abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 5 december 2005 @ 00:37:41 #1
136329 IkBenNieuw
ik ben geen kloon maar ik heb
pi_32824865
Vandaag heb ik op school een nieuw vriendje gekregen hij heet Nora (want zijn ouders wilden een meisje) Zijn vader is heel rijk, hij heeft zijn eigen snackbar! Nora wordt verschrikkelijk gepest; ik ben zijn enige vriend. Ze hebben vandaag 5 boeken van hem uit elkaar gescheurd. Morgenmiddag ga ik bij hem spelen (als zijn vader mij aardig vindt mag ik later misschien wel in de snackbar komen werken). Toen ik thuis kwam keek iedereen me raar aan en toen we gingen eten (spagetti Mmmmmm) barstte iedereen in lachen uit, zelfs Eva. Snikkend van het lachen vertelde Aldo me dat ze mijn dagboek hadden gevonden. Snikkend van het huilen rende ik naar mijn kamer, daarna rende ik nog vlug even naar beneden om de pan spagetti te halen ik heb me de hele avond opgesloten in mijn kamer.
ik ben geen kloon maar ik heb ook geen tieten!
pi_32824905
Je zit op de zondagsschool?
Back in business.
pi_32824909
een kritische noot; oppassen voor de vader van Nora, de man vertoont pedofiele trekjes door zich er meteen zo actief mee te bemoeien
  maandag 5 december 2005 @ 00:40:00 #4
136329 IkBenNieuw
pi_32824912
De flessen slaolie van gisteren vielen me nogal tegen, maar dat komt waarschijnlijk doordat ik geen slagroomtaart had. Ik ben weer naar Harry geweest vandaag. Hij kon al praten maar was nog in een lollige bui. Toen ik probeerde met hem te praten begon hij heel irritant te giebelen. Toen hij vroeg of ik een glaasje whiskey wou ben ik maar weggegaan. Z'n moeder zei dat ik over een dag of drie maar moest terugkomen. Thuis zag ik dat mama 8 flessen "Sisi zonder prik" had gekocht. De laatste fles staat nu halfvol naast me...
  maandag 5 december 2005 @ 00:42:27 #5
60847 Rampestamper
Fabricati diem, punc!
pi_32824961
Ik lach me ziek! Echt waar hoor! .
De zin van het leven, is het leven zin geven.
  maandag 5 december 2005 @ 00:43:56 #6
136329 IkBenNieuw
pi_32824990
Zoals je weet is een van mijn goede voornemens om dit jaar wat meer aan mijn conditie te doen. Ik heb uit de bibliotheek een boek met oefeningen gehaald, maar op de een of andere manier lukte eerste oefening al niet, tijdens het opdrukken (wat overigens niet lukte) verrekte ik mijn armspieren. Volgens de gewicht-wijzer ben ik te licht en moet ik een dieet van roomboter en gebak volgen. Maar volgens mij heeft Aldo met de weegschaal geknoeit want eerst draaide de wijzer 3 keer rond en bleef staan op 39 kg. Ik heb wat geld gepikt uit de portemonnee van m'n moeder zodat ik me morgen op de bagage weegschaal van het station kan wegen
pi_32986869
Aldo is een relnicht, ik kwam hem gisteren tegen in zijn roze tutu....
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
pi_32987595
weheh.
En wat heb je vandaag nog gedaan ?
pi_32996534
Ach so.
  zondag 11 december 2005 @ 20:15:57 #10
127945 moomphs
Géén shrooms.
pi_32996628
Maar waarom lachten ze je nou uit tijdens het avondmaal?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')