quote:Op maandag 5 december 2005 00:19 schreef Lamon het volgende:
[..]
Het grote BB liefdeskoppel van dit jaar, krijgt niet de kans om even alleen te zijn. Bah.
Altijd ligt die Roel erbij.
Heb je er een loep bij?quote:Op maandag 5 december 2005 00:19 schreef Gert het volgende:
Echt charmant om zo boven een lampje te gaan staan, met een halve stijve.![]()
[afbeelding]
Feli met de goedheiligman...quote:Op maandag 5 december 2005 00:21 schreef Kinga het volgende:
Gelukkig Sinterklaas btw
lijkt mij wel een leuk idee maar nath moet we wel oppassen.quote:Op maandag 5 december 2005 00:20 schreef Kinga het volgende:
Ik zie Dido en Naat, Roel nog uit het bed duwen...
Dank maar ik heb het afgelopen avond al gevierdquote:Op maandag 5 december 2005 00:21 schreef Kinga het volgende:
Gelukkig Sinterklaas btw
Whehehequote:
Nathalie en Dido hebben er duidelijk zin in.quote:Op maandag 5 december 2005 00:19 schreef Lamon het volgende:
[..]
Het grote BB liefdeskoppel van dit jaar, krijgt niet de kans om even alleen te zijn. Bah.
Altijd ligt die Roel erbij.
quote:Op maandag 5 december 2005 00:23 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dank maar ik heb het afgelopen avond al gevierd
Oja, bew maar dan heel ff
Zie je 'm echt niet zitten joh? Ligt meer aan jouw ogen dan zijn formaat dan hoor.quote:
quote:
Massage tegen brandend maagzuur?quote:Op maandag 5 december 2005 00:24 schreef regenworm het volgende:
En roel begint weer met zijn rennie massage.
Ik ga geen anti Bren campagne beginnen, maar van de familie en vrienden van de bewoners vind ik haar toch wel de ergste...quote:
Trio-massagequote:Op maandag 5 december 2005 00:27 schreef Wickedangel het volgende:
Jezus, wie masseert wie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |