Nou, over het algemeen zijn die ieren toch niet zulke foute types volgens mijn.quote:
Wat voor een typequote:
Ach ga je neusharen tellen johquote:Op maandag 5 december 2005 20:12 schreef PH52 het volgende:
[..]
Nou, over het algemeen zijn die ieren toch niet zulke foute types volgens mijn.![]()
Moet ik m'n neusharen gaan tellen, ze zei het gewoon, ze heeft wat tegen ieren enquote:Op maandag 5 december 2005 20:13 schreef APK het volgende:
[..]
Wat voor een type
Probeer jij te zeggen dat karn een fout type is?![]()
Heb niks tegen ieren en niks tegen karnquote:Op maandag 5 december 2005 20:16 schreef PH52 het volgende:
[..]
Moet ik m'n neusharen gaan tellen, ze zei het gewoon, ze heeft wat tegen ieren enkarn !
Geef mij maar een beer, veel leuker.quote:Op maandag 5 december 2005 20:19 schreef lovebear het volgende:
[..]
Heb niks tegen ieren en niks tegen karn
Grrrr ga toch een stinkdier knuffelen man
Nee dat kan nietquote:Op maandag 5 december 2005 20:32 schreef PC eend het volgende:
Kan de inschrijftermijn niet uitgesteld worden?
Ik zit druk allemaal klonen aan te maken, maar ik krijg geen bevestigingsmail![]()
![]()
Blijven proberen, lukt gegarandeerd.quote:Op maandag 5 december 2005 20:32 schreef PC eend het volgende:
Kan de inschrijftermijn niet uitgesteld worden?
Ik zit druk allemaal klonen aan te maken, maar ik krijg geen bevestigingsmail![]()
![]()
Ik heb al:quote:
Hij is mooiquote:Op maandag 5 december 2005 20:38 schreef Gert het volgende:
Die lof beâh heif de tâhtjes wel stgak in d'r klâhwe!![]()
Probeer eens Donaldduck weten we ook dat jij t bentquote:Op maandag 5 december 2005 20:39 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik heb al:
Kloon_van_PC_eend
PC_reiger
PC_pelikaan
PC_mus
Geprobeerd
Ik probeer nog even kloon_van_demolitionman, maar ik hou die optie nog wel even openquote:
Ookquote:Op maandag 5 december 2005 20:42 schreef lovebear het volgende:
[..]
Probeer eens Donaldduck weten we ook dat jij t bent![]()
Vanuit de dependance: leuke gediggies!quote:Op maandag 5 december 2005 20:42 schreef lovebear het volgende:
[..]
Probeer eens Donaldduck weten we ook dat jij t bent![]()
Mooiquote:Op maandag 5 december 2005 20:48 schreef demins het volgende:
[..]
Vanuit de dependance: leuke gediggies!![]()
quote:Op maandag 5 december 2005 18:21 schreef flugeltje het volgende:
[..]
O ja Bommie, voor mij persoonlijk was je Lassie-belofte een doorslaggevende factor...![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |