Hoezo had hij gewed dat ik hem zou vergetenquote:
Dat komt allemaal wel weer goed als Lofbeer morgen de regels komt toeligten.quote:Op maandag 5 december 2005 01:41 schreef PC eend het volgende:
Hoezo had hij gewed dat ik hem zou vergeten
Ik snap er nog geen hol van
Dan mag ze wel opschieten, dit topic kan elk moment gesloten wordenquote:Op maandag 5 december 2005 01:43 schreef APK het volgende:
[..]
Dat komt allemaal wel weer goed als Lofbeer morgen de regels komt toeligten.
Dan breekt de hel los!quote:Op maandag 5 december 2005 01:56 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dan mag ze wel opschieten, dit topic kan elk moment gesloten worden![]()
Ach zolang ze maar van de clib afblijvenquote:Op maandag 5 december 2005 02:02 schreef APK het volgende:
Die 5 users in dit topic gaan dan helemaal flippen.
jah...quote:Op maandag 5 december 2005 12:52 schreef versabommie het volgende:
doetiehetnog?
neem aan dat de mods ook weer blij zijn danquote:
Ha beertje! Goed gedaan hoor, die foto! Jappie bites the dust en ik heb er 100 punten bij!quote:
Als t beertje eenmaal gaat grommenquote:Op maandag 5 december 2005 14:30 schreef demins het volgende:
[..]
Ha beertje! Goed gedaan hoor, die foto! Jappie bites the dust en ik heb er 100 punten bij!![]()
Zal wel weer gezeik van heer Jappie komen, het is geen gemakkelijk heerschap, dat het onreglementair is, want de strijd nog niet echt begonnen en zo, je kent dat gezeur wel, maar daar hoef ik me niks van aan te trekken, DE SCHRIK ZIT ERIN!!!![]()
Deed het nog een beetje pijn, die krant er in?![]()
Beertje Colargol en grommen...quote:
Als je mee doet wees dan maar wat lieverquote:Op maandag 5 december 2005 17:34 schreef PH52 het volgende:
[..]
Ja hoor schat, blijf je gewoon je pilletjes slikken ?![]()
Ja zeg, eerst grommen naar het baasje en dan nog zweepslagen na. Plus dat je sinds gister op m'n kop staat te slaan. Leuk spel dit !quote:Op maandag 5 december 2005 17:36 schreef lovebear het volgende:
[..]
Als je mee doet wees dan maar wat liever![]()
Een beer heeft geen baasquote:Op maandag 5 december 2005 17:45 schreef PH52 het volgende:
[..]
Ja zeg, eerst grommen naar het baasje en dan nog zweepslagen na. Plus dat je sinds gister op m'n kop staat te slaan. Leuk spel dit !
![]()
Enne sla al een hele week op je hoofd maar je blijfd terug komenquote:Op maandag 5 december 2005 17:45 schreef PH52 het volgende:
[..]
Ja zeg, eerst grommen naar het baasje en dan nog zweepslagen na. Plus dat je sinds gister op m'n kop staat te slaan. Leuk spel dit !
![]()
Als jij zegt dat ik niet meer mag komen blijf ik weg !quote:Op maandag 5 december 2005 17:52 schreef lovebear het volgende:
[..]
Enne sla al een hele week op je hoofd maar je blijfd terug komen
![]()
Doegquote:Op maandag 5 december 2005 17:53 schreef PH52 het volgende:
[..]
Als jij zegt dat ik niet meer mag komen blijf ik weg !![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |