Wat doe je daar? Zeg maar als dat een al te persoonlijke vraag is. Maar je volgt BB vanuit Engeland?quote:
Nog maar 38.quote:Op zondag 4 december 2005 23:44 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik weet het nietIk ging op voor de 4000 en nu zie ik een ander aantal.
quote:Op zondag 4 december 2005 23:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Kweenie... ligt er wel een beetje aan of er ook nog interessante interviews in staan.![]()
Ik werk hier. En BB en Talpa volg ik via internet.quote:Op zondag 4 december 2005 23:44 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Wat doe je daar? Zeg maar als dat een al te persoonlijke vraag is. Maar je volgt BB vanuit Engeland?
Ben ik het niet mee eens, val bijna in slaap...quote:Op zondag 4 december 2005 23:44 schreef melke het volgende:
Je kan van Dido zeggen wat ze wil, maar verhalen vertellen kan ze!
Ik vond eigelijk de Baantjer van vrijdag, met een dode voetballer ook niet gepast.quote:Op zondag 4 december 2005 23:44 schreef Manu82 het volgende:
Even iets off-topic, maar vonden jullie niet een beetje lomp om juist nu een reclame voor de hartstichting te doen met voetballers na de dood van Di Tomasso?
Beter dan Joost jaquote:Op zondag 4 december 2005 23:44 schreef melke het volgende:
Je kan van Dido zeggen wat ze wil, maar verhalen vertellen kan ze!
die reclamespot is net herhaald bij café de sportquote:Op zondag 4 december 2005 23:45 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik vond eigelijk de Baantjer van vrijdag, met een dode voetballer ook niet gepast.
Nou welterusten dan!quote:Op zondag 4 december 2005 23:45 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens, val bijna in slaap...
Ik vond de aflevering van Baantjer een stuk lomper met een voetballer die dood op het veld ligt ...quote:Op zondag 4 december 2005 23:44 schreef Manu82 het volgende:
Even iets off-topic, maar vonden jullie niet een beetje lomp om juist nu een reclame voor de hartstichting te doen met voetballers na de dood van Di Tomasso?
Nietes.quote:Op zondag 4 december 2005 23:46 schreef Foreverblue het volgende:
Verkeerde knopje gedrukt... ben newbee
O nee, toch nietquote:
O, ging die politiek correcte karpatenkop van een Spijkerman er verontwaardigd over doen?quote:Op zondag 4 december 2005 23:46 schreef Bartoli het volgende:
[..]
die reclamespot is net herhaald bij café de sport
ja, okee, maar kan dat ook niet begrijpen, maar het viel me gewoon op omdat er zoveel emoties waren los gekomen deze week en dat ze dan zo'n 'reclame' uitzenden. maar we zullen wel weer ontoppic gaanquote:Op zondag 4 december 2005 23:47 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik vond de aflevering van Baantjer een stuk lomper met een voetballer die dood op het veld ligt ...
![]()
![]()
SC = alles on topicquote:Op zondag 4 december 2005 23:50 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ja, okee, maar kan dat ook niet begrijpen, maar het viel me gewoon op omdat er zoveel emoties waren los gekomen deze week en dat ze dan zo'n 'reclame' uitzenden. maar we zullen wel weer ontoppic gaan
mits het maar met bigbrother een link heeft natuurlijk.quote:
In deel 1 liep die arts ook uiteindelijk de kamer uit (de gang op) en die kale (de moordenaar) ging er toen achteraan. Was toen heel benieuwd of hij zou ontkomen en dacht toen ook, we zien in deel 2 vast nog wel hoe dit afloopt...dat was achteraf dus ook niet het geval.quote:Op zondag 4 december 2005 23:43 schreef Bartoli het volgende:
[..]
was een raar einde dat die agent opgesloten werd door die griet. Dat zijn zoon in het gebouw gevonden werd waar ze eerst waren. En verder zie je niks.... je zou verwachten dat het nog verder ging. Maar dat zal wss voor deel 3 en wss ook deel 4 zijn
ja ze deden er grappig over. De scheids was het schuld volgens Sneijder, de Jong en nog een paar anderequote:Op zondag 4 december 2005 23:49 schreef Gert het volgende:
[..]
O, ging die politiek correcte karpatenkop van een Spijkerman er verontwaardigd over doen?![]()
Wel nee, als je maar niet een hele topic met onzin vult.quote:Op zondag 4 december 2005 23:52 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
mits het maar met bigbrother een link heeft natuurlijk.![]()
Het was zo eng, ik dorst niet meer te kijkenquote:Op zondag 4 december 2005 23:50 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ja, okee, maar kan dat ook niet begrijpen, maar het viel me gewoon op omdat er zoveel emoties waren los gekomen deze week en dat ze dan zo'n 'reclame' uitzenden. maar we zullen wel weer ontoppic gaan
ja, ze zijn er weer mee opgehoudenquote:Op zondag 4 december 2005 23:54 schreef PC eend het volgende:
[..]
Het was zo eng, ik dorst niet meer te kijken
Is het al weg?
NEEN!quote:Op zondag 4 december 2005 23:54 schreef melke het volgende:
Goh boeiend... mensen bespreek dit in het voetbaltopic. Dankjewel
Of het Baantjer-topicquote:Op zondag 4 december 2005 23:54 schreef melke het volgende:
Zodra de streams weer boeiend worden gaan we het weer fijn over Joost en zo hebben.quote:Op zondag 4 december 2005 23:54 schreef melke het volgende:
Jij met je Lieskequote:Op zondag 4 december 2005 23:57 schreef regenworm het volgende:
[..]
Is het roel dacht dat lieske aan het vertellen was.
De Cock en de moord in het bigbrother huisquote:
Wanneer denk je dat dat gaat gebeuren dan?quote:Op zondag 4 december 2005 23:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Zodra de streams weer boeiend worden gaan we het weer fijn over Joost en zo hebben.
hahaha, had ik een tijd geleden ook dat dat mijn stopwoordje wasquote:Op zondag 4 december 2005 23:58 schreef Foreverblue het volgende:
Ik heb in 30 seconden 7x gewoon geteld in het verhaal van Roel
Ik kijk wel naar de streams en ik vind het wel leuk. Dat voetbal en Baantjer gedoe hoort hier nu niet tussen. Er zijn nog genoeg mensen die de streams nu nog wel volgenquote:Op zondag 4 december 2005 23:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Zodra de streams weer boeiend worden gaan we het weer fijn over Joost en zo hebben.
Met Cee-Ooo-Cee-Kaa. Wie is ons favoriete lijk?quote:Op zondag 4 december 2005 23:59 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
De Cock en de moord in het bigbrother huis
en tig fokkings en vagen. Je zou bijna denken dat ie gestudeerd heeft.quote:Op zondag 4 december 2005 23:58 schreef Foreverblue het volgende:
Dido natuurlijk...quote:Op maandag 5 december 2005 00:00 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Met Cee-Ooo-Cee-Kaa. Wie is ons favoriete lijk?
Of nog beter De Cock en de moord van de voetballer in het VIP bigbrother huisquote:Op zondag 4 december 2005 23:59 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
De Cock en de moord in het bigbrother huis
Jaquote:Op zondag 4 december 2005 23:55 schreef Manu82 het volgende:
Zijn ze nog steeds verhaaltjes aan het vertellen?
Lieske wordt altijd verweten dat ze lange verhalen vertellen.quote:
Je zit gewoon met een fucking schuldgevoel, weet je...quote:Op maandag 5 december 2005 00:00 schreef PieddeNaat het volgende:
[..]
en tig fokkings en vagen. Je zou bijna denken dat ie gestudeerd heeft.
Graag. Met een stuk of wat messensteken in haar zogenaamd dikke lijf. En dan blijkt dat iederéén heeft toegestoken, net zoals in Murder on the Orient Expressquote:
Misschien een leuk hotel voor Roel en Dido.quote:Op maandag 5 december 2005 00:01 schreef Falco het volgende:
Welk hotel in Tsjechië is dit? Lijkt me echt geniaal om daar te zijn!
Nooit meer ontopicquote:Op zondag 4 december 2005 23:59 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Wanneer denk je dat dat gaat gebeuren dan?![]()
Nee Lieske zegt nog duizend keer god ja god ja en nog een keer of 100 wat gestotter.quote:Op maandag 5 december 2005 00:01 schreef regenworm het volgende:
[..]
Lieske wordt altijd verweten dat ze lange verhalen vertellen.
Hoe hij het verhaal vertelt lijkt gewoon erg op lieske.
Gefilmd met 40 camera's die bleven zoemen en piepen.quote:Op maandag 5 december 2005 00:03 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Graag. Met een stuk of wat messensteken in haar zogenaamd dikke lijf. En dan blijkt dat iederéén heeft toegestoken, net zoals in Murder on the Orient Express![]()
niet zo zeuren.quote:Op maandag 5 december 2005 00:00 schreef melke het volgende:
[..]
Ik kijk wel naar de streams en ik vind het wel leuk. Dat voetbal en Baantjer gedoe hoort hier nu niet tussen. Er zijn nog genoeg mensen die de streams nu nog wel volgen
en hoeveel keer : Weet je welquote:Op zondag 4 december 2005 23:58 schreef Foreverblue het volgende:
nog 124 te gaan dat halen we makkelijk gewoon veel lieske caps plaatsen en het is zo gebeurd.quote:Op maandag 5 december 2005 00:02 schreef F4iTH het volgende:
Als we nu Die Hard off topic gaan lullen halen we misschien toch de 1000 SC topics
Ja zo van, we gingen wat drinken en ik nam een colaquote:Op maandag 5 december 2005 00:04 schreef Falco het volgende:
Dit verhaal van Roel was ook best Lieske-achtig hoor. Ik verwachtte de clou! Wat er gebeurde in het bos, wie er vermoord werd, maar het is een open einde.
en roel zegt veel gewoonquote:Op maandag 5 december 2005 00:04 schreef melke het volgende:
[..]
Nee Lieske zegt nog duizend keer god ja god ja en nog een keer of 100 wat gestotter.
En dan little Cee-Ooo-Cee-Kaa helemaal over de rooie: "Kankerzooooooi!!!"quote:
we gaan voor 'alles of niets' denk ik danquote:Op maandag 5 december 2005 00:02 schreef F4iTH het volgende:
Als we nu Die Hard off topic gaan lullen halen we misschien toch de 1000 SC topics
Is ie niet de enigequote:Op maandag 5 december 2005 00:10 schreef melke het volgende:
Roel is Nathalie liever kwijt dan rijk
Ze hebben wel een aantal duidelijke stopwoordjes, ja.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |