abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33556488
Wie weet er wat meer van Mathieu Assou Ekoto? Ik weet dat het een verdedigende middenvelder is, maar daar houdt het wel mee op.
pi_33556815
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 16:20 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Tommie neukte de vriendin van Cziommer toch? Toen was hij persona non grata bij FC Twente.
Tommie heeft er sowieso flink op losgeneukt bij Twente, heb ik wel eens gehoord.
pi_33557012
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 14:54 schreef methodmich het volgende:
De man die hier ten onrechte als ultradefensief werd beschouwd. Benieuwd wat hij kan.
Je mag dat ten onrechte wel weglaten, hij speelde echt defensief voetbal. Op zich logisch, met het spelersmateriaal dat hij op dat moment had bij Twente, maar zijn opstelling getuigde meestal van bijster weinig fantasie en vooral van weinig liefde voor aanvallen voetbal, vooral van liefde voor punten.
  zaterdag 31 december 2005 @ 03:36:25 #129
133228 Clourhide
el desaparecido
pi_33570277
Vandereycken was als speler zelf een verdediger, dat is dus redelijk logisch wanneer je het doortrekt naar "trainer-zijn". En voor het Belgische nationale team niet eens zo nadelig, volgens mij. België heeft namelijk een paar aanstormende defensieve talenten (Kompany, Vandenborre), en een paar onderschatte spitsen (Vandenbergh, Huysegems). Het is gewoon zaak om die spelers op het veld te zetten en iets te maken van het MIDDENVELD, want dat is het échte Belgische probleem in het voetbal op dit moment!!!
---verdwijnt---
  zaterdag 31 december 2005 @ 03:40:10 #130
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_33570323
Overigens , wat is nu "verdedigend" ? Als je de statistieken van Vandereyckens ploegen natrekt merk je (zoals hij zelf ook vaak genoeg zegt) dat zijn ploeg eigenlijk in de meeste wedstrijden méér doelkansen kreeg dan de tegenpartij ...

Je kunt "genre Barcelona" de bal 30 keer rondtikken voor je aan de goal komt, maar je kunt ook zoals het Marseille van Goethals destijds in 3 passes vanuit je verdediging gaan scoren hé. Het is geen toeval dat iemand als Vandereycken die als voetballer onder Goethals, Ivic en Thys speelde ook al trainer zo gaat spelen ...
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_33570346
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 21:11 schreef Barnet_Bee het volgende:
Wie weet er wat meer van Mathieu Assou Ekoto? Ik weet dat het een verdedigende middenvelder is, maar daar houdt het wel mee op.
Verdedigende middenvelder, met wat problemen bij Standard. Willem II wordt alweer zijn achtste club. Wel een nuttige speler voor Willem II denk ik.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  zaterdag 31 december 2005 @ 03:46:01 #132
pi_33570380
Van WIllem II gesproken, die hebben nu blijkbaar zelfs Tristan Peersman aangetrokken ...

Ik had nog eerder voor Jacky Munaron gegaan
pi_33570412
Tristan Peersman kan best wel weer opbloeien bij Willem II. Toch een ex-international van België. Voor Willem II misschien geen slechte aankoop.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_33574226
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 21:23 schreef El_Bassie het volgende:

[..]

Je mag dat ten onrechte wel weglaten, hij speelde echt defensief voetbal. Op zich logisch, met het spelersmateriaal dat hij op dat moment had bij Twente, maar zijn opstelling getuigde meestal van bijster weinig fantasie en vooral van weinig liefde voor aanvallen voetbal, vooral van liefde voor punten.
Dat wilde de pers iedereen doen geloven, maar Twente speelde niet verdedigender dan onder Coolen bijvoorbeeld.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_33574789
"Ach, België was niet goed genoeg"
quote:
Kent u Archie Thompson nog? Van 2001 tot 2005 speelde hij bij Lierse waar hij nooit kon overtuigen. "Maar de jongste zes maanden zijn de beste uit mijn carrière", aldus de Australiër. Gevolg: PSV toont interesse in de 27-jarige aanvaller. (GvA)

Thompson kan het zelf nauwelijks geloven. "Ongelofelijk, hé! Melbourne en PSV zijn momenteel nog in onderhandeling. Hiddink wil me naar Eindhoven halen, dat flatteert me enorm. Hij staat hier heel hoog aangeschreven, als zo iemand je vraagt, dan is dat een hele eer."

"De afgelopen zes maanden waren de beste uit mijn leven. ik voel me sterk, scoorde zeven goals en speel nu als een echte prof. De beslissing om niet bij te tekenen bij Lierse, was de enige juiste."

"Bij Lierse leerde ik vooral hoe het niet moet, haha. Sinds ik terugkeerde bij Melbourne ben ik veel volwassener, slimmer, rijper geworden. Maar om eerlijk te zijn, ik had ook niet meer gedacht dat ik nog zou terugkeren naar Europa. Ach, misschien was België niet goed genoeg. De Nederlandse competitie staat hoger aangeschreven."
Wigan wil Roussel halen:
quote:
Cédric Roussel wil na nieuwjaar Standard erg graag verlaten. De aanvaller is nog altijd eigendom van Ruben Kazan, maar terugkeren naar Rusland is geen optie voor Roussel. Mogelijk trekt hij naar de Premier League.

De Engelse eersteklasser Wigan wil een gesprek met hem. Begin volgende week gaan beide partijen aan tafel zitten. Roussel kan ook in eigen land blijven, maar een overstap naar La Louvière of Bergen ziet hij niet zitten. Eerder speelde Roussel al in Engeland bij Coventry.
Cavens is pisnijdig:
quote:
Ninoslav Milenkovic trekt naar Germinal Beerschot. Daarover bereikte de club een akkoord met Lierse. Jurgen Cavens en Karel Snoeckx maken de overstap in de omgekeerde richting. Dat zijn althans de clubs overeengekomen. Jurgen Cavens ziet een overstap naar Lierse echter niet meteen zitten.

De aanvaller is erg boos. "Ik word pisnijdig over de manier waarop over mijn toekomst wordt gesproken", aldus Cavens in HNB. "Ik heb mezelf teruggevonden, ben weer gelukkig en voel me klaar om te spelen in de terugronde. Maar ik laat me niet meer doen."

"Ik zal zelf wel beslissen waar ik zal spelen. Ik ben deze middag nog gaan trainen in de sneeuw en bij min vijf graden. Toch zijn twee spelers van Germinal me komen steunen. Een bewijs dat ook zij me graag in de groep houden."

Snoeckx wil spelen

Jurgen Cavens mag dan wel boos zijn, voor Karel Snoeckx lijkt de transfer naar Lierse eerder een bevrijding. "Eind vorige week kreeg ik van Daerden te horen dat ik niet meer op een basisplaats moest rekenen. Tja, dan kun je beter weggaan", aldus Snoeckx.
  dinsdag 3 januari 2006 @ 04:20:30 #136
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_33649923
Kaiserslautern haalt in Beda derde nieuweling

2/1/2006 16:30

Na het aantrekken van Balazs Borbély en Jon Inge Høiland heeft 1. FC Kaiserslautern weer toegeslagen op de transfermarkt. De hekkensluiter in de Bundesliga legde Matthieu Beda vast.
Beda komt van Standard Luik, waar de verdediger in zijn eerste half jaar tot veertien optredens is gekomen. Voor zijn overgang naar Luik speelde de 24-jarige Fransman voor Nancy, Bordeaux en Sint-Truiden.

Kaiserlautern legde Beda vast tot medio 2008. het contract geldt ook in het geval Die Roten Teufel degraderen naar de Tweede Bundesliga.

Ja joh,laat er nog maar 1 gaan

Ze leren het werkelijk nooit
NAAR HET ANDERE FORUM!
  dinsdag 3 januari 2006 @ 08:25:19 #137
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_33650594
Beda vreesde voor z'n plaatsje door de komst van Jorge Costa. Blijkbaar. Standard is ook wéér bezig met een mogelijke transfer van Emile Mpenza

Ik ben ook benieuwd naar die Frutos van Anderlecht, datzelfde Anderlecht is ondertussen ook nog steeds aan Coelho aan het trekken, die bijna rond zou zijn met Getafe.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_33663647
En aangezien Feyenoord zoveel mogelijk wil verdienen aan Coelho, hebben die goede kansen (Getafe).
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 3 januari 2006 @ 17:10:10 #139
pi_33664721
Ik blijf het ongelofelijk vinden dat ze die bij Feyenoord zelf niet terug willen ... (al helemaal als je weet dat Kuyt naar na dit seizoen toch wel zal vertrekken)
pi_33665254
Feyenoord hè? Ze doen een hoop goede dingen, maar ook veel rare.
www.thuisuiteten.nl
pi_33670787
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 08:25 schreef SaintOfKillers het volgende:

Ik ben ook benieuwd naar die Frutos van Anderlecht.
Ik ook, zo'n type spits kan in Belgie veel succes hebben. Hopelijk wordt hij een soort tweede Koller.
That's all folks!
  dinsdag 3 januari 2006 @ 21:34:09 #142
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_33672810
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 20:11 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Ik ook, zo'n type spits kan in Belgie veel succes hebben. Hopelijk wordt hij een soort tweede Koller.
Roda had die speler op het oog, bracht het in de media en Anderlecht ging ermee lopen.
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_33683597
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 17:10 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Ik blijf het ongelofelijk vinden dat ze die bij Feyenoord zelf niet terug willen ... (al helemaal als je weet dat Kuyt naar na dit seizoen toch wel zal vertrekken)
Inderdaad. Ik vraag me af hoe goed iemand het moet doen bij Westerlo wil Feyenoord hem bij de selectie halen. Zo'n samenwerking heeft op deze manier weinig nut natuurlijk.
pi_33683717
En bij Excelsior dan?

Je moet overigens effe online komen CMT
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_33684934
Heb het offtopic materiaal toch maar even verwijderd.
That's all folks!
pi_33734855
Van VI
quote:
Trost heeft genoeg van 'domme' Daniel Cruz

5/1/2006 12:00

Het geduld met Daniel Cruz is op bij Lierse SK. De ex-Ajacied meldde zich zonder bericht een dag te laat bij de Belgische club. 'Ik verspil geen energie meer aan hem', liet de Nederlandse coach René Trost weten in Het Laatste Nieuws.
De Colombiaanse middenvelder was zich van geen kwaad bewust. 'Ik heb mijn vlucht niet gemist. Ik moest gewoon nog enkele zaken regelen. Maar er is geen probleem, donderdag zal ik gewoon meetrainen.'

Lierse liet een deurwaarder vaststellen dat Cruz te laat was, een boete volgt nu. 'Dit is erg dom van Daniel', meent Trost. 'Want dit was werkverzuim. De club moet hem maar op het matje roepen.'

Cruz aast openlijk op een vertrek in januari bij Lierse, waar hij het niet naar zijn zin heeft. Twee buitenlandse clubs zouden interesse hebben. Cruz speelde dit seizoen twaalf competitieduels, waarvan elf in de basis en scoorde niet.
  donderdag 5 januari 2006 @ 19:53:37 #147
pi_33740434
Het gaat toch echt wel de slechte kant op met lierse zou je denken ...
pi_33741426
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 11:57 schreef methodmich het volgende:

[..]

Dat wilde de pers iedereen doen geloven, maar Twente speelde niet verdedigender dan onder Coolen bijvoorbeeld.
Coolen speelt dan ook superdefensief.
  donderdag 5 januari 2006 @ 20:42:46 #149
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_33742322
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 19:53 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Het gaat toch echt wel de slechte kant op met lierse zou je denken ...
Volgend jaar derby in 2de
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_33830056
Vanmiddag om 16.15 worden de halve finales (samenvattingen neem ik aan) van de Fieldturf Tarkett Flanders Soccer Cup uitgezonden op Canvas, waarna om 16.45 de finale live te zien zal zijn.

Deelnemende clubs aan dit indoor soccer-gebeuren zijn: KV Mechelen, KSK Beveren, Zulte-Waregem, Cercle Brugge, KSV Roeselare en AA Gent.

Meer info op http://www.flanderssoccercup.be/reglement_uitslagen/8januari.htm .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')