Waarom, wat is dit voor gezeik???quote:Op zondag 4 december 2005 16:08 schreef regenworm het volgende:
De opdracht wordt verlengt tot morgen 12:00 uur
Man dit is BB daar mag en kan alles.quote:Op zondag 4 december 2005 16:06 schreef farceman het volgende:
wat een flauwe streek van Hummie! Gadver ik ga denk ik stoppen met kijken
BB vond dat Roel en Dido een keer iets te lang hadden geknuffeld, maar hebben de opdracht niet afgekeurd maar verlengd.quote:Op zondag 4 december 2005 16:10 schreef Foreverblue het volgende:
De opdracht is verlengd tot morgen 12 uur
Er was iets gebeurt dat niet helemaal volgens de regels was.quote:
Goeie zet van Hummie,ik vroeg er gisteren al omquote:Op zondag 4 december 2005 16:11 schreef regenworm het volgende:
[..]
Man dit is BB daar mag en kan alles.
Is wel een leuk idee om klef en bef nog even langer te pesten.quote:Op zondag 4 december 2005 16:11 schreef Gert het volgende:
[..]
BB vond dat Roel en Dido een keer iets te lang haddeen geknuffeld, maar hebben de opdracht niet afgekeurd maar verlengd.![]()
Je wordt bedankt voor je leuke ideequote:Op zondag 4 december 2005 16:12 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Goeie zet van Hummie,ik vroeg er gisteren al om![]()
Als alles mag stop dan Lieske 24 uur in die Jacuzzi en doe die kap dichtquote:Op zondag 4 december 2005 16:11 schreef regenworm het volgende:
[..]
Man dit is BB daar mag en kan alles.
Van mij mogen ze deze opdracht verlengen tot één van de twee het huis moet verlatenquote:Op zondag 4 december 2005 16:11 schreef Gert het volgende:
[..]
BB vond dat Roel en Dido een keer iets te lang hadden geknuffeld, maar hebben de opdracht niet afgekeurd maar verlengd.![]()
inderdaad het is toch niet hun schuld dat die opdracht dan mislukt is, wat is dit nou weer voor soft gedoequote:Op zondag 4 december 2005 16:14 schreef Bartoli het volgende:
dido en roel kijken echt zo beteuterd vnd het maar een kutstreek
quote:Op zondag 4 december 2005 16:11 schreef Foreverblue het volgende:
Kan een mod van 873 graag 874 maken in de TT? Alvast bedankt.
ja idd en dan als ze komen storen dat Roel eens flikt uitflipt zoals die was in beginquote:Op zondag 4 december 2005 16:14 schreef farceman het volgende:
BB zorgt er zo wel voor dat echt alles om dido en roel draait, kunnen ze zelf ook weinig aan doen.
Hoop alleeen dat ze tegenopdracht krijgen om wel te knuffelen
Je bent geweldig Cartwomanquote:Op zondag 4 december 2005 16:15 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Wat een grafstemming direct.
Dido gelooft het niet, ze vertrouwt de anderen niet.
ach NatteLie stuurt haar vader er wel op afquote:Op zondag 4 december 2005 16:16 schreef Foreverblue het volgende:
"Als ik er achter kom wie dit verzonnen heeft, stuur ik mijn broer er op af"
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |