dat jaquote:Op zondag 4 december 2005 17:08 schreef indahnesia.com het volgende:
uit het ook, uit het hart. Bij sommigen gaat dat sneller dan bij anderen
Op de weg naar huis iemand uit het hart verliezen is wel heel snel....quote:Op zondag 4 december 2005 17:08 schreef indahnesia.com het volgende:
uit het ook, uit het hart. Bij sommigen gaat dat sneller dan bij anderen
Mensen die die zin gebruiken moesten ter plekke geëxecuteerd wordenquote:
naja ik kan je vertellen, dat blijkt niet uit de smsjes die ik ontvang zolang we dicht bij elkaar zijn.......maar goed, van een vrouw en kinderen is overigens ook geen sprake...quote:
quote:Op zondag 4 december 2005 17:15 schreef Robinovicccc het volgende:
Thuis zitten zijn vrouw en kinderen
naja voordeel is dat mijn belbundel toch te groot isquote:Op zondag 4 december 2005 17:17 schreef sannydude het volgende:
[..]![]()
![]()
ik zou het ook niet vertrouwen eigenlijk. Zonde van je beltegoed![]()
Dat maakt niet uit, dan geldt mijn uitspraak nog steeds. Of had je zelf een betere verklaring? De schuld bij jezelf zoeken o.i.d.?quote:Op zondag 4 december 2005 17:16 schreef nevaeh87 het volgende:
[..]
naja ik kan je vertellen, dat blijkt niet uit de smsjes die ik ontvang zolang we dicht bij elkaar zijn
Dat laat hij je denken....quote:Op zondag 4 december 2005 17:16 schreef nevaeh87 het volgende:
[..]
naja ik kan je vertellen, dat blijkt niet uit de smsjes die ik ontvang zolang we dicht bij elkaar zijn.......maar goed, van een vrouw en kinderen is overigens ook geen sprake...
Waarom neuk je niet gewoon met een ander?quote:Op zondag 4 december 2005 17:24 schreef nevaeh87 het volgende:
ja ik weet dus niet wat de verklaring is, ik weet wel dat het behoorlijk rot voelt om op momenten dat ik dichtbij ben wel gezien te willen worden en daarnaast niet meer, dat is gewoon vaag.....niet dat er heel veel tussen ons gebeurt is, maar als je een sms ontvangt waarin staat dat hij er echt voor wil gaan en je echt leuk vind.....tja misschien naiviteit van mij dan...
Gewoon hem ermee confronteren, zo snel mogelijk.quote:Op zondag 4 december 2005 17:24 schreef nevaeh87 het volgende:
ja ik weet dus niet wat de verklaring is, ik weet wel dat het behoorlijk rot voelt om op momenten dat ik dichtbij ben wel gezien te willen worden en daarnaast niet meer, dat is gewoon vaag.....niet dat er heel veel tussen ons gebeurt is, maar als je een sms ontvangt waarin staat dat hij er echt voor wil gaan en je echt leuk vind.....tja misschien naiviteit van mij dan...
omdat niet iedereen zo is: lekker nuttige opmerking zeg....quote:Op zondag 4 december 2005 17:24 schreef Robinovicccc het volgende:
[..]
Waarom neuk je niet gewoon met een ander?
tja dat is een goede tip, zelf ook al over nagedacht....maar tis makkelijker gezegd dan gedaan....vaak denk je: laat het nu maar van de ander afhangen, maar dan wordt het ook niets.....en dat wil je ook weer niet...quote:Op zondag 4 december 2005 17:27 schreef Fling het volgende:
Een andere mogelijkheid is dat bij dit type man het "jacht-element" ontbreekt als jij zelf steeds je best doet om contact te zoeken. Kies bij de volgende ontmoeting eens voor een andere aanpak: Wees vriendelijk en correct maar meer ook niet i.p.v. je smachtend voor zijn voeten te werpen
Hoezo is niet iedereen zo? Ik begrijp je niet.quote:Op zondag 4 december 2005 17:27 schreef nevaeh87 het volgende:
[..]
omdat niet iedereen zo is: lekker nuttige opmerking zeg....
Maar nu is het ook niks. En dan voel je je bovendien ook nog rot omdat je je kwetsbaar opgesteld hebt (je zoekt contact en hij reageert botweg niet). Dan kun je beter de eer aan jezelf houden, vind ik.quote:Op zondag 4 december 2005 17:29 schreef nevaeh87 het volgende:
[..]
tja dat is een goede tip, zelf ook al over nagedacht....maar tis makkelijker gezegd dan gedaan....vaak denk je: laat het nu maar van de ander afhangen, maar dan wordt het ook niets.....en dat wil je ook weer niet...
ja ok, daar heb je ook wel weer gelijk in.......pfff handig zijn mannen somsquote:Op zondag 4 december 2005 17:31 schreef Fling het volgende:
[..]
Maar nu is het ook niks. En dan voel je je bovendien ook nog rot omdat je je kwetsbaar opgesteld hebt (je zoekt contact en hij reageert botweg niet). Dan kun je beter de eer aan jezelf houden, vind ik.
Mannen zijn over het algemeen zwaar handig, vooral in het "vrouwen bespelen"quote:Op zondag 4 december 2005 17:32 schreef nevaeh87 het volgende:
[..]
ja ok, daar heb je ook wel weer gelijk in.......pfff handig zijn mannen soms(niet iedereen moet zich meteen aangesproken voelen, sommige zijn best ok
)
Het is zo duidelijk dat hij al een relatie heeft, flingdingquote:Op zondag 4 december 2005 17:34 schreef Fling het volgende:
Het kan overigens nog steeds best zo zijn dat hij een vriendin heeft hoor, schrijf die mogelijkheid niet af.
Niet per se... Been there.quote:Op zondag 4 december 2005 17:37 schreef nevaeh87 het volgende:
naja voor mij is dat niet zoooo duidelijk....als dat zo was had hij anders op mij afgestapt dan hij nu doet........
ja maar het is niet zo dat hij probeert meteen het bed met me in te duiken....quote:
Die mening heb je inmiddels lang en breed duidelijk gemaakt.quote:Op zondag 4 december 2005 17:40 schreef Robinovicccc het volgende:
Hij neukt een ander
Nogmaals: lees de FAQ even door!quote:Op zondag 4 december 2005 18:04 schreef Robinovicccc het volgende:
Copycat, doe eens ff rieleks joh
haha die is goed, ik denk idd dat het daaraan ligtquote:Op zondag 4 december 2005 18:04 schreef teknomist het volgende:
Misschien heeft -ie thuis geen bereik?
naja zoals ik al zei, voor mij is hij het wel waard....maar de energie die erin gaat is idd ook vervelend...al val ik daar wel weer vanafquote:Op zondag 4 december 2005 18:09 schreef Fling het volgende:
Tja, wat de reden ook is, de vraag is wat jij ermee moet. Hier word je ook niet happy van. Hoeveel zin heb je nog om er energie in te steken? Misschien kun je het beter laten rusten...
Dan kom ik weer terug op mijn oorspronkelijke adviesquote:Op zondag 4 december 2005 18:10 schreef nevaeh87 het volgende:
[..]
naja zoals ik al zei, voor mij is hij het wel waard....maar de energie die erin gaat is idd ook vervelend...al val ik daar wel weer vanaf
*Meldt*quote:Op zondag 4 december 2005 19:30 schreef dnzl het volgende:
Er zijn ook gewoon mensen (meestal mannen) die niet houden van contact via telefoon, sms, msn, bluetooth weet ik het wat allemaal.
Maar wel 21 posts per dag op een forum? En een SMSje kan er niet af? Tssssquote:
Is dat zo relevant voor de discussie?quote:Op maandag 5 december 2005 08:44 schreef Fling het volgende:
[..]
Maar wel 21 posts per dag op een forum? En een SMSje kan er niet af? Tssss![]()
Maar serieus: waarin onderscheidt deze digitale communicatie (forum) zich van de andere die genoemd werden?
wat smste je hem dan? en wat was zijn reactie?quote:Op maandag 5 december 2005 18:23 schreef nevaeh87 het volgende:
naja ik weet nog steeds niet wat het is, ik heb het hem vandaag gevraagd via de sms en weliswaar een reactie ontvangen.....maar ik word er zelf ook geen wijs uit....punt is gewoon dat we elkaar ook heel weinig zien en op de momenten dat we elkaar zien springt de vonk zeker wel over....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |