Doe ff normaalquote:Op zondag 4 december 2005 21:02 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Stel die dan ipv ons nu met deze onzin bezig te houden
Newien? Wienie? Almere? Paul's dude? Meen je!quote:Op zondag 4 december 2005 21:16 schreef Newien het volgende:
whaha
quote:Op zondag 4 december 2005 21:21 schreef Jaytonism het volgende:
'Paul's dude'
Ik zie het al voor me in de rechtbank:quote:Op zondag 4 december 2005 20:05 schreef Kansloos het volgende:
Nu is mijn vraag; kan ik mijn vriendin aansprakelijk stellen voor de schade aan mijn bank?
Natuurlijk vind ik dat ook erg maar het geld groeid me ook niet op de rug en ik heb er geen zin in om op zo'n manier met schade te komen zitten.quote:Op zondag 4 december 2005 21:12 schreef Gunner het volgende:
Normaal? Je vriendin ligt te bloeden en jij denkt alleen maar aan je bank?
Ben jij wel helemaal lekker?? aso!
Ben je dan zo zielig of doe je alleen maar alsof?quote:Op zondag 4 december 2005 21:30 schreef Kansloos het volgende:
[..]
Natuurlijk vind ik dat ook erg maar het geld groeid me ook niet op de rug en ik heb er geen zin in om op zo'n manier met schade te komen zitten.
Je hebt dus een witte bank met een rode vlek er in... Als je een beetje creatief bent is die vlek zo weg hoor.quote:Op zondag 4 december 2005 21:30 schreef Kansloos het volgende:
[..]
Natuurlijk vind ik dat ook erg maar het geld groeid me ook niet op de rug en ik heb er geen zin in om op zo'n manier met schade te komen zitten.
Moet die het wel goed doen anders heeft die straks een rode bank met een witte vlek erinquote:Op zondag 4 december 2005 21:33 schreef Smashing-Pumpkin het volgende:
[..]
Je hebt dus een witte bank met een rode vlek er in... Als je een beetje creatief bent is die vlek zo weg hoor.
Misschien iets voor in de toekomst. Een nieuwe rage qua bankstellen en kleuren.quote:Op zondag 4 december 2005 21:34 schreef Paddokingnr1 het volgende:
[..]
Moet die het wel goed doen anders heeft die straks een rode bank met een witte vlek erin![]()
quote:Op zondag 4 december 2005 20:05 schreef Kansloos het volgende:
Ik heb sinds twee maanden een nieuwe vriendin.
Wat een gelul, ze had zelf ook wat kunnen zeggen toe we bezig warenquote:Op zondag 4 december 2005 21:32 schreef Cupra28 het volgende:
[..]
Ben je dan zo zielig of doe je alleen maar alsof?
![]()
![]()
Met gaan zitten op de bankquote:Op zondag 4 december 2005 22:02 schreef Kansloos het volgende:
[..]
Wat een gelul, ze had zelf ook wat kunnen zeggen toe we bezig waren
quote:Op zondag 4 december 2005 22:32 schreef ioor het volgende:
Je doet je naam eer aan, je bent inderdaad kansloos
quote:Op zondag 4 december 2005 22:32 schreef ioor het volgende:
Je doet je naam eer aan, je bent inderdaad kansloos
of! geachte rechter, buk eens.quote:Op zondag 4 december 2005 21:24 schreef Paddokingnr1 het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me in de rechtbank:
Hij: Zij heeft willens en wetens mijn bank bevuild met haar bloed en ik eis nu een nieuw bankstel.![]()
Zij: Ik bloede door jouw schuld, jij duwde te hard.![]()
Hij: Daar genoot jij ook van valse sloerie![]()
De rechter: Geachte meneer Kansloos, ik raad u aan een nieuwe jas te kopen, je weet wel zo een witte met van die extra lange mouwen![]()
![]()
dichtschroeien!quote:Op zondag 4 december 2005 22:37 schreef Kansloos het volgende:
(even een update)
Ze heeft er inmiddels mee ingestemd de schade aan de bank te vergoeden. Ik zal haar morgen toch maar even naar de dokter brengen (al wil ze dat zelf eigenlijk nog steeds niet) want het blijft flink door bloeden. Het lijkt me niet wenselijk dat er nog meer dingen vies worden. Gelukkig heb ik kunnen voorkomen dat ze hierover contact opneemt met haar moeder.
Stel je voor dat straks je lakens of de stoelen bij de bank passenquote:Op zondag 4 december 2005 22:37 schreef Kansloos het volgende:
(even een update)
Het lijkt me niet wenselijk dat er nog meer dingen vies worden
Dom dom dom dom dom uilsquote:Op zondag 4 december 2005 22:37 schreef Kansloos het volgende:
(even een update)
Ze heeft er inmiddels mee ingestemd de schade aan de bank te vergoeden.
Gelukkig? Straks heeft ze er heel lang last van? Toch raadzaam om erover te praten met haar moeder. Misschien heeft ze blijvend letsel er aan over gehoudenquote:Ik zal haar morgen toch maar even naar de dokter brengen (al wil ze dat zelf eigenlijk nog steeds niet) want het blijft flink door bloeden. Het lijkt me niet wenselijk dat er nog meer dingen vies worden. Gelukkig heb ik kunnen voorkomen dat ze hierover contact opneemt met haar moeder.
Maak je niet druk, ze bloedt elke maand een dag of zeven en tot nu toe is ze nog niet doodgebloed, dus dit kan kan er ook wel bijquote:Op zondag 4 december 2005 22:37 schreef Kansloos het volgende:
(even een update)
want het blijft flink door bloeden.
Nou, qua sex zoek ik mijn heil voorlopig wel even ergens anders.quote:Op zondag 4 december 2005 22:43 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
in onzin. sex is leuk is feest.
Schapen in de weiquote:Op zondag 4 december 2005 22:50 schreef Kansloos het volgende:
[..]
Nou, qua sex zoek ik mijn heil voorlopig wel even ergens anders.
Ho eens, dit is geen onzin, ik heb zelf in m'n openingpost al de aangegeven dat hij misschien beter in [WGR] zou passen, verplaats het topic daar dan heen.quote:Op zondag 4 december 2005 23:09 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Het is weer zondagavond.Schopje ONZ.
bij wie?quote:Op zondag 4 december 2005 22:50 schreef Kansloos het volgende:
[..]
Nou, qua sex zoek ik mijn heil voorlopig wel even ergens anders.
Wij willen hem nietquote:Op zondag 4 december 2005 23:13 schreef Kansloos het volgende:
[..]
Ho eens, dit is geen onzin, ik heb zelf in m'n openingpost al de aangegeven dat hij misschien beter in [WGR] zou passen, verplaats het topic daar dan heen.
Je hebt die hoer toch wel direct van je balkon gesodemieterd?quote:Op zondag 4 december 2005 20:05 schreef Kansloos het volgende:
(Ik weer eigenlijk niet of ik dit hier moet posten of in [WGR]. Als het hier niet goed staat kan ie dan verplaatst worden?)
Ik heb sinds twee maanden een nieuwe vriendin. Afgelopen zaterdag heb ik anale-sex met haar gehad en dat is geloof ik niet helemaal goed gegaan. Nadat ik hem eruit haalde zat er allemaal bloed aan en zij bloedde ook heel erg. Waarschijnlijk heb ik te hard gestoten, kan het zijn dat ze nu een darmperforatie heeft? Ze durft er in ieder geval niet mee naar de dokter. Nu bloed ze nog wel heel erg. Sinds kort heb ik een eigen appartementje en dus ook een nieuwe, witte bank. Net ging ze erop zitten en nu zitten daar ook grote bloed vlek op. Nu is mijn vraag; kan ik mijn vriendin aansprakelijk stellen voor de schade aan mijn bank?
ik kliktequote:Op maandag 5 december 2005 00:16 schreef Magic-IRC het volgende:
help kansloos aan een nieuwe vriendin
Dit misschien iets meer voor jou![]()
ik zie het al voor mequote:Op maandag 5 december 2005 00:35 schreef Crafty-FoX het volgende:
'Beste verzekeringmaatschappij,
Ik zit met een probleempje. Ik heb bij mijn vriendin in haar poepert gebatst, het was heerlijk. Maar waarschijnlijk heb ik um te diep in haar poepert gehangen. Nu lekt ze veel bloed van achteren. Sinds deze week heb ik een nieuwe witte bank, orgineel zonder rode stippen. Helaas wil de vriendin ook zitten en heeft de bank bevlekt.. Kan ik haar nu aansprakelijk stellen voor de schade? Gezien dat kreng is gaan zitten wetende dat ze bloed, heeft ze met voorbedachte rade mijn bank vernaggeld. Mag ik nu mijn geld plz plz plz?
Met vriendelijke groet,
Kansloos'
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |