op donderdag 26 januari 2006 00:53 schreef Paxlie het volgende:
Cybercriminelen hebben altijd minimaal 8 schermen bij 1 pc
Weet je niet eens wat een fim is?quote:Op donderdag 26 januari 2006 01:06 schreef Sokolsky het volgende:
Misschien ben ik een muggenzifter, maar ik vind filmwetten toch wat leuker dan fimwetten.
je zult ze de kost geven die het altjd zo doen...in t echte levenquote:Op donderdag 26 januari 2006 01:01 schreef Agrippina het volgende:
Als je iets invoert in de computer, doe je dat typend, maar daarna klik je met de muis op OK.
Als je een TV of computermonitor aanzet, heb je onmiddellijk beeld.
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:42 schreef Herald het volgende:Halskettingen worden altijd bruut van iemands nek getrokken Gelukkig kan het daarna nog wel gewoon gedragen worden
Ja, dat zag Amélie ook al in haar bioscoopavondje.quote:Op donderdag 26 januari 2006 01:33 schreef Agrippina het volgende:
Over ergernissen gesproken: als je een auto bestuurt kun je secondenlang opzij kijken bij het praten met de bijrijder.
Wanneer een ruimteschip of een meteoor in de ruimte ontploft, kun je dat horen.quote:Op donderdag 26 januari 2006 00:41 schreef Quarks het volgende:
Besturingssytemen op computers hebben altijd absurde graphics met bewegende elementen en een vrouwenstem die luid: "Access denied" of "Access granted" roept met de bijbehorende toeters en bellen, maar invoer gebeurt bijna altijd via een command line interface (waarna ze met een paar leuke commando's de beveiliging kunen omzeilen).
Die lasterstralen van laserwapens gaan altijd maar met enkele meters per seconde en zijn fel zichtbaar in de lucht; ook geeft het altijd een *zap* of *swoosh* geluid.
Als een auto tegen een hek aanrijdt vliegen de vonken ook altijd in het rondquote:Op donderdag 26 januari 2006 11:32 schreef KillerRabbit75 het volgende:
Geavanceerde communicatietechnologie (ook in de toekomst) geeft na in- en uitschakeling altijd een seconde storend beeld.
Bij technische storingen in ruimteschepen of andere voer- en vaartuigen komen altijd vonkjes vrij.
als ze water over electrische apparatuur gooien krijg je ook altijd vonken.quote:Op donderdag 26 januari 2006 11:32 schreef KillerRabbit75 het volgende:
Geavanceerde communicatietechnologie (ook in de toekomst) geeft na in- en uitschakeling altijd een seconde storend beeld.
Bij technische storingen in ruimteschepen of andere voer- en vaartuigen komen altijd vonkjes vrij.
Zoiets heb ik nog nooit gezien.quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:41 schreef Kiteless het volgende:
Naast zwaar beveligde computer-systemen zit altijd een grote rode "Security-override" knop
Waarbij het ook wel eens voorkomt dat op een andere plaats de beheerder allerlei tegencommando's intyptquote:Op donderdag 26 januari 2006 12:44 schreef Quarks het volgende:
[..]
Ik kom vaker tegen dat ze in films wat commando's intypen dat de beveiliging omzeild.
idd terwijl dat nergens goed voor isquote:Op donderdag 26 januari 2006 13:16 schreef lurf_doctor het volgende:
In SF-film maken ondanks alle vooruitgang de deuren van een ruimteschip nog altijd een Tsss geluid bij het open en dicht gaan (in Startrek bijv)![]()
daarkun je je ook goed aan ergerenquote:Op donderdag 26 januari 2006 12:51 schreef Alexxxxx het volgende:
Als een Europese film in Europa een succes is, word er in de USA een remake van gemakat met B-acteurs, want het is hun eer te na om een Europese film te bekijken.
Die deuren gaan pneumatisch open, dus dat *pssshhh* geluid is de druk die vrij komt (net als bij vrachtwagens).quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:33 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
idd terwijl dat nergens goed voor is
Ja maar je zou toch verwachten dat ze dat aanpassen in de toekomst. Lijkt me gruwelijk irritant dat je steeds PSSSHHHH hoort.quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:39 schreef Quarks het volgende:
[..]
Die deuren gaan pneumatisch open, dus dat *pssshhh* geluid is de druk die vrij komt (net als bij vrachtwagens).
Soms gaan ze ook elektrisch open (*bzzzzz*).
En die krijgt een complete make-over (bril af, haar netjes) om indruk te maken op de populairste jongen van de high school.quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:41 schreef MrBean het volgende:
Een lelijk persoon is een knappe actrice met een bril op en haar door de war.
Lijkt me niet nodig.quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:41 schreef MrBean het volgende:
[..]
Ja maar je zou toch verwachten dat ze dat aanpassen in de toekomst. Lijkt me gruwelijk irritant dat je steeds PSSSHHHH hoort.
Zie jij Darth Vader al zijn intrede maken door een draaideur?quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:45 schreef Quarks het volgende:
[..]
Eigenlijk ook opvallend, deuren in ruimteschepen (in de toekomst) gaan altijd automatisch open (naar boven of opzij).
Daar noem je ook meteen iemand zeg.quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:46 schreef KillerRabbit75 het volgende:
[..]
Zie jij Darth Vader al zijn intrede maken door een draaideur?![]()
En wat voor een detonation-code je hebt, het is nooit een simpel blokje met 'overrided', maar altijd dat het hele scherm óf rood óf groen wordtquote:Op donderdag 26 januari 2006 12:41 schreef Kiteless het volgende:
Naast zwaar beveligde computer-systemen zit altijd een grote rode "Security-override" knop
Is dat de vader van Jellequote:Op donderdag 26 januari 2006 13:46 schreef KillerRabbit75 het volgende:
[..]
Zie jij Darth Vader al zijn intrede maken door een draaideur?![]()
Logisch dat er nooit 'overrided' bestaat, of de programmeur moet geen Engels kunnen.quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:51 schreef Skv het volgende:
[..]
En wat voor een detonation-code je hebt, het is nooit een simpel blokje met 'overrided', maar altijd dat het hele scherm óf rood óf groen wordt
ik snap wel waarom ze dat doen maar ze hebben nu al deuren die geruisloos open en dicht gaan dus dan zouden ze die zeker in 2150 moeten hebbenquote:Op donderdag 26 januari 2006 13:39 schreef Quarks het volgende:
[..]
Die deuren gaan pneumatisch open, dus dat *pssshhh* geluid is de druk die vrij komt (net als bij vrachtwagens).
Soms gaan ze ook elektrisch open (*bzzzzz*).
Ja, zoiets. Maar ik zou gewoon een klein msg-box verwachten ofzo. En geen schermvullende mega-error.quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:07 schreef Quarks het volgende:
[..]
Logisch dat er nooit 'overrided' bestaat, of de programmeur moet geen Engels kunnen.
Het is inderdaad altijd zo'n soort scherm:
[afbeelding]
Ja, maar anders krijgen we het niet goed mee tijdens het zien van de film.quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:19 schreef Skv het volgende:
[..]
Ja, zoiets. Maar ik zou gewoon een klein msg-box verwachten ofzo. En geen schermvullende mega-error.
Zo'n pc is namelijk niet gemaakt om dienst te doen als projectiescherm waar je van 20 meter afstand op moet kijken
en altijd op blote voeten!quote:Op donderdag 26 januari 2006 10:54 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Driekwart van de Amerikanen hebben een vuurwapen in huis, behalve de slachtoffers van serie-moordenaars in horror films. Die moeten altijd alleen gewapend met een tennisracket, baseballknuppel of dergelijke en een zaklamp de donkere kelder afdalen.
Omdat ik ook niet van krakende deuren hou. Dus ook niet van SSHSHSHWHS-deuren.quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:45 schreef Quarks het volgende:
[..]
Lijkt me niet nodig.
Waarom zouden ze veel moeite doen om het geluid te dempen.
Volgens mij gaan in de film 'Spaceballs' (van Mel Brooks) de deuren open als je er SSSSHHHH tegen roept.quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:41 schreef MrBean het volgende:
[..]
Ja maar je zou toch verwachten dat ze dat aanpassen in de toekomst. Lijkt me gruwelijk irritant dat je steeds PSSSHHHH hoort.
En onflatteuze kleding aan, vergeet dat vooral niet.quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:41 schreef MrBean het volgende:
Een lelijk persoon is een knappe actrice met een bril op en haar door de war.
Daar moest ik ook meteen aan denken maar ik wist niet meer welke film het was. Ik zat te twijfelen tussen inderdaad Spaceballs en Galaxy Questquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:51 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[..]
Volgens mij gaan in de film 'Spaceballs' (van Mel Brooks) de deuren open als je er SSSSHHHH tegen roept.
En iedereen spreekt er Engels met een Duits accent.quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:03 schreef MrBean het volgende:
Europa bestaat uit Parijs, Madrid en Londen en verder alleen platteland.
Onzin, er zijn véél films waar deze rollen zijn omgedraaid.quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:00 schreef MrBean het volgende:
Stoute kindertjes zijn altijd blank, dik, lelijk en rijk.
Lieve kindertjes zijn mager, knap, arm en ook blank, maar hebben wel zwarte vriendjes waar ze mee spelen.
Slimme kindertjes zijn saai, bleek en dragen een bril.
Waarom ontken je alles wat ik zeg?quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:14 schreef Quarks het volgende:
[..]
Onzin, er zijn véél films waar deze rollen zijn omgedraaid.
Dat doe ik helemaal niet!quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:16 schreef MrBean het volgende:
[..]
Waarom ontken je alles wat ik zeg?
Omdat dit topic gaat over dingen die in nagenoeg elke film zijn terug te vinden.quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:16 schreef MrBean het volgende:
[..]
Waarom ontken je alles wat ik zeg?
Ik denk dat we wel een heel topic kunnen vullen met idiote wetten uit XXX-films!quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:18 schreef beestjuh het volgende:
Vrouwen komen meestal na 4 of 5 stoten gillend klaar.
Echt, het gebeurt zo vaak dat ik me er aan erger... Geen wonder dat [edit: sommige] mannen verkeerde ideeen krijgen zo.
Ja ... maarrrr ... je kent geen film met een stout kindje dat niet blank is. (positieve discriminatie en zo)quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:37 schreef Quarks het volgende:
[..]
Omdat dit topic gaat over dingen die in nagenoeg elke film zijn terug te vinden.
Ik weet niet wat voor films jij kijkt, maar ik ken genoeg films waar slimme kindertjes zwart zijn en stoute kindertjes knap en/of arm zijn.
Eigenlijk ken ik meer films waarbij dat niet zo is, dan dat het wel zo is.
En ik ontken niet alles; ik was het alleen met dit niet eens.
En de frappante filmwet is dus...?quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:09 schreef Gripper het volgende:
Sylvester Stallone kan in Cliffhanger met z'n blote handen een stuk ijs beklimmen waar ik toch echt ijsbijlen voor nodig heb...
Filmhelden kunnen altijd alles met de blote handen, waar een normaal persoon hulpmateriaal nodig heeft.quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:19 schreef Frollo het volgende:
[..]
En de frappante filmwet is dus...?
Nu snap ik hetquote:Op donderdag 26 januari 2006 16:22 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Filmhelden kunnen altijd alles met de blote handen, waar een normaal persoon hulpmateriaal nodig heeft.
(in dit geval dus van die ijs-hak-hamers)
Fijn zeg!quote:
Ook leuk zijn die 'beeldbewerkers' die van een vage grofkorrelige foto opeens een raszuiver haarscherp gedetailleerd beeld kunnen maken, alsof daarvoor een speciaal photoshop-filtertje bestaat in de Hollywood editie van Photoshopquote:Op donderdag 26 januari 2006 16:27 schreef omegaproject het volgende:
In films:
- kan een normale auto-navigatie set gebruikt worden om 3D radar/sateliet beelden te laten zien.
Legendarisch is natuurlijk de fotocomputer in Blade Runner, die van een foto van een hele kamer weet in te zoomen op een slangenschub in de badkuipquote:Op donderdag 26 januari 2006 16:30 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Ook leuk zijn die 'beeldbewerkers' die van een vage grofkorrelige foto opeens een raszuiver haarscherp gedetailleerd beeld kunnen maken, alsof daarvoor een speciaal photoshop-filtertje bestaat in de Hollywood editie van Photoshop
"Enhance this part....now enhance this"quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:30 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Ook leuk zijn die 'beeldbewerkers' die van een vage grofkorrelige foto opeens een raszuiver haarscherp gedetailleerd beeld kunnen maken, alsof daarvoor een speciaal photoshop-filtertje bestaat in de Hollywood editie van Photoshop
Ook bij Charlie's Angels:quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:32 schreef Frollo het volgende:
[..]
Legendarisch is natuurlijk de fotocomputer in Blade Runner, die van een foto van een hele kamer weet in te zoomen op een slangenschub in de badkuip
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |