Van iemand die de hele dag bezig is met haar uiterlijk kan je ook niet anders verwachten.quote:Op zondag 4 december 2005 20:15 schreef Kinga het volgende:
Jezus, Nathalie weet het verschil tussen horizontaal en verticaal niet.
quote:Op zondag 4 december 2005 20:15 schreef Black_Orchid het volgende:
[..]
Aan deze foto te zien gebeuren er momenteel echt spannende dingen in huis.
Ok. laten we hier dan eens van uit gaan. BB heeft het lot al bepaald.quote:Op zondag 4 december 2005 20:17 schreef bbfakir het volgende:
[afbeelding]
Of zou er door de week zo weinig worden gestemd?
Dat betekent dus dat Roel gaat winnen. Waarom zou die dan anders alles voor elkaar krijgenquote:Op zondag 4 december 2005 20:20 schreef Pijlemans het volgende:
[..]
Ok. laten we hier dan eens van uit gaan. BB heeft het lot al bepaald.
Dit betekent demk ik dat Joost of Ingrid wint.
of zie ik dit verkeerd.
Serieuze reacties?![]()
Ik denk dat Roel wint en al helemaal als Dido niet in de finale komt. Hij zal alle stemmen krijgen die anders voor Dido waren dan!!quote:Op zondag 4 december 2005 20:20 schreef Pijlemans het volgende:
[..]
Ok. laten we hier dan eens van uit gaan. BB heeft het lot al bepaald.
Dit betekent demk ik dat Joost of Ingrid wint.
of zie ik dit verkeerd.
Serieuze reacties?![]()
He in het tournament-topic heb je nummer 9 en 10 nog niet ingevuldquote:Op zondag 4 december 2005 20:24 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik denk dat Roel wint en al helemaal als Dido niet in de finale komt. Hij zal alle stemmen krijgen die anders voor Dido waren dan!!
Ok,ok, maar, maar, laat BB ipv 'de verkering in het huis' op te laten bloeien, het maar eens af breken.quote:Op zondag 4 december 2005 20:21 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Dat betekent dus dat Roel gaat winnen. Waarom zou die dan anders alles voor elkaar krijgen![]()
Rikkert en Ralph aangezien ik het toen nog niet volgde (had nog geen internet hier toen), maar vond het een beetje onzinnig om de een boven de ander te plaatsen.quote:Op zondag 4 december 2005 20:25 schreef Falco het volgende:
[..]
He in het tournament-topic heb je nummer 9 en 10 nog niet ingevuld! Wie moet ik daarvoor invullen?
Dan doe Ralph maar op 8 Falcoquote:Op zondag 4 december 2005 20:27 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Rikkert en Ralph aangezien ik het toen nog niet volgde (had nog geen internet hier toen), maar vond het een beetje onzinnig om de een boven de ander te plaatsen.
Ahzo! Nou ik zet Rikkert dan gewoon boven Ralphquote:Op zondag 4 december 2005 20:27 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Rikkert en Ralph aangezien ik het toen nog niet volgde (had nog geen internet hier toen), maar vond het een beetje onzinnig om de een boven de ander te plaatsen.
Lieske is ongesteld volgens mij, ze is al een aantal dagen chagrijnigquote:Op zondag 4 december 2005 20:27 schreef ruby het volgende:
Dido vindt het niet leuk dat Lieske sjaggo is.
Oke jouw feestje, zoveel maakt zo'n punt verschil ook weer niet uitquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |