quote:Op vrijdag 28 november 2008 20:30 schreef Pyjama het volgende:
Verder: respect voor de mensen die 2 studies doen en hier succesvol in zijn
Met biomedisch is dat goed te combineren hoor. Zo ontzettend moeilijk is het allemaal niet. Ken genoeg mensen die bijv. naast geneeskunde of bmw rechten of een taal studeren.quote:Op vrijdag 28 november 2008 20:30 schreef Pyjama het volgende:
Ik heb het idee dat het bij een beta studie iets lastiger is om er nog een studie bij te nemen, wat denken jullie daarvan? Ik ga waarschijnlijk Bio-medische Wetenschappen studeren, maar Psychologie lijkt me erg leuk voor erbij (eventueel deeltijd).
Verder: respect voor de mensen die 2 studies doen en hier succesvol in zijn
Biomedisch is dan ook geen beta-studie....quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:41 schreef ChRoNiC het volgende:
[..]
Met biomedisch is dat goed te combineren hoor. Zo ontzettend moeilijk is het allemaal niet. Ken genoeg mensen die bijv. naast geneeskunde of bmw rechten of een taal studeren.
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:59 schreef GlowMouse het volgende:
Je volgt geen colleges, doet geen tentamens, makkelijk zat
Iedereen met een vwo diploma kan wel twee studies beginnen. Ik vind het pas echt een prestatie als je genoeg discipline kunt opbrengen om ze allebei af te ronden.quote:
Onder beta-wetenschappen verstaan we wiskunde, natuurwetenschappen, energie- en milieukunde, technische wetenschappen en medische wetenschappen.quote:Op zaterdag 29 november 2008 07:13 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Biomedisch is dan ook geen beta-studie....
Ben blij dat je er zo over denkt, in mijn omgeving wordt het namelijk afgeraden. ''Dat is wel heel zwaar hoor, ik denk niet dat je dat aankunt'' Ook horrorverhalen over hoe zwaar Biomedisch wel niet zou zijn, dat je er minstens 60 uur in de week aan kwijt bent. Niet echt bemoedigend, dus wel fijn om eens wat anders te horen.quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:41 schreef ChRoNiC het volgende:
[..]
Met biomedisch is dat goed te combineren hoor. Zo ontzettend moeilijk is het allemaal niet. Ken genoeg mensen die bijv. naast geneeskunde of bmw rechten of een taal studeren.
Als je dat verstaat onder 'succesvol', mee eensch.quote:Op zaterdag 29 november 2008 17:46 schreef Pyjama het volgende:
[..]
Iedereen met een vwo diploma kan wel twee studies beginnen. Ik vind het pas echt een prestatie als je genoeg discipline kunt opbrengen om ze allebei af te ronden.
[..]
Maar ik versta dat er niet onder... meer de studies zoals die in Delft gegeven worden -(bouwkunde+IO)quote:Onder beta-wetenschappen verstaan we wiskunde, natuurwetenschappen, energie- en milieukunde, technische wetenschappen en medische wetenschappen.
Bron
Daar heb je behoorlijk veel mazzel mee dat dit zo kan. Er zijn ook studies (bijv aan de UL, rechten) waar daar een heel stuk moeilijker over gedaan wordt.quote:Op zondag 30 november 2008 11:27 schreef Horloge het volgende:
Lastig is wel dat men een 80% aanwezigheidsplicht heeft bij Wijsbegeerte. Die kan ik dus never nooit halen omdat de colleges grotendeels overlappen. Het probleem heb ik aangekaart bij de Examencommissie, die heeft besloten dat er met elke leraar individueel afspraken gemaakt moeten worden over oplossingen. Verre van ideaal natuurlijk, hoewel de docent van het vak dat ik nu volg er wel relaxed over is. Als ik (net als de 'gewone' studenten) de opdrachten ter voorbereiding van de colleges gewoon maak, word ik toegelaten tot het tentamen.
Zwaar overtrokken zeg, echt niet zo ontzettend moeilijk hoorquote:Op zaterdag 29 november 2008 17:50 schreef Pyjama het volgende:
[..]
Ben blij dat je er zo over denkt, in mijn omgeving wordt het namelijk afgeraden. ''Dat is wel heel zwaar hoor, ik denk niet dat je dat aankunt'' Ook horrorverhalen over hoe zwaar Biomedisch wel niet zou zijn, dat je er minstens 60 uur in de week aan kwijt bent. Niet echt bemoedigend, dus wel fijn om eens wat anders te horen.
Aan de UvA is het eerste jaar dacht ik gecombineerd: Economie & Bedrijfskunde. Die naam staat ook op je bul.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:28 schreef Matthijs- het volgende:
Ik ben examenleerling vwo en heb me ingeschreven voor de studie bedrijfskunde aan de erasmus universiteit rotterdam. Alhoewel ik 100% zeker van deze keuze ben vind ik het ver-schrik-ke-lijk jammer dat ik nu dus geen economie ga studeren... of toch wel? Zou het te combineren zijn? Zijn er insiders op de site aanwezig?
Spinor doe je dat aan de TU/e? Zo ja zet eens even je PM box aan plzquote:Op maandag 5 december 2005 14:26 schreef spinor het volgende:
Ik doe nu wiskunde naast informatica en dat kan je makkelijk combineren aangezien het grootste gedeelte van informatica kinderachtig makkelijk is (en ik toevallig ook niet zo heel veel vakken meer voor informatica hoef te doen en dus veel tijd over heb).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |