quote:Op maandag 5 december 2005 00:37 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja Nathalie is echt zo geil als boter.
Wat post ik nu weer![]()
Ja sorry, mijn moeder leest meequote:Op maandag 5 december 2005 00:43 schreef Shirley het volgende:
Flauwe titel .
Je gaat me toch niet vertellen dat we na de voorzitter van de Lieske fanclub ook nog de voorzitter hebben van de NatteLie fanclubquote:Op maandag 5 december 2005 00:43 schreef Shirley het volgende:
Flauwe titel .
quote:Op maandag 5 december 2005 00:43 schreef Shirley het volgende:
Flauwe titel .
Als je wel kan posten dat Nathalie zo geil als boter is, kan iets anders ook geen kwaad dunkt me.quote:Op maandag 5 december 2005 00:44 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja sorry, mijn moeder leest mee![]()
Vertel eens Wicked, waar heeft Nathalie zin in dan?quote:Op maandag 5 december 2005 00:44 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja sorry, mijn moeder leest mee![]()
Komt in de buurt van mijn 'de Dido sandwich'. Goed TT iig.quote:
Ik wil enkel de voorzitter zijn van de anti-NatteLie club.quote:Op maandag 5 december 2005 00:44 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat we na de voorzitter van de Lieske fanclub ook nog de voorzitter hebben van de NatteLie fanclub
Ja had ik gelezen hoor. Denk dat het net iets te veel info is voor de argeloze tv-kijker.quote:Op maandag 5 december 2005 00:44 schreef Lamon het volgende:
Even een brandende vraag in herhaling, omdat de andere op slot ging:
Zou die hele Nathalie verliefdheid nou ook eens in de reguliere uitzending aan bod komen?
Zo niet, dan levert het Nathalie niet veel voordeel op, en zullen de meeste kijkers het nooit weten.
Hopen dat dido dat ook ziet , dan ontdooit onze queen misschien ook nog eens een beetje....quote:Op maandag 5 december 2005 00:45 schreef Bartoli het volgende:
naat was haar poes aan strelen vlgs mij
Ze ligt er te dicht op, dat is zélfs voor Naat te gek. Maar: die telt momenteel geen schaapjes, in d'r gedachten.quote:Op maandag 5 december 2005 00:44 schreef BONG4002 het volgende:
Ik zie zag Naats hand weer op een verdachte plek
er rekening meehoudend dat om half 8 misschien ook nog kinderen kijken waarvan de ouders niet willen hebben dat ze het zienquote:Op maandag 5 december 2005 00:46 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja had ik gelezen hoor. Denk dat het net iets te veel info is voor de argeloze tv-kijker.
Owww... jij probeert gewoon 't slechtste in mij boven te brengen.quote:Op maandag 5 december 2005 00:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Vertel eens Wicked, waar heeft Nathalie zin in dan?
Ik word lid van je club alhoewel ik dat wel moet combineren met mijn voorzitterschap van de anti-Lieske club..quote:Op maandag 5 december 2005 00:46 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ik wil enkel de voorzitter zijn van de anti-NatteLie club.
Ze moet eruit donderdag!!!!
Te dicht op wat?quote:Op maandag 5 december 2005 00:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze ligt er te dicht op, dat is zélfs voor Naat te gek. Maar: die telt momenteel geen schaapjes, in d'r gedachten.
Precies. Mijn neefje van negen kijkt mee met mijn zusje. Gelukkig snapt hij veel dingen niet.quote:Op maandag 5 december 2005 00:47 schreef Bartoli het volgende:
[..]
er rekening meehoudend dat om half 8 misschien ook nog kinderen kijken waarvan de ouders niet willen hebben dat ze het zien
Ik heb juist wat vrije tijd over, nu ik geen lid meer hoef te zijn van de anti-Rob fanclub.quote:Op maandag 5 december 2005 00:48 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik word lid van je club alhoewel ik dat wel moet combineren met mijn voorzitterschap van de anti-Lieske club..
Er zit nog zóveel wícked in jou... ik voél het gewoon.quote:Op maandag 5 december 2005 00:47 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Owww... jij probeert gewoon 't slechtste in mij boven te brengen.
![]()
Ik zeg lekker helemaal niksquote:Op maandag 5 december 2005 00:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Er zit nog zóveel wícked in jou... ik voél het gewoon.![]()
O, dus die opmerkingen in de streamverslagen waren géén geintje.quote:Op maandag 5 december 2005 00:49 schreef Lamon het volgende:
[..]
Te dicht op wat?
Gister lag ze 20 centimeter van Dido verwijderd, toch ijverig te handwerken.
Ja, van de anti-Joost fanclub zat ik ook over te denken. Maar ik ben nog zo menselijk dat ik hem de illusie zo lang mogelijk wil laten houden dat Bren een leuk meisje is....quote:Op maandag 5 december 2005 00:49 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ik heb juist wat vrije tijd over, nu ik geen lid meer hoef te zijn van de anti-Rob fanclub.
Al zit ik er aan te denken om me in te schrijven voor de anti-Joost fanclub.
Allemaal de schuld van Gert.quote:Op maandag 5 december 2005 00:44 schreef Shirley het volgende:
[..]
Als je wel kan posten dat Nathalie zo geil als boter is, kan iets anders ook geen kwaad dunkt me.
Ach...Brenda weet allang dat Joost een motorisch gestoord kereltje is.quote:Op maandag 5 december 2005 00:52 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ja, van de anti-Joost fanclub zat ik ook over te denken. Maar ik ben nog zo menselijk dat ik hem de illusie zo lang mogelijk wil laten houden dat Bren een leuk meisje is....
Joost: Roel... kan je ook even onder mijn bed kijkenquote:
Dat maakt het alleen nog maar spannender en mysterieuzer.quote:
Echt niet. Er was minder ruimte voor interpretatie dan bij de zogenaamde Roel/Dido seks.quote:Op maandag 5 december 2005 00:52 schreef Gert het volgende:
[..]
O, dus die opmerkingen in de streamverslagen waren géén geintje.![]()
Inderdaad. Het is namelijk de schuld van Menno. Maar dat moet ík dan weer gaan vertellen.quote:
Gekkie. Luv joequote:Op maandag 5 december 2005 00:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat maakt het alleen nog maar spannender en mysterieuzer.![]()
staat het nog wel aan op de streams???quote:Op maandag 5 december 2005 00:54 schreef Lamon het volgende:
[..]
Echt niet. Er was minder ruimte voor interpretatie dan bij de zogenaamde Roel/Dido seks.
Het lag er meer dan dik bovenop. En ze is bijna een half uur bezig geweest. Het is een volhoudertje
ik begrijp het niet???quote:Op maandag 5 december 2005 00:58 schreef Shirley het volgende:
Ik ga dood hier..
WAt was dat nou roel! whahaha
Dido: Wat was dat nou Roel?! Wat was dat nou!!!quote:
quote:Op maandag 5 december 2005 00:59 schreef ART het volgende:
Dido is een notoire praatslaper. Droom en werkelikheid fladderen door elkaar heen. Gisteren wilde ze ineens midden in de nacht geen thee.
hadden ze nu ook gekundquote:Op maandag 5 december 2005 01:01 schreef Foreverblue het volgende:
Ingrid en Lieske zijn blij dat ze morgen weer op hun eigen kamer kunnen slapen... wat een kletskousen zeg
Was het maar waar dat Lieske morgen op haar eigen kamer sliepquote:Op maandag 5 december 2005 01:01 schreef Foreverblue het volgende:
Ingrid en Lieske zijn blij dat ze morgen weer op hun eigen kamer kunnen slapen... wat een kletskousen zeg
en waarom dan?quote:Op maandag 5 december 2005 01:02 schreef farceman het volgende:
als ik ingrid of lies was zou ik toch uit mijn slof schieten.....
quote:Op maandag 5 december 2005 01:02 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Was het maar waar dat Lieske morgen op haar eigen kamer sliep![]()
Ik wou het net posten!quote:Op maandag 5 december 2005 01:04 schreef ART het volgende:
Hihi, Dido duwt heel subtiel Roels hand weg bij haar borst.![]()
Ik bedoelde de meidenslaapkamerquote:Op maandag 5 december 2005 01:02 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Was het maar waar dat Lieske morgen op haar eigen kamer sliep![]()
Niét? Gestoord wijf!quote:Op maandag 5 december 2005 00:59 schreef ART het volgende:
Gisteren wilde ze ineens midden in de nacht geen thee.
Die van Naat ook...quote:Op maandag 5 december 2005 01:06 schreef farceman het volgende:
roels hand gaat down under
Trustenquote:Op maandag 5 december 2005 01:07 schreef kissa het volgende:
Ik hoop dat morgochtend de haan om zes uur kraait voor een zware weekopdracht![]()
Ondertussen: trusten allemaal![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 5 december 2005 01:08 schreef Gert het volgende:
Ik ga ook slapen.
Hou die Naat in de gaten hè.
Later
Doeg Wicked.![]()
als ze nu echt serieus gaat lopen vingeren is ze echt een vette sletquote:Op maandag 5 december 2005 01:12 schreef Shirley het volgende:
Nathalie gaat alweer zwaarder ademen...
Hoezo is ze dan een slet? En laat ze maar je niet horen over ''vet'', want dan krijgt ze weer braakneigingen.quote:Op maandag 5 december 2005 01:14 schreef Manu82 het volgende:
[..]
als ze nu echt serieus gaat lopen vingeren is ze echt een vette slet
quote:Op maandag 5 december 2005 01:14 schreef Manu82 het volgende:
quote:Op maandag 5 december 2005 01:14 schreef Manu82 het volgende:
[..]
alles leuk en aardig, maar zou jij jezelf gaat vingeren als je naast een vriendin van je in bed lag? Ik zou mezelf echt niet af trekken nl als een vriend van mij bij mij in mijn bed zou slapen..., maar misschien was slet het verkeerde woordquote:Op maandag 5 december 2005 01:15 schreef Shirley het volgende:
[..]
Hoezo is ze dan een slet? En laat ze maar je niet horen over ''vet'', want dan krijgt ze weer braakneigingen.
Jij bent ook niet verliefd op die vriendquote:Op maandag 5 december 2005 01:17 schreef Manu82 het volgende:
[..]
alles leuk en aardig, maar zou jij jezelf gaat vingeren als je naast een vriendin van je in bed lag? Ik zou mezelf echt niet af trekken nl als een vriend van mij bij mij in mijn bed zou slapen...
Ik persoonlijk niet, maar ik zou er niet gek van opkijken als ze het deed, aangezien ze gister ook vrolijk een half uur zichzelf naast Dido lag te entertainen.quote:Op maandag 5 december 2005 01:17 schreef Manu82 het volgende:
[..]
alles leuk en aardig, maar zou jij jezelf gaat vingeren als je naast een vriendin van je in bed lag? Ik zou mezelf echt niet af trekken nl als een vriend van mij bij mij in mijn bed zou slapen...
Slaap lekker angel, droom fijnquote:
nee, best leuk eigenlijk, hoef nog maar 5 jaar, ben al terug van 2005 tot 1996quote:
quote:Op maandag 5 december 2005 01:18 schreef Bartoli het volgende:
volgens mij is ze wel bezig. Want er beweegt genoeg aan haar kant
achja, dan begrijp ik het, verliefde mensen doen altijd rare dingen;)quote:Op maandag 5 december 2005 01:18 schreef Sjet het volgende:
[..]
Jij bent ook niet verliefd op die vriend![]()
Denk ik maar zo tenminste......![]()
Inderdaad.quote:
Erg hé.quote:Op maandag 5 december 2005 01:21 schreef Lamon het volgende:
[..]
Inderdaad.
Ben benieuwd of ze er net zo lang over gaat doen als gisteren.
(dit is wel het toppunt van voyeurisme trouwens)
wees blij. Er is eindelijk wat te "beleven" sinds meer dan een paar etmalenquote:Op maandag 5 december 2005 01:21 schreef Lamon het volgende:
.
(dit is wel het toppunt van voyeurisme trouwens)
Hoe bedoel je? Zijn ze met elkaar bezig??quote:Op maandag 5 december 2005 01:21 schreef Shirley het volgende:
Beweging en Dido en Naat trekt snel d'r hand terug... Te doorzichtig
Geen streams aan?quote:Op maandag 5 december 2005 01:22 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Zijn ze met elkaar bezig??
Ja kijk maar naar Roelquote:Op maandag 5 december 2005 01:21 schreef Manu82 het volgende:
[..]
achja, dan begrijp ik het, verliefde mensen doen altijd rare dingen;)
nee, geen streams aan, gewoon spoorloosquote:Op maandag 5 december 2005 01:23 schreef Shirley het volgende:
[..]
Geen streams aan?
Nee, Naat lag met d;'r hand onder de dekens en toen Dido zich omdraaide, haalde Naat snel d;r hand weg.
insgelijks want dan is het tot morgen 11uur een saaie slapende boelquote:Op maandag 5 december 2005 01:27 schreef Lamon het volgende:
Nou durft ze niet meer.
Mooi, want als er binnen de komende minuten geen aanstalten gemaakt worden, kan ik de streams tenminste weer fijn uitgooien.
Ik vond het eigenlijk wel een beetje botquote:
Helaas is Foreverblue ingeslapen en is er na het vroegtijdige afscheid de verhuizing van Scanman (Nu met tag!) geen screenshot te zien.quote:Op maandag 5 december 2005 01:37 schreef ART het volgende:
Hé Dido! Let op! Roel heeft een hand op je bil!
Hahaha lol, die PC eendquote:
ook wakker??quote:Op maandag 5 december 2005 01:41 schreef APK het volgende:
[..]
Helaas is Foreverblue ingeslapen en is er na het vroegtijdige afscheid de verhuizing van Scanman (Nu met tag!) geen screenshot te zien.
1. Ze is botergeil van Dido.quote:Op maandag 5 december 2005 01:46 schreef melke het volgende:
Oke, ik heb alles dus nagelezen, maar wat is er dan met Nathalie? Ik snap er nog steeds niets van
3. ze neemt er 25min. langer de tijd voor dan roelquote:Op maandag 5 december 2005 01:47 schreef ART het volgende:
[..]
1. Ze is botergeil van Dido.
2. Ze weet precies waar ze haar hand moet leggen om dat gevoel even de ruimte te geven.
heb het zelf niet gezien maar volgens verschillende mensen zit ze zichzelf de tering te masturberenquote:Op maandag 5 december 2005 01:47 schreef ART het volgende:
[..]
1. Ze is botergeil van Dido.
2. Ze weet precies waar ze haar hand moet leggen om dat gevoel even de ruimte te geven.
Boys.quote:Op maandag 5 december 2005 01:49 schreef PieddeNaat het volgende:
[..]
3. ze neemt er 25min. langer de tijd voor dan roel
Spamquote:Op maandag 5 december 2005 01:50 schreef avonne het volgende:
Hallo![]()
Heeft iedereen het coole filmpje van PC Eend al gezien?
http://media.putfile.com/BB-Candyshop
Toen Roel nog cool was...
Erg goed in elkaar gezet![]()
Jaaa hooor, in bed bij Roel en Dido? Lijkt me erg sterk? Hoe weten jullie dat dan?quote:Op maandag 5 december 2005 01:49 schreef Manu82 het volgende:
[..]
heb het zelf niet gezien maar volgens verschillende mensen zit ze zichzelf de tering te masturberen
gemakkelijk te zien. Ze zit zat gewoon met haar hand over haar poes en borst te strelenquote:Op maandag 5 december 2005 01:54 schreef melke het volgende:
[..]
Jaaa hooor, in bed bij Roel en Dido? Lijkt me erg sterk? Hoe weten jullie dat dan?
Vandaag nog niet. Maar gister toen ze alleen met Dido in bed lag, was het niet echt moeilijk te volgen.quote:Op maandag 5 december 2005 01:54 schreef melke het volgende:
[..]
Jaaa hooor, in bed bij Roel en Dido? Lijkt me erg sterk? Hoe weten jullie dat dan?
Ik zie haar anders alleen maar slapenquote:Op maandag 5 december 2005 01:57 schreef Lamon het volgende:
[..]
Vandaag nog niet. Maar gister toen ze alleen met Dido in bed lag, was het niet echt moeilijk te volgen.
Vandaag heeft ze er wat meer moeite mee.
Maar er waren al enkele schijnbewegingen.
wens is vader van de gedachtequote:Op maandag 5 december 2005 02:03 schreef melke het volgende:
[..]
Ik zie haar anders alleen maar slapen
Mennoquote:Op maandag 5 december 2005 01:58 schreef ART het volgende:
Meesterlijk Eend.
Wie heeft het mailadres van Dido?![]()
hey lamzak,quote:Op maandag 5 december 2005 02:05 schreef APK het volgende:
[..]
Menno
Post het even in zijn topic als die dooie weer even van zijn 15 seconds of fame komt genieten.
Dus?quote:Op maandag 5 december 2005 02:03 schreef melke het volgende:
[..]
Ik zie haar anders alleen maar slapen
Is dat erg dan?quote:Op maandag 5 december 2005 02:05 schreef PieddeNaat het volgende:
[..]
wens is vader van de gedachte
Maar gisteren was ze echt bezig. Trouwens, dido heeft het haar ook een keer horen doen en haar er tijdje later naar gevraagd.
Yep, en hij riep erbij.....Mellukquote:Op maandag 5 december 2005 01:59 schreef Manu82 het volgende:
Vond het ook prachtig Eend
zat Roel nou in Tanja's tieten te knijpen
Ik heb jou gisteren een link naar een live-stream van ManU gegeven. Een bedankje heb ik nog niet gezien, slechts kleuterschoolachtige pogingen om mij te beledigen waren mijn deel. Vooralsnog sta jij niet hoog op mijn prioriteitenlijst van personen die hoognodig antwoord moeten krijgen op dringende vragen.quote:Op maandag 5 december 2005 02:07 schreef Manu82 het volgende:
hey lamzak,
jij bent altijd zo positief he, maar wie is nou eigenlijk op dit moment jou favoriet en anti-favoriet???
Misschien zien jullie wat jullie willen zien en was er helemaal niets aan de hand alleen maar het zoeken van een houding om te slapenquote:Op maandag 5 december 2005 02:08 schreef Lamon het volgende:
[..]
Dus?
Zei iemand dan dat ze nu bezig was?
Misschien.quote:Op maandag 5 december 2005 02:12 schreef melke het volgende:
[..]
Misschien zien jullie wat jullie willen zien en was er helemaal niets aan de hand alleen maar het zoeken van een houding om te slapen
Volgens mij had ik "Danku" gepost en het is echt niet mijn bedoeling om je te beledigen!! Als ik geen danku heb gepost is dat vanwege het feit dat het op mijn laptop niet lukte en ik de benodigde codecs niet zo snel kon regelen! Bij dezen zal ik jou dan nou een keer bedanken!!quote:Op maandag 5 december 2005 02:11 schreef APK het volgende:
[..]
Ik heb jou gisteren een link naar een live-stream van ManU gegeven. Een bedankje heb ik nog niet gezien, slechts kleuterschoolachtige pogingen om mij te beledigen waren mijn deel. Vooralsnog sta jij niet hoog op mijn prioriteitenlijst van personen die hoognodig antwoord moeten krijgen op dringende vragen.
Ik krijg de laatste ook wel het gevoel dat ik erg vaak mijn excuses moet aanbieden!quote:
Recalcitrantquote:Op maandag 5 december 2005 02:22 schreef Manu82 het volgende:
Ben gewoon (volgens mij net zoals jij) nogal recalcitrant (of hoe je dat ook schrijft).
Je bent recalcitrant of je bent het nietquote:Op maandag 5 december 2005 02:29 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik krijg de laatste ook wel het gevoel dat ik erg vaak mijn excuses moet aanbieden!
ja, weet ik, maar mn in de nacht ben ik zo af en toe nogal vrij lomp aan het lobbyen voor het voorzitterschap van de anti-lieske-club en dat vinden sommigen niet zo leuk. Maarja laten zij maar de tyfus krijgenquote:Op maandag 5 december 2005 02:31 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je bent recalcitrant of je bent het niet
Laat ze de tyfus krijgen
Oeh, welke pillen zijn dat?quote:Op maandag 5 december 2005 02:30 schreef APK het volgende:
Ik ga slapen. Mijn schizofrene zus heeft mij 30 pillen gegeven en ik moet zeggen dat één halfje al bewijst dat zij er ernstig aan toe is als ze zegt dat die dingen niet werken.![]()
Zijn dat slaappillen dan?quote:Op maandag 5 december 2005 02:36 schreef Lamon het volgende:
[..]
Oeh, welke pillen zijn dat?
Oxazepam, Stilnoct?
Altijd benieuwd naar pillen.
Ja zit wat in. Toen ik je eerste post las, iets nogal hoerigs, dacht ik dat je een ontzettende domme irritante poster was. Maar daar moet ik toch wel wat op terug komenquote:Op maandag 5 december 2005 02:36 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ja, weet ik, maar mn in de nacht ben ik zo af en toe nogal vrij lomp aan het lobbyen voor het voorzitterschap van de anti-lieske-club en dat vinden sommigen niet zo leuk. Maarja laten zij maar de tyfus krijgen
Als hij mazzel heeft wel, anders ligt ie nu in bed te stuiterenquote:Op maandag 5 december 2005 02:39 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Zijn dat slaappillen dan?
Heb ik nl ook nodig;)
Je hebt er zo te zien wel verstand van. Hoe komt dat zo?quote:Op maandag 5 december 2005 02:36 schreef Lamon het volgende:
[..]
Oeh, welke pillen zijn dat?
Oxazepam, Stilnoct?
Altijd benieuwd naar pillen.
Ja een discussie over slaappillen.....slim iedereen slaapt ( geloof ikquote:Op maandag 5 december 2005 02:42 schreef melke het volgende:
[..]
Je hebt er zo te zien wel verstand van. Hoe komt dat zo?
Junkie?quote:Op maandag 5 december 2005 02:44 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ja een discussie over slaappillen.....slim iedereen slaapt ( geloof ik)dus geheel ontopic
Echt niet. Anders zou ik het niet vragen.quote:Op maandag 5 december 2005 02:42 schreef melke het volgende:
Je hebt er zo te zien wel verstand van. Hoe komt dat zo?
Jij had toch slaappillen nodigquote:Op maandag 5 december 2005 02:52 schreef Manu82 het volgende:
Ik ga maar eens me in bed storten
nee, niet altijd, somsquote:Op maandag 5 december 2005 02:54 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jij had toch slaappillen nodig![]()
Tot zo dan![]()
![]()
schrijf jezelf gelijk ff in op de afkickgamequote:Op maandag 5 december 2005 07:45 schreef Kleintje het volgende:
Hoi!
Even de streamverslagen van gisteren bijlezen....
quote:Op maandag 5 december 2005 07:45 schreef Kleintje het volgende:
Hoi!
Even de streamverslagen van gisteren bijlezen....
Ja de "Moeder aller spelen"quote:Op maandag 5 december 2005 07:55 schreef Kleintje het volgende:
ehm.. afkickgame???
Auto s en mensenquote:Op maandag 5 december 2005 09:32 schreef Morwen het volgende:
Auto's![]()
Die zijn vanuit het huis toch niet te zien? Nah ja, weird![]()
Ik dacht al dat ik ze zag vliegen rijden/lopenquote:
Misschien hebben ze de poort wel opengegooid.quote:Op maandag 5 december 2005 09:32 schreef Morwen het volgende:
Auto's![]()
Die zijn vanuit het huis toch niet te zien? Nah ja, weird![]()
Zoiets vermoedde ik alquote:Op maandag 5 december 2005 09:51 schreef borduurtje het volgende:
Ja hoor'als de zon op die poorten staat zie je vaker mensen langs lopen en auto's rijden.
Nouwe niemand kijkt meer????????quote:Op maandag 5 december 2005 09:53 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Misschien hebben ze de poort wel opengegooid.
Kunnen de huidige bewoners zo lekker makkelijk naar huis gaan.
BB:"Jullie kunnen vertrekken, niemand kijkt meer, jullie zijn te lamlendig".
Het is een vakantiehuis dus gaat de haan 10.30 pas te keerquote:Op maandag 5 december 2005 09:12 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Nou, flikker die haan er maar in.
Nu kan ik overdag eens een keer naar de streams kijken, dus dan wil ik ook actie zien ook.
Denk dat ik me maar ga opgeven voor BB6.quote:Op maandag 5 december 2005 10:14 schreef redhair het volgende:
[..]
Het is een vakantiehuis dus gaat de haan 10.30 pas te keer![]()
![]()
![]()
Mocht toch niet meer tot aan de finale.quote:Op maandag 5 december 2005 10:16 schreef farceman het volgende:
denk dat zodra BB roel om 1200 het groene licht geeft bij dido hij helemaal los gaat. Hopen dat ze slaapkamer opmogen
Dat had wel in bold gemogen hoorquote:Op maandag 5 december 2005 10:20 schreef rooie3 het volgende:
Ze zijn wakker.
Was volgens mioj smoes van naat en joost.quote:Op maandag 5 december 2005 10:17 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Mocht toch niet meer tot aan de finale.
Voor Klef en Bef is het een vewenhuis.quote:Op maandag 5 december 2005 10:17 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Mocht toch niet meer tot aan de finale.
Ja stom eigelijk dat die andere geen geheime opdracht voor geld krijgen.quote:Op maandag 5 december 2005 10:25 schreef redhair het volgende:
[..]
Voor Klef en Bef is het een vewenhuis.![]()
Hebben al wat geld verdient, samen massage, lovekamer,muziek bij de jacuzzi waxine lichtjes en weet ik wat nog meer! Roel wordt op de wenken bedient door BB
![]()
![]()
Harry Slinger is ook in het huis...quote:
We waren er toch al uit dat Dido ook op de rot op lijst is gekomen?quote:Op maandag 5 december 2005 10:28 schreef farceman het volgende:
dido zal ook nooit eens vragen aan roel of hij ook een bakkie wilt..
Roel zorgt er net voor door haar eens flink door elkaar te rammelenquote:Op maandag 5 december 2005 10:29 schreef Manu82 het volgende:
Is Lieske al wakker???
Goedemorgen Bocaj.quote:Op maandag 5 december 2005 10:27 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Harry Slinger is ook in het huis...
Goedemorgen![]()
Heeft ze wel voor zichzelf iets gepakt danquote:Op maandag 5 december 2005 10:28 schreef farceman het volgende:
dido zal ook nooit eens vragen aan roel of hij ook een bakkie wilt..
Wauw, jij bent snel, thanxquote:
quote:Op maandag 5 december 2005 10:35 schreef Morwen het volgende:
[..]
Wauw, jij bent snel, thanx![]()
Maar het is dus echt zo!![]()
quote:Op maandag 5 december 2005 10:29 schreef Manu82 het volgende:
Is Lieske al wakker???
Zou idd kunnen...quote:Op maandag 5 december 2005 10:44 schreef Foreverblue het volgende:
Spannende muziek in de badkamer nu... klinkt als ultimate dreammix.
We waren er toch over uit dat Dido weg gingquote:Op maandag 5 december 2005 10:41 schreef Manu82 het volgende:
Vandaag is de dag
Dat de Sint zijn verjaardag vieren mag
De Sint is echter niet zo blij
Natte Lie en Lieske zijn er namelijk nog steeds bij
Hij heeft de pieten opgedragen
Dat ze toch maar eens moesten Hummie te vragen
Om een van deze 2 blagen
Per direct een enkeltje Madrid te geven
Zodat de kijkers dat achterlijke gezeik niet meer hoeven te beleven
Ja denk het ook,ze denkt aan iemand in de tuinquote:Op maandag 5 december 2005 10:48 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Zou idd kunnen...
En jaarhoor Dido ziet nog steeds spoken.....
Zou je nu eigenlijk geen touwtje daar willen hebben en dan...........bammmquote:
Het is alleen maar duidelijker geworden wie echt verliefd is en wie nietquote:Op maandag 5 december 2005 10:51 schreef farceman het volgende:
Vind echt dat er dadelijk open kaart moet worden gespeeld over die opdracht, heeft de relatie nl. echt op een dood punt gebracht.
Vind het echt een misselijke grap
Dat was al duidelijk voor deze opdracht hoorquote:Op maandag 5 december 2005 10:52 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Het is alleen maar duidelijker geworden wie echt verliefd is en wie niet
Was donderdag al op dood punt gekomen.quote:Op maandag 5 december 2005 10:51 schreef farceman het volgende:
Vind echt dat er dadelijk open kaart moet worden gespeeld over die opdracht, heeft de relatie nl. echt op een dood punt gebracht.
Vind het echt een misselijke grap
Goedemorgen Sinterklaasjequote:
Kan wel zijn, maar vind dat ze daar zelf achter moeten komen en wie is BB om met hun gevoelens te spelen? Laat ze iemand anders lastig vallenquote:Op maandag 5 december 2005 10:53 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Was donderdag al op dood punt gekomen.
Dido is alleen maar blij,ze treurt er niks om dat ze niet aan Roel kan zitten.
Anders was ze wel gaan pruilen.
BB heeft ze zat mooie dingen gegeven en Ingrid is ook van Menno afgetrokken door BB.quote:Op maandag 5 december 2005 10:55 schreef farceman het volgende:
[..]
Kan wel zijn, maar vind dat ze daar zelf achter moeten komen en wie is BB om met hun gevoelens te spelen? Laat ze iemand anders lastig vallen
wil je daar even wat later mee beginnen, ik ben net wakker en krijg nu al kotsneigingenquote:
Ik denk dat ze het door hebben en de geheime opdracht niet willen verpesten. Als ik zag hoe dicht dido tegen roel aan lag te slapen lijkt het me niet dat ze er genoeg van heeft. Dan was ze wel alleen met nattelie in bed gaan liggen.quote:Op maandag 5 december 2005 10:57 schreef Manu82 het volgende:
Op dit moment zie ik maar 2 opties waarom Dido het niet zo erg vindt:
1. Dido en Roel hebben het door
2. Ze speelt echt een spel met Roel's gevoelens
Als het optie 2 is mag ze van mij ongezien de tyfus krijgen en komt ze met superstip op 1,5 in de oprotlijst (moet wel constant blijven als voorzitter van de anti-Lieske club)
Nog een uurtje en weet niet of hij gelukt is.quote:Op maandag 5 december 2005 10:59 schreef debuurvrouw het volgende:
is de "verstooropdracht" nu afgelopen? en nu wel gelukt??
Is verlengd tot 12.00 uur vandaag. Dus nog eventjes geduld.quote:Op maandag 5 december 2005 10:59 schreef debuurvrouw het volgende:
duurt tot 12.00 uur dacht ikquote:Op maandag 5 december 2005 10:59 schreef debuurvrouw het volgende:
Werd er gisteren niet gezegd dat het tot de finale geldt? >>>>Naatje in het washok(?)quote:Op maandag 5 december 2005 10:59 schreef debuurvrouw het volgende:
quote:Op maandag 5 december 2005 10:59 schreef Manu82 het volgende:
[..]
wil je daar even wat later mee beginnen, ik ben net wakker en krijg nu al kotsneigingen
Ze zijn slim genoeg voor optie 1, maar snap toch niet hoe ze hun gevoelens zo opzij kunnen zettenquote:Op maandag 5 december 2005 10:57 schreef Manu82 het volgende:
Op dit moment zie ik maar 2 opties waarom Dido het niet zo erg vindt:
1. Dido en Roel hebben het door
2. Ze speelt echt een spel met Roel's gevoelens
Als het optie 2 is mag ze van mij ongezien de tyfus krijgen en komt ze met superstip op 1,5 in de oprotlijst (moet wel constant blijven als voorzitter van de anti-Lieske club)
Gelijke monniken gelijke kappen zou je denken...Ik vind wat dat aangaat BB ook zeker geen fair spel speelt.Ik snap ook nog steeds niet waarom de 1 wel en de ander geen geheime opdracht krijgt waarmee geld verdient kan worden.En daarbij, waarom Lieske wel haar geld kwijt,en Roel niet.Ik vind dat Roel nog duidelijker is geweest in zijn versprekeingen,zeker omdat de bewoners na Lieske al wisten dat er geheime missies voor geld waren.quote:Op maandag 5 december 2005 10:58 schreef rooie3 het volgende:
[..]
BB heeft ze zat mooie dingen gegeven en Ingrid is ook van Menno afgetrokken door BB.
dat idee heb ik toch ook wel. Als je echt niets meer van iemand wil weten ga je niet zo knus samen slapen. en ik snap ook heel goed dat ze een beetje losser wilde. ook al ben je nog zo verliefd je wilt ook een beetje privé tijd.quote:Op maandag 5 december 2005 11:00 schreef rickfcdb1 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het door hebben en de geheime opdracht niet willen verpesten. Als ik zag hoe dicht dido tegen roel aan lag te slapen lijkt het me niet dat ze er genoeg van heeft. Dan was ze wel alleen met nattelie in bed gaan liggen.
Valt me nog mee, ik had verwacht dat het een chaos zou zijn, als Rob weg zou zijn.quote:
Had je gister de Smaakpolitie moeten zienquote:
Dat komt nog wel, hij is pas een paar dagen wegquote:Op maandag 5 december 2005 11:03 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Valt me nog mee, ik had verwacht dat het een chaos zou zijn, als Rob weg zou zijn.
Haha wat niet is kan nog komen hoor.Maar tot nu toe doen ze erg hun best.Rob heeft ze wel erg veel uit handen genomen,maar het is daar net als in mijn huishouden....zolang mama het doet vind iedereen het wel prima.quote:Op maandag 5 december 2005 11:03 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Valt me nog mee, ik had verwacht dat het een chaos zou zijn, als Rob weg zou zijn.
Maak me gek......quote:Op maandag 5 december 2005 11:02 schreef Foreverblue het volgende:
[..]voor jou deze dan
[afbeelding]
ze zitten ook met zijn 2en op de bank dus kans is groot dat dit de laatste week samen is. dat kan er ook mee te maken hebben. en roel laat niet goed merken dat hij het moeilijk heeft en nattelie wel dus die krijgt de meeste aandacht.quote:Op maandag 5 december 2005 11:03 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
dat idee heb ik toch ook wel. Als je echt niets meer van iemand wil weten ga je niet zo knus samen slapen. en ik snap ook heel goed dat ze een beetje losser wilde. ook al ben je nog zo verliefd je wilt ook een beetje privé tijd.
En ik denk dat het haar ego ook wel streelt. dat Naat zo achter haar aanloopt![]()
Okee, ik zal aardig doenquote:Op maandag 5 december 2005 11:07 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Maak me gek......
Op de vroege ochtend mijn meest gehate bewoners van BB laten zien![]()
Op dit moment Roel, maar dat kan elk moment veranderen, als iemand in mijn haat sectie komt is het wel erg moeilijk om eruit te komen...quote:Op maandag 5 december 2005 11:09 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Okee, ik zal aardig doenWie is jouw favo bewoner dan?
ja dat is ook nog zo...quote:Op maandag 5 december 2005 11:09 schreef rickfcdb1 het volgende:
[..]
ze zitten ook met zijn 2en op de bank dus kans is groot dat dit de laatste week samen is. dat kan er ook mee te maken hebben. en roel laat niet goed merken dat hij het moeilijk heeft en nattelie wel dus die krijgt de meeste aandacht.
quote:Op maandag 5 december 2005 11:10 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Op dit moment Roel, maar dat kan elk moment veranderen, als iemand in mijn haat sectie komt is het wel erg moeilijk om eruit te komen...
Dat is nog eens een fijn ideequote:Op maandag 5 december 2005 11:12 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja dat is ook nog zo...
Als Lieske of joost weg gaat wordt het dus helemaal een klef zooitje. ik bedenk me ineens dat er nog maar twee exits zijn vóór de finale...![]()
dus van Lieske, Dido en NAAAt zit er 1 sowieso in de finale...![]()
wat is Roel nou aan het doen??quote:
Roel zag er toch niet echt vrolijk uit in het bubbelbad in zijn eentje. En Dido heeft een keer of 35 laten horen dat ze het zielig vond voor Roel. Maar toch goed dat vrienden dan voor het vriendje gaan.quote:Op maandag 5 december 2005 11:11 schreef farceman het volgende:
Blijft raar dat er in 3 dagen geen enkele noemenswaardige irritatie is geweest over feit dat ze niet alleen zijn gelaten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |