het roteert vierkant bij Anderlecht ...quote:
de trainer die de vedetten vierkant roteert allicht ...quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:20 schreef Radegast het volgende:
Waar mankeert het aan bij Anderlecht?
Woensdag imponeerde hij ook al enorm. Elke aanval enorme dreiging, erg veel creativiteit. Zeker één v/d beste voetballers in België op het moment. Bijna iedereen in Gent vreest dan ook een vertrek komende zomer. Hopelijk kunnen ze hem echter nog een jaartje houdenquote:Op zondag 29 januari 2006 00:34 schreef Radegast het volgende:
Twee schitterende assists gezien van Boussoufa. Mooie voetballer.
Nou, van mij mag ie zo terugkomen naar Ajax. Welke clubs zijn geinteresseerd? Of is dat nog niet bekend?quote:Op zondag 29 januari 2006 00:37 schreef Afunados het volgende:
[..]
Woensdag imponeerde hij ook al enorm. Elke aanval enorme dreiging, erg veel creativiteit. Zeker één v/d beste voetballers in België op het moment. Bijna iedereen in Gent vreest dan ook op een vertrek komende zomer. Hopelijk kunnen ze hem echter nog een jaartje houden![]()
Weet ik niet, maar er zitten uiteraard wel veel scouts op de tribune. Leuk voor hem dat hij nu eindelijk openbloeit, want dat hij talent heeft is natuurlijk logisch gezien zijn jeugd bij Ajax en Chelsea.quote:Op zondag 29 januari 2006 00:39 schreef Radegast het volgende:
[..]
Nou, van mij mag ie zo terugkomen naar Ajax. Welke clubs zijn geinteresseerd? Of is dat nog niet bekend?
Absoluut mee eens maar we weten ook dat de kampioen daar schijt aan zal hebben,Standard in het bijzonder.quote:Op zondag 29 januari 2006 20:37 schreef SaintOfKillers het volgende:
Het wordt sowieso een erg bleke kampioen dit jaar, dat kun je nu al zeggen.
Alleen moeten ze komend weekend naar KVM.quote:Op zondag 29 januari 2006 19:14 schreef Yeahinho het volgende:
Geel heeft kans op de periode.
Nog twee wedstrijden te gaan en maar 1 puntje achterstand.
Niet met Verelst op goal nee...quote:Op maandag 30 januari 2006 14:38 schreef Sandstorm_81 het volgende:
Wir fahren weit
und trinken viel
und gewinnen keinen spiel
Ze hebben allemaal schrik om volgend jaar de CL te spelenquote:Op maandag 30 januari 2006 19:47 schreef methodmich het volgende:
Wil daar überhaupt wel iemand kampioen worden in België? Ze verliezen allemaal om de haverklap punten...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |