Nou, over het algemeen zijn die ieren toch niet zulke foute types volgens mijn.quote:
Hey Cuallquote:Op maandag 5 december 2005 20:12 schreef cuall het volgende:
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.goedenavondJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wat voor een typequote:
Ach ga je neusharen tellen johquote:Op maandag 5 december 2005 20:12 schreef PH52 het volgende:
[..]
Nou, over het algemeen zijn die ieren toch niet zulke foute types volgens mijn.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Moet ik m'n neusharen gaan tellen, ze zei het gewoon, ze heeft wat tegen ieren enquote:Op maandag 5 december 2005 20:13 schreef APK het volgende:
[..]
Wat voor een typeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Probeer jij te zeggen dat karn een fout type is?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dan is het vanaf nu oorlog!quote:Op maandag 5 december 2005 20:16 schreef PH52 het volgende:
ze heeft wat tegen ieren enom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.karn !Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Durf je wel, moet je tegen APK zeggen, nepbeer !quote:
Heb niks tegen ieren en niks tegen karnquote:Op maandag 5 december 2005 20:16 schreef PH52 het volgende:
[..]
Moet ik m'n neusharen gaan tellen, ze zei het gewoon, ze heeft wat tegen ieren enom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.karn !Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wat patatje oorlogquote:Op maandag 5 december 2005 20:18 schreef APK het volgende:
[..]
Dan is het vanaf nu oorlog!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Geef mij maar een beer, veel leuker.quote:Op maandag 5 december 2005 20:19 schreef lovebear het volgende:
[..]
Heb niks tegen ieren en niks tegen karn
Grrrr ga toch een stinkdier knuffelen man
Kopen in de winkelquote:Op maandag 5 december 2005 20:21 schreef PH52 het volgende:
[..]
Geef mij maar een beer, veel leuker.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nee dat kan nietquote:Op maandag 5 december 2005 20:32 schreef PC eend het volgende:
Kan de inschrijftermijn niet uitgesteld worden?
Ik zit druk allemaal klonen aan te maken, maar ik krijg geen bevestigingsmailom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Blijven proberen, lukt gegarandeerd.quote:Op maandag 5 december 2005 20:32 schreef PC eend het volgende:
Kan de inschrijftermijn niet uitgesteld worden?
Ik zit druk allemaal klonen aan te maken, maar ik krijg geen bevestigingsmailom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik heb al:quote:Op maandag 5 december 2005 20:37 schreef PH52 het volgende:
[..]
Blijven proberen, lukt gegarandeerd.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hij is mooiquote:Op maandag 5 december 2005 20:38 schreef Gert het volgende:
Die lof beâh heif de tâhtjes wel stgak in d'r klâhwe!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Probeer eens Donaldduck weten we ook dat jij t bentquote:Op maandag 5 december 2005 20:39 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik heb al:
Kloon_van_PC_eend
PC_reiger
PC_pelikaan
PC_mus
Geprobeerdom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik probeer nog even kloon_van_demolitionman, maar ik hou die optie nog wel even openquote:Op maandag 5 december 2005 20:40 schreef demolitionman het volgende:
<------ ik ben te huurom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ookquote:Op maandag 5 december 2005 20:42 schreef lovebear het volgende:
[..]
Probeer eens Donaldduck weten we ook dat jij t bentom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Aan t lijstje van al je klonen die je opgaf weten we tquote:Op maandag 5 december 2005 20:43 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ookom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Vanuit de dependance: leuke gediggies!quote:Op maandag 5 december 2005 20:42 schreef lovebear het volgende:
[..]
Probeer eens Donaldduck weten we ook dat jij t bentom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Mooiquote:Op maandag 5 december 2005 20:48 schreef demins het volgende:
[..]
Vanuit de dependance: leuke gediggies!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op maandag 5 december 2005 18:21 schreef flugeltje het volgende:
[..]
O ja Bommie, voor mij persoonlijk was je Lassie-belofte een doorslaggevende factor...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop