Verander het dan evenquote:Op zondag 4 december 2005 17:25 schreef golfer het volgende:
Te vroeg en weer nog steeds een verkeerd topicnummer, we hebben deel 992 nog te goed van je.
Veranderdquote:Op zondag 4 december 2005 17:26 schreef dndiek het volgende:
denk je ff aan de vernieuwde Maud-banner http://homepage.uvt.nl/~s665545/Maudbanner.jpg![]()
En dat allemaal door Tongquote:Op zondag 4 december 2005 17:27 schreef golfer het volgende:
Voor de statistieken: eigenlijk is dit dus Hools nummer 988.
quote:Op zondag 4 december 2005 17:35 schreef Ambrosius het volgende:
De man op het plaatje is Tuitert, niet Verheijen.
heeft toch weinig te doen.quote:Op zondag 4 december 2005 17:47 schreef tong80 het volgende:
Ik hoorde het ja, waarschijnlijk neemt Sachie het over.
Al eens een firmware upgrade van je router gedaan?quote:Op zondag 4 december 2005 18:33 schreef BliksemSchigt het volgende:
Mijn instabiele kutverbinding werkt ook weer een beetje. Morgen toch maar een kabel kopen. Schijtwireless
Ja ik heb al zoveel geprobeerd. Zodra er beveiliging op gaat is de wireless router instabiel en valt de verbinding weg. De modem doet het ook niet echt optimaal meer, maar valt allemaal buiten garantie.quote:Op zondag 4 december 2005 18:35 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Al eens een firmware upgrade van je router gedaan?
Heb je al een ander kanaal geprobeerd?
Komen vast wel als laatste.quote:Op zondag 4 december 2005 18:51 schreef tong80 het volgende:
Zo eindelijk weer eens een Ajax dat presteert bekijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |