Een van de mooiste kerst cadeau's ooitquote:Op zondag 4 december 2005 22:37 schreef BoJo het volgende:
[..]
zaterdag maar ik ging hem nog bellen van de week. Hij gaat er nog een nieuwe apk op pleuren dus gelijk meenemen zal niet kunnen maar ik hoop als alles goed gaat hem voor de kerst te hebben.
dan kan ie onder de boom![]()
voor jou en mij en een mandje vol Alfisti ja maar je moet niet overdrijvenquote:Op zondag 4 december 2005 22:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Een van de mooiste kerst cadeau's ooit![]()
schijt aan wat de rest vindquote:Op zondag 4 december 2005 22:48 schreef BoJo het volgende:
[..]
voor jou en mij en een mandje vol Alfisti ja maar je moet niet overdrijven![]()
Dat filmpje is idd zooooo geilquote:Op zondag 4 december 2005 22:38 schreef Hugster het volgende:
okay geluid HARD en fappen:
http://hugo.1k.nl/mov/Zonda_F.avi
En dan een avatar van een Spyker hebbenquote:Op zondag 4 december 2005 22:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
schijt aan wat de rest vindAlfa rules
(oke, na Maserati
)
nee hij was aan het saven toen me pc vast liepquote:Op zondag 4 december 2005 22:41 schreef Hugster het volgende:
[..]
Relaxed, er zit weer een HDD crash aan te komen bij je, nu al bad sectors
Ik heb het zelf nooit mogen ervaren, ik kan maar 340 kb/squote:Op zondag 4 december 2005 22:51 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat filmpje is idd zooooo geil![]()
!
Lekker snel servertje, 1MB/s downloaden
quote:
Heeft iemand jou ooit wel eens uitgelegd wanneer iemand wel en niet aandacht vraagt?quote:Op zondag 4 december 2005 22:16 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat is wel het laatste wat ik wil.
Heeft iemand jou ooit wel eens uitgelegd dat "Ach vanalles" eigenlijk betekent "gaat je geen fuck aan"quote:Op zondag 4 december 2005 22:54 schreef ook_gek het volgende:
[..]
[..]
Heeft iemand jou ooit wel eens uitgelegd wanneer iemand wel en niet aandacht vraagt?
Want jij zet net het beste voorbeeld neer van. Hoe krijg ik zo snel mogelijk aandacht.![]()
Ik 1MB/s ongeveer, en dat haalde ik makkelijk, denk dat hij nog wel sneller gaatquote:Op zondag 4 december 2005 22:54 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik heb het zelf nooit mogen ervaren, ik kan maar 340 kb/s
hou is ff je grote bek slet tegen mijn rode drukke vriendquote:Op zondag 4 december 2005 22:55 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Heeft iemand jou ooit wel eens uitgelegd dat "Ach vanalles" eigenlijk betekent "gaat je geen fuck aan"!
He jij begint er over. En nu vind je dat ik je voor lul zet en nu ben je boos.quote:Op zondag 4 december 2005 22:55 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Heeft iemand jou ooit wel eens uitgelegd dat "Ach vanalles" eigenlijk betekent "gaat je geen fuck aan"!
Hij hangt aan de backbone van het internet in het datacenter van xs4all in Amsterdamquote:Op zondag 4 december 2005 22:56 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik 1MB/s ongeveer, en dat haalde ik makkelijk, denk dat hij nog wel sneller gaat!
Avondquote:
quote:Op zondag 4 december 2005 22:58 schreef Hugster het volgende:
[..]
Hij hangt aan de backbone van het internet in het datacenter van xs4all in Amsterdam
quote:Op zondag 4 december 2005 22:51 schreef Hugster het volgende:
Rob, mongooltje
Ik zag het al aan je posts jaquote:Op zondag 4 december 2005 23:07 schreef Hugster het volgende:
Ik weet wat het is maar ik sta op scherp, ben nu snel aggressief en heb zin om te vechten![]()
ontwenningsverschijnselenquote:Op zondag 4 december 2005 23:07 schreef Hugster het volgende:
Ik weet wat het is maar ik sta op scherp, ben nu snel aggressief en heb zin om te vechten![]()
Je bedoelt die achterlijke mongool?quote:Op zondag 4 december 2005 22:57 schreef Hugster het volgende:
[..]
hou is ff je grote bek slet tegen mijn rode drukke vriend
Nee hoor. Zoals ik al zei. Ik ben sjaggie.quote:Op zondag 4 december 2005 22:58 schreef ook_gek het volgende:
[..]
He jij begint er over. En nu vind je dat ik je voor lul zet en nu ben je boos.
Als je niet wilt dat mensen het iets aan gaat of er om vragen. HOUD DAN JE BEK DICHT![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |