abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33830106
Vorig jaar was dat een best leuk evenement, toen won Zulte-Waregem als ik me niet vergis.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_33830136
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 17:09 schreef Radegast het volgende:
Van VI
[..]
Cruz kan ook naar Standard. Standard en Lierse SK zouden willen samenwerken.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  zondag 8 januari 2006 @ 14:01:46 #153
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_33830149
Hopen dat KVM kan stunten, maar die hebben nog een zware match van gisteren in de benen...
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_33830186
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 20:42 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Volgend jaar derby in 2de
Dan moet KVM zich wel weten te handhaven.
  zondag 8 januari 2006 @ 14:04:05 #155
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_33830235
quote:
Op zondag 8 januari 2006 13:59 schreef Yeahinho het volgende:
Vanmiddag om 16.15 worden de halve finales (samenvattingen neem ik aan) van de Fieldturf Tarkett Flanders Soccer Cup uitgezonden op Canvas, waarna om 16.45 de finale live te zien zal zijn.

Deelnemende clubs aan dit indoor soccer-gebeuren zijn: KV Mechelen, KSK Beveren, Zulte-Waregem, Cercle Brugge, KSV Roeselare en AA Gent.

Meer info op http://www.flanderssoccercup.be/reglement_uitslagen/8januari.htm .
KSK Ivoorkust Beveren 3-8 KV Mechelen
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  zondag 8 januari 2006 @ 14:04:45 #156
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_33830259
quote:
Op zondag 8 januari 2006 14:02 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Dan moet KVM zich wel weten te handhaven.
KVSK kwam er gisteren in de eerste 70/80 minuten niet aan te pas, die lijn doorzetten dan komt het wel goed!
Planning:
-
pi_33830639
quote:
Op zondag 8 januari 2006 14:04 schreef DarkShine het volgende:

[..]

KVSK kwam er gisteren in de eerste 70/80 minuten niet aan te pas, die lijn doorzetten dan komt het wel goed!
Ik heb het gisteren niet gezien, maar puur op basis van de stand van de ranglijst en het aanwezige spelersmateriaal denk ik dat KVM het heel lastig gaat krijgen.

Misschien dat ze wat worden geholpen doordat er wat clubs in de financiele middelen komen, maar het wordt toch echt aanpoten.

3 - 8 tegen Beveren is een prima prestatie. Beveren stond vorig seizoen nog in de finale.
  zondag 8 januari 2006 @ 14:21:06 #158
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_33830786
Maar bij Beveren is het momenteel wel serieus aan het "rommelen" nu de voorzitter daar ontslag heeft genomen en alle macht definitief naar Guillou lijkt te gaan, maar er tegelijk ook nu weer spelers achter de rug van het Beverenbestuur om wordrn verkocht.
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
  zondag 8 januari 2006 @ 14:22:37 #159
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_33830854
quote:
Op zondag 8 januari 2006 14:17 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Ik heb het gisteren niet gezien, maar puur op basis van de stand van de ranglijst en het aanwezige spelersmateriaal denk ik dat KVM het heel lastig gaat krijgen.

Misschien dat ze wat worden geholpen doordat er wat clubs in de financiele middelen komen, maar het wordt toch echt aanpoten.

3 - 8 tegen Beveren is een prima prestatie. Beveren stond vorig seizoen nog in de finale.
Kwa spelersmateriaal zou kvm toch rond de middenmoot moeten spelen... Eens kijken wat het woensdag met de inhaalmatch word!
Planning:
-
pi_33830962
quote:
Op zondag 8 januari 2006 14:21 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Maar bij Beveren is het momenteel wel serieus aan het "rommelen" nu de voorzitter daar ontslag heeft genomen en alle macht definitief naar Guillou lijkt te gaan, maar er tegelijk ook nu weer spelers achter de rug van het Beverenbestuur om wordrn verkocht.
Ik sta er niet van te kijken. Met zo'n constructie was het wachten tot het moment dat het gezeik zou worden. Iedereen wist vantevoren dat Guillou gewoon winst wilde maken met die spelers en ze dus zou gaan verkopen wanneer dat hem financieel gezien het beste uitkomt. Beveren is er mee akkoord gegaan, omdat Guillou toch ook wel de financiele redding was van de club...
  zondag 8 januari 2006 @ 14:29:45 #161
pi_33831132
quote:
Op zondag 8 januari 2006 14:25 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Ik sta er niet van te kijken. Met zo'n constructie was het wachten tot het moment dat het gezeik zou worden. Iedereen wist vantevoren dat Guillou gewoon winst wilde maken met die spelers en ze dus zou gaan verkopen wanneer dat hem financieel gezien het beste uitkomt. Beveren is er mee akkoord gegaan, omdat Guillou toch ook wel de financiele redding was van de club...
En nu was eigenlijk die Belgische voorzitter (zijn naam ontsnapt mij nu) terug alles naar zich toe aan het trekken, en terug de jeugdwerking aan het opvorderen, wilde meer Belgen aantrekken , en de samenwerking met Guillou die na dit seizoen contractueel ophield beëindigen. Maar die is onlangs zwaar ziek geworden en achter zijn rug om heeft de "clan Guillou" terug alle macht in Beveren naar zich toe getrokken.
  zondag 8 januari 2006 @ 14:33:07 #162
pi_33831253
Enkele nieuwsberichten daarover van vorige week :

Beveren zoekt voorzitter en ondervoorzitter

Het is nu zeker dat zowel voorzitter Frans Van Hoof als ondervoorzitter Georges De Colfmaeker vanaf volgend seizoen geen deel meer uitmaken van het bestuur van Beveren. Ondervoorzitter Georges de Colfmaeker werd ondertussen opnieuw opgenomen in het ziekenhuis voor een chemotherapie en gooit de handdoek. ,,Vorige woensdag had ik een gesprek met Van Hoof en daarin bevestigde hij me dat ook hij er aan het eind van dit seizoen een punt achter zet'', zegt De Colfmaeker. ,,Voor mezelf heeft het immers geen zin meer om in deze omstandigheden nog veel tijd en energie te blijven steken in de club. Mijn gezondheid staat nu op de eerste plaats. Van Hoof heeft zich verbonden aan mijn beslissing en wil ook de kar niet blijven trekken. Er zullen dus andere personen moeten opstaan.'' (RV/BCD)

Guillou allicht toch langer bij Beveren
Ondervoorzitter De Colfmaeker stapt ontgoocheld op

Het ziet er sterk naar uit dat Jean-Marc Guillou Beveren dan toch niet verlaat. De Fransman staat op het punt een nieuw, tweejarig contract te tekenen met de Waaslanders. Zeer tegen de zin van ondervoorzitter Georges De Colfmaeker, die dreigt met ontslag.

De Colfmaeker redde Beveren in 2001 met een persoonlijke investering van 1,5 miljoen euro van de ondergang. Maar de jongste tijd had hij het steeds moeilijker met de Afrika-politiek van Guillou. Hij wilde het Freethiel weer de weg van de regionalisering laten inslaan. Zo ver komt het allicht niet. Guillou tekent normaal volgende week bij. Na de veroordeling tot het betalen van 900.000 euro aan ASEC Abidjan is de ploeg namelijk met handen en voeten gebonden aan de Fransman, die allicht ook trainer Dufour een contractverlenging zal aanbieden.

De Colfmaeker had het plan opgevat om Paul Put aan te trekken als nieuwe coach. Hij zou ook de jeugdopleiding herwaarderen. Zo ver komt het dus niet. Een drietal weken geleden hadden de burgemeester van Beveren, clubvoorzitter Van Hoof en De Colfmaeker daarover nochtans een akkoord bereikt. Maar vorige week donderdag op de supportersavond liet Van Hoof plots een andere klok horen. ,,We gaan die piste weer verlaten'', zei de preses. Met andere woorden: Guillou blijft.

De Colfmaeker, die onder meer via de verkoop van Lardenoit de helft van zijn geïnvesteerde centen zou recupereren, is het beu. ,,Ik ga Beveren niet kapot maken, dit is dweilen met de kraan open'', zegt hij. ,,Mijn gezondheid is op dit moment belangrijker, ik heb momenteel een ander gevecht te leveren'', aldus de aluminiumgigant die al een tijdje met een slepende ziekte kampt. De kans is groot dat hij eerstdaags de handdoek gooit.
  zondag 8 januari 2006 @ 14:36:01 #163
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_33831370
Mechelen is poulewinnaar!
AA Gent 2-4 KV Mechelen
Planning:
-
pi_33831399
Klopt, de voorzitter wilde dat wel, alleen wilde Guillou af van alles wat Belgisch is en dat is 'm vrij aardig gelukt volgens mij.
  zondag 8 januari 2006 @ 16:30:11 #165
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_33834888
Halve finale:
Cercle Brugge 12-4 KV Mechelen
Finale: KAA Gent - Cercle Brugge

Toernooi is toch geslaagd voor KVM, dat tevens ook de meeste fans bij zich heeft op het toernooi.
Planning:
-
  maandag 9 januari 2006 @ 13:26:05 #166
pi_33863607
Het bestuur van Beveren legt trainer
Vincent Dufour een boete op omdat die
een B-ploeg stuurde naar het indoor-
toernooi in Gent. Het team ging er twee
keer af (507), Dufour zelf bleef in
Beveren om te trainen met de A-kern.
"Zoiets doe je niet. Misschien kunnen
we via de boete de fans vergoeden die
veel geld hebben betaald om hun ploeg
roemloos tenonder te zien gaan", zegt
voorzitter Frans Van Hoof in GvA
pi_33865199
Kinet is weer terug in Belgie. Hij gaat voor Roeselare voetballen.
  maandag 9 januari 2006 @ 16:05:59 #168
pi_33868744
"WIE ENKEL TRAININGEN LEIDT, WINT NIET"
­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­
René Vandereycken had voor het eerst
sinds zijn aanstelling tot bondscoach
een lang gesprek met een krant. In HNB
praat hij over zijn aanpak en imago.

Vandereycken staat bekend als een
"voetbaldier", die veel matchen bekijkt
en veel scout. "Wie zich als bondscoach
alleen bezighoudt met de trainingen,
kan nooit resultaten halen. De eerste
bijeenkomst met de spelers in Brussel
gaat niet door. Ik ga liever zelf ter
plaatse en praat dan met hun trainer."

"Want ter plaatse zie en hoor je veel
meer, je krijgt meer informatie. En hoe
meer info, hoe meer kans op resultaten"

"JA, IK PAS ME AAN AAN DE TEGENSTANDER"
"Hooguit vier of vijf keer ben ik het
laatste half jaar in een stadion
geweest. Maar ik kan je wel volle A4-
bladzijden laten zien van matchen die
ik per satelliet bekijk. Soms 15 per
weekend", zegt Vandereycken nog.

"Hier bekt het goed als je zogezegd
"uitgaat van de eigen sterkte" maar zo
maak je de mensen blaasjes wijs. Want
de eigen sterkte, dat kan toch ook
negatief voetbal zijn?"

"Ja, ik ga me aanpassen aan de tegen-
stander, ook al zijn dat hier vieze
woorden. Waarom ga je anders scouten?
Voor het plezierreisje?"

"IK BEN EEN TRAINER, GEEN SHOWMAN"
Vandereycken zou ook koppig zijn. "Ik
heb een lijn waar ik niet van afwijk.
Anderen passen al na dag één de ideeën
van hun directie toe. Sorry, maar dan
ben je dezelfde trainer niet meer."

Over zijn "verkeerde imago" zegt hij:
"Soms heb ik daar zelf schuld aan. Dan
wil ik dingen niet uiten omdat ze nega-
tief zijn voor de club of de speler.
Logisch dat ik dan fout begrepen word."

"Ik vind wederzijds respect met de pers
belangrijk. Maar ik kom niet zomaar op
tv. Het moet gefundeerd zijn. En niet
voor drie minuten, wel voor een half-
uur. Ik ben een trainer, geen showman."
pi_34043086
quote:
Jestrovic heeft oude streken nog niet verleerd

Nenad Jestrovic scoorde en kreeg rood bij zijn debuut met Al-Ain

Nenad Jestrovic heeft bij zijn nieuwe club Al-Ain meteen van zich laten horen. De spits scoorde en kreeg daarna een rode kaart. In het competitieduel bij Al Nasr won Al-Ain met 0-1 dankzij een vroeg doelpunt van 'Jestrogoal'.
"Na vier minuten kreeg ik de bal op de punt van mijn schoen, om hem vervolgens tegen de netten te trappen", beschreef Jestrovic zijn doelpunt in HNB. "Niet veel later kopte ik nog eens tegen de paal ook."

Maar na een half uur kreeg de Serviër een rode kaart. Waarom weet hij niet. "Ik werd uitgesloten zonder dat ik iets gedaan had. De tegenstanders van hun kant hadden me al de hele tijd geduwd en elleboogstoten gegeven. Nooit gezien..."

Jestrovic moet nu meteen twee duels geschorst aan de kant blijven. Volgens de lokale pers had Jestrovic een speler beledigd. Waar hebben we dat nog gehoord?
pi_34220353
Sergio Conceicao heeft daarnet de gouden schoen gewonnen, als was dit wel te verwachten eerlijk gezegd.
pi_34220461
Oke, leuk voor die jongen. Wie waren de andere genomineerden?
That's all folks!
  woensdag 18 januari 2006 @ 22:19:34 #172
pi_34220774
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 22:13 schreef -Vaduz- het volgende:
Oke, leuk voor die jongen. Wie waren de andere genomineerden?
Bij de Gouden Schoen werken ze niet met "genomineerden" , in 2 stemrondes (1 in juli en 1 in december) stemt de pers en een vakjury van "vips" op elk 5 voetballers en daar tellen ze dan de punten van op.

Uitslag Gouden Schoen 2005

1. Sergio Conçeicao
2. Vincent Kompany
3. Christian Wilhelmsson

Iedereen met naam en faam in de voetbalwereld was afgezakt naar het vernieuwde Kursaal in Oostende voor de 52 editie van de Gouden Schoen.

Na de punten van de audio-visuele pers, de schrijvende pers, de trainers en de Vips voor de eerste periode (januari-juni) nam Vincent Kompany (124 ptn) een serieuze voorsprong op Christian Wilhelmsson (60) en Sergio Conçeicao (54). Kevin Vandenberg werd met 61 punten zelfs tweede in de tussenstand.

Na de punten van de audio-visuele pers voor de tweede periode (juli-december) maakte Sergio Conçeicao (37) en Wilhelmsson (26) al wat goed op de winnaar van de vorige editie (25 punten voor Kompany). Toch bleef de afstand 58 punten.

Na de beoordeling van de trainers bleven er nog 47 eenheden over voor de verdediger van Anderlecht. Ondertussen nam Conçeicao (18) meer en meer afstand van Wilhelmsson (16). Zelfs na de punten van de Vips (ex-winnaars, scheidsrechters,...) bleef Kompany op kop. 37 punten op Wilhelmsson en 33 op Conçeicao.

Pas bij de laatste toekenning van de punten door de schrijvende pers wipte de aanvaller van Standard over Kompany. Wilhelmsson werd derde. Voor het eerst staat een Portugees op de ere-lijst van de Gouden Schoen. En eindelijk pakte Standard nog eens de felbegeerde trofee. Dat was alweer van 1983 gelezen. Toen won Eric Gerets.

In de marge van de Gouden Schoen werd de Gouden 11 verkozen. Michel Preud'homme kreeg een hommage voor zijn hele carrière.
pi_34220962
Oke, goed systeem. Ze doen bij jullie niet aan een talent van het jaar?
That's all folks!
  woensdag 18 januari 2006 @ 22:24:34 #174
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_34221040
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 22:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Oke, goed systeem. Ze doen bij jullie niet aan een talent van het jaar?
We hebben geen talent.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  woensdag 18 januari 2006 @ 22:26:47 #175
pi_34221172
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 22:24 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

We hebben geen talent.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')