Hehe, net op één beelden uit de wedstrijd tegen Z-W. Hij slaagde er in om op 1 minuut maar liefst 7 spelers van Zulte-Waregem te staan uitschelden.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:46 schreef SaintOfKillers het volgende:
En het gouden schoentje gedroeg zich nog maar eens enorm kinderachtig.
Niet te snel victorie kraaien, vriend..zaterdag 22 april zal klup wel een toontje lager zingenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:21 schreef Saviola het volgende:
Anderlecht - Sirkel 2-2![]()
![]()
![]()
Brugge mee op kopNu gewoon voor de titel gaan.
Neuh...quote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:22 schreef Afunados het volgende:
Ga morgen naar bekerwedstrijd Gent-Standard. Mooi affiche, hopelijk mooie thriller met Gent als overwinnaar.
Boussoufa![]()
Ah, er komen ook Bossche bollen naar Gentquote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:01 schreef TerroRobbie het volgende:
Kreeg net uitnodiging om mee te gaan naar Gent. Maar is een beetje kortdag en moet morgen naar school
Er zijn bijna bij alle Standard uitwedstrijden Bosschenaren aanwezig.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:14 schreef Afunados het volgende:
[..]
Ah, er komen ook Bossche bollen naar Gent![]()
Dit seizoen tot nu toe nog alle uitwedstrijdenquote:Op woensdag 25 januari 2006 00:33 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Er zijn bijna bij alle Standard uitwedstrijden Bosschenaren aanwezig.
oa de vriend van een bepaalde vrouwelijke FCDB-FOKkerquote:Op woensdag 25 januari 2006 16:33 schreef Afunados het volgende:
Tof, wist ik niet. Dacht alleen thuis.
Hehe, was iig grote groep Standard fans in Gent(niet echt verwonderlijk eigenlijk). Blijven veruit de beste supporters van België!quote:Op donderdag 26 januari 2006 00:42 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
oa de vriend van een bepaalde vrouwelijke FCDB-FOKker
Ik geloof je op je woord,heb er niets van meegekregen.quote:Op donderdag 26 januari 2006 00:50 schreef Afunados het volgende:
[..]
Hehe, was iig grote groep Standard fans in Gent(niet echt verwonderlijk eigenlijk). Blijven veruit de beste supporters van België!
Wedstrijd was één-richtingsverkeer. Zonde dat Gent er enkel een 2-1 overwinning heeft uitgehaald, had 3, 4-0 moeten zijn. Geweldige voetballer die Boussoufa, gaat het nog helemaal maken![]()
Standard had geluk met de openingstreffer, daarna was het alleen maar tijdrekken. Uiteindelijk toch tevreden met het resultaat. Naar alle waarschijnlijkheid ook aanwezig met de terugwedstrijd..
Arsenal is uiteraard een stuk interessanterquote:Op donderdag 26 januari 2006 00:58 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik geloof je op je woord,heb er niets van meegekregen.
Ben dit jaar pas 1 maal wezen kijken en dat was notabene een vriendschappeliijke pot tegen Fenerbahce.
Standard is onmogelijk te combineren met Arsenal voor mij dit seizoen.
Volgend jaar iig weer een abo daar.
en eenmalig.quote:Op donderdag 26 januari 2006 01:20 schreef Afunados het volgende:
[..]
Arsenal is uiteraard een stuk interessanter
Hetzelfde voor mij wat betreft Fiorentina en MVV. Heb veel sympathie voor Gent, begin er meer en meer mensen te kennen, terwijl ik graag bij Standard kom vanwege de geweldige ambiance.quote:Op donderdag 26 januari 2006 01:23 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
en eenmalig.
Komt ook bij dat Standard een club voor "erbij"is.
Heb er absoluut een symphatiek gevoel bij en kan balen van een nederlaag maar er niet ziek van zijn zoals met Arsenal en FCDB.
Ik ben dit seizoen tot dusver bij Gent, STVV, Standard en Brugge gaan kijken. Maar wil wel wat meer zien, zoveel clubs in de buurt. Probleem is echter dat ik geen auto tot mijn beschikking heb, en bekenden gaan niet verder dan Gent, Standard of STVV..quote:Had me voorgenomen dit seizoen wat vaker naar Belgie te gaan maar verder dan Standard v Fenerbahce,Gent v Valencia,Racing Mechelen v Capellen en Antwerp v Oostende ben ik nog niet gekomen.
Echte supporters blijven achter de club staan,zelfs na 20 jaar pijn lijden.quote:Op donderdag 26 januari 2006 03:02 schreef Sandstorm_81 het volgende:
Kv Mechelen heeft zelfs enkele fans uit Roosendaal. Elke week komen die gasten vanuit Roosendaal naar Kvm kijken.
Grote clubs winnen europacups![]()
Zaterdag Bergen?quote:Op donderdag 26 januari 2006 03:02 schreef Sandstorm_81 het volgende:
Kv Mechelen heeft zelfs enkele fans uit Roosendaal. Elke week komen die gasten vanuit Roosendaal naar Kvm kijken.
Grote clubs winnen europacups![]()
Al bijna 20 jaar geen titel meer in Luik...quote:Op donderdag 26 januari 2006 03:07 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Echte supporters blijven achter de club staan,zelfs na 20 jaar pijn lijden.
quote:Op donderdag 26 januari 2006 00:42 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
oa de vriend van een bepaalde vrouwelijke FCDB-FOKker
Vanavond naar Roda, en morgen vanuit Heerlen naar Bergen.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 04:45 schreef Sandstorm_81 het volgende:
Ja zaterdag Bergen. Echt een k*tstadion.
Ach ja we blijven gaan kijken. De meeste Mechelen supporters zagen steen en been op hun team, maar staan er altijd. Eigenlijk maf dat we altijd zoveel volk meenemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |