Misschien moet je je niet zo druk maken om hem (wie 't ook is), maar kijken hoe je verder kan. Want stil staan bij 'n klootzak heeft geen nut volgens mij, ik denk dat je 't met me eens bent dat klootzakken 't niet eens verdienen om zoveel mee bezig te zijn. Of zeg ik nu iets raars?quote:Op zondag 4 december 2005 21:35 schreef melismay het volgende:
Ik ben ontzettend boos en verdrietig, waarom altijd nu, waarom laat ie ons niet gewoon met rust... En waarom vooral is het zo'n ontzettende klootzak
Als het om je vader gaat is dat niet zo makkelijk als dat je denkt....quote:Op zondag 4 december 2005 21:39 schreef The_Great_Cornolio het volgende:
[..]
Misschien moet je je niet zo druk maken om hem (wie 't ook is), maar kijken hoe je verder kan. Want stil staan bij 'n klootzak heeft geen nut volgens mij, ik denk dat je 't met me eens bent dat klootzakken 't niet eens verdienen om zoveel mee bezig te zijn. Of zeg ik nu iets raars?![]()
Dat heb ik nooit gezegd, maar ik denk dat 't niet onmogelijk is. Ik zou zeggen: "give it a try"quote:Op zondag 4 december 2005 21:43 schreef melismay het volgende:
[..]
Als het om je vader gaat is dat niet zo makkelijk als dat je denkt....
Ah, je bent stiekem 1 van mijn beste vrienden die onder een andere nick op fok! zit?quote:Op zondag 4 december 2005 21:46 schreef The_Great_Cornolio het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit gezegd, maar ik denk dat 't niet onmogelijk is. Ik zou zeggen: "give it a try"
Ik weet zeker dat je 't kunt
Ik ken je niet nee, maar ik bedoelde dat ik niet gepost had dat 't makkelijk zou zijn. Maar goed, ik stop maar met reageren voor we in 'n SC belanden.quote:Op zondag 4 december 2005 21:48 schreef melismay het volgende:
[..]
Ah, je bent stiekem 1 van mijn beste vrienden die onder een andere nick op fok! zit?
Sorry, maar ik denk niet dat je hier over kunt oordelen, mits je iemand blijkt te zijn die ik ken ofzo
Neequote:Op zondag 4 december 2005 22:01 schreef Ayaxola het volgende:
Zijn hier nou veel mensen die zich altijd kut voelen?
Altijd, als in... echt altijd?quote:Op zondag 4 december 2005 22:01 schreef Ayaxola het volgende:
Zijn hier nou veel mensen die zich altijd kut voelen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |