Laten we hopen van niet, want we zetten ons weer wereldwijd voor lul met zo'n incidentquote:Op zondag 4 december 2005 18:47 schreef Falco het volgende:
Volgens mij wordt dit niet zo'n rel als toen met die mus.
quote:Op zondag 4 december 2005 18:48 schreef Meki het volgende:
maar de duif kan dat niet zien
DUIF
1999 - 2005
Hypocriete eikels. Geen onderscheid, dierenleed is dierenleed, alhoewel deze duif niet geleden heeft.quote:Op zondag 4 december 2005 18:46 schreef Strolie75 het volgende:
Kunstschatten lijken me iets belangrijker dan dominosteentjes.
Dat heb je goed gezien, daarom zijn ze nu allebei dood.quote:Op maandag 5 december 2005 10:10 schreef Jo0Lz het volgende:
Geen onderscheid
quote:Op zondag 4 december 2005 18:45 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Goedzo.
Duiven zijn vliegende ratten.
Elk dier heeft recht op leven. Behalve die kut tering typhus schijt duiven. En muggen.quote:Op maandag 5 december 2005 15:37 schreef Mikrosoft het volgende:
Och gut, kunstschatten werden ondergescheten. Zeker "schatten" met een religieus tintje?
Gelukkig zijn mensen een stuk netter dan duiven. Vogelpoep is veel erger dan regenwouden kappen en het milieu verpesten.![]()
Als mensen het recht hebben om te leven met onze verkrachting van de aarde, wie zijn wij dan om duiven dat recht te ontnemen?quote:Op maandag 5 december 2005 15:39 schreef Megumi het volgende:
[..]
Elk dier heeft recht op leven. Behalve die kut tering typhus schijt duiven. En muggen.
Moest die duif een 400 jaar oud stuk cultureel erfgoed hebben geproduceerd, dan had je recht van spreken.quote:Op maandag 5 december 2005 15:42 schreef Mikrosoft het volgende:
Als mensen het recht hebben om te leven met onze verkrachting van de aarde, wie zijn wij dan om duiven dat recht te ontnemen?
Dacht de mensheid maar net zo over de regenwouden als over kunstschatten.quote:Op maandag 5 december 2005 15:43 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Moest die duif een 400 jaar oud stuk cultureel erfgoed hebben geproduceerd, dan had je recht van spreken.
Ja, dachten duiven maar niet dat auto's bombardeerplatformen zijn.quote:Op maandag 5 december 2005 15:49 schreef Mikrosoft het volgende:
Dacht de mensheid maar net zo over de regenwouden als over kunstschatten.
even een persbericht naar het ANP lijkt mequote:Op maandag 5 december 2005 15:42 schreef placebeau het volgende:
Ik heb net een spin doodgemept.
Zou ik hierover een topic openen?
inderdaad. maar de mensheid zou ook afgeschoten worden als er een sterkere diersoort bestondquote:Op maandag 5 december 2005 15:49 schreef Mikrosoft het volgende:
[..]
Dacht de mensheid maar net zo over de regenwouden als over kunstschatten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |