Cruz kan ook naar Standard. Standard en Lierse SK zouden willen samenwerken.quote:
Dan moet KVM zich wel weten te handhaven.quote:
KSK Ivoorkust Beveren 3-8 KV Mechelenquote:Op zondag 8 januari 2006 13:59 schreef Yeahinho het volgende:
Vanmiddag om 16.15 worden de halve finales (samenvattingen neem ik aan) van de Fieldturf Tarkett Flanders Soccer Cup uitgezonden op Canvas, waarna om 16.45 de finale live te zien zal zijn.
Deelnemende clubs aan dit indoor soccer-gebeuren zijn: KV Mechelen, KSK Beveren, Zulte-Waregem, Cercle Brugge, KSV Roeselare en AA Gent.
Meer info op http://www.flanderssoccercup.be/reglement_uitslagen/8januari.htm.
KVSK kwam er gisteren in de eerste 70/80 minuten niet aan te pas, die lijn doorzetten dan komt het wel goed!quote:Op zondag 8 januari 2006 14:02 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Dan moet KVM zich wel weten te handhaven.
Ik heb het gisteren niet gezien, maar puur op basis van de stand van de ranglijst en het aanwezige spelersmateriaal denk ik dat KVM het heel lastig gaat krijgen.quote:Op zondag 8 januari 2006 14:04 schreef DarkShine het volgende:
[..]
KVSK kwam er gisteren in de eerste 70/80 minuten niet aan te pas, die lijn doorzetten dan komt het wel goed!
Kwa spelersmateriaal zou kvm toch rond de middenmoot moeten spelen... Eens kijken wat het woensdag met de inhaalmatch word!quote:Op zondag 8 januari 2006 14:17 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ik heb het gisteren niet gezien, maar puur op basis van de stand van de ranglijst en het aanwezige spelersmateriaal denk ik dat KVM het heel lastig gaat krijgen.
Misschien dat ze wat worden geholpen doordat er wat clubs in de financiele middelen komen, maar het wordt toch echt aanpoten.
3 - 8 tegen Beveren is een prima prestatie. Beveren stond vorig seizoen nog in de finale.
Ik sta er niet van te kijken. Met zo'n constructie was het wachten tot het moment dat het gezeik zou worden. Iedereen wist vantevoren dat Guillou gewoon winst wilde maken met die spelers en ze dus zou gaan verkopen wanneer dat hem financieel gezien het beste uitkomt. Beveren is er mee akkoord gegaan, omdat Guillou toch ook wel de financiele redding was van de club...quote:Op zondag 8 januari 2006 14:21 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Maar bij Beveren is het momenteel wel serieus aan het "rommelen" nu de voorzitter daar ontslag heeft genomen en alle macht definitief naar Guillou lijkt te gaan, maar er tegelijk ook nu weer spelers achter de rug van het Beverenbestuur om wordrn verkocht.
En nu was eigenlijk die Belgische voorzitter (zijn naam ontsnapt mij nu) terug alles naar zich toe aan het trekken, en terug de jeugdwerking aan het opvorderen, wilde meer Belgen aantrekken , en de samenwerking met Guillou die na dit seizoen contractueel ophield beëindigen. Maar die is onlangs zwaar ziek geworden en achter zijn rug om heeft de "clan Guillou" terug alle macht in Beveren naar zich toe getrokken.quote:Op zondag 8 januari 2006 14:25 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ik sta er niet van te kijken. Met zo'n constructie was het wachten tot het moment dat het gezeik zou worden. Iedereen wist vantevoren dat Guillou gewoon winst wilde maken met die spelers en ze dus zou gaan verkopen wanneer dat hem financieel gezien het beste uitkomt. Beveren is er mee akkoord gegaan, omdat Guillou toch ook wel de financiele redding was van de club...
quote:Jestrovic heeft oude streken nog niet verleerd
Nenad Jestrovic scoorde en kreeg rood bij zijn debuut met Al-Ain
Nenad Jestrovic heeft bij zijn nieuwe club Al-Ain meteen van zich laten horen. De spits scoorde en kreeg daarna een rode kaart. In het competitieduel bij Al Nasr won Al-Ain met 0-1 dankzij een vroeg doelpunt van 'Jestrogoal'.
"Na vier minuten kreeg ik de bal op de punt van mijn schoen, om hem vervolgens tegen de netten te trappen", beschreef Jestrovic zijn doelpunt in HNB. "Niet veel later kopte ik nog eens tegen de paal ook."
Maar na een half uur kreeg de Serviër een rode kaart. Waarom weet hij niet. "Ik werd uitgesloten zonder dat ik iets gedaan had. De tegenstanders van hun kant hadden me al de hele tijd geduwd en elleboogstoten gegeven. Nooit gezien..."
Jestrovic moet nu meteen twee duels geschorst aan de kant blijven. Volgens de lokale pers had Jestrovic een speler beledigd. Waar hebben we dat nog gehoord?
Bij de Gouden Schoen werken ze niet met "genomineerden" , in 2 stemrondes (1 in juli en 1 in december) stemt de pers en een vakjury van "vips" op elk 5 voetballers en daar tellen ze dan de punten van op.quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:13 schreef -Vaduz- het volgende:
Oke, leuk voor die jongen.Wie waren de andere genomineerden?
We hebben geen talent.quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Oke, goed systeem. Ze doen bij jullie niet aan een talent van het jaar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |