mij ook maar je hoort ook van andere mensen dat het wel vaker gebeurt dat als je niet ongesteld word in de stopweek en dat je dan gewoon de pil door moet slikken na de stopweekquote:Op zondag 4 december 2005 15:51 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Een zwangerschapstest lijkt me sowieso verstandig als je ineens niet ongesteld wordt.
jah heb toen ook overgegeven hield er nix inquote:Op zondag 4 december 2005 19:51 schreef ZwarteMagika het volgende:
Je bent ziek geweest, heb je toen ook overgegeven? Bij overgeven/diarree binnen 4 uur nadat je je pil hebt geslikt is ie nog niet in je lichaam opgenomen en dus niet meer veilig, daar moet je dus goed mee uitkijken..
Als je na die eerste strip gewoon een normale stopweek hebt gedaan en daarna verder bent gegaan met de volgende strip, dan ben je gewoon beschermd.quote:Op zondag 4 december 2005 22:39 schreef Moja het volgende:
Ik heb een beetje een stomme vraagIk ben nu zo'n 3 maanden geleden overgestapt van de mycrogynon 30 naar de Minerva, ik ben alleen niet begonnen op de eerste dag van mijn menstruatie maar ong 2 weken hierna. Ik heb verder die hele eerste strip geen sex gehad omdat de strip dan geheel onveilig is (toch?) ik vroeg me nu af of de strip nu gewoon wel veilig is omdat ik pas na 2 weken van mn eerste menstruatie ben begonnen?
ik ben bang dat ik het hele systeem door de war heb gemaakt of iets dergelijks
Dat ligt er een beetje aan welke pil het is. In Diane zitten naast hormonen ook anti-androgenen (tegen de puistjes). Deze hebben invloed op de ontwikkeling van de vrucht. Bij een mannelijke vrucht zouden dan de geslachtskenmerken niet ontwikkelen, lees: penis ontwikkelt niet.quote:Op zondag 4 december 2005 16:02 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik persoonlijk zou gewoon doorgaan met de pil als ik niet ongesteld was geworden, maar dat is omdat ik een eventuele vrucht toch zou laten weghalen. Maar ik weet verder niet of doorslikken gevaarlijk kan zijn voor een foetus ofzo.
Ik slik Diane. Extra reden om kindertjes tijdig te laten verwijderen.quote:Op zondag 4 december 2005 23:11 schreef loveli het volgende:
Dat ligt er een beetje aan welke pil het is. In Diane zitten naast hormonen ook anti-androgenen (tegen de puistjes). Deze hebben invloed op de ontwikkeling van de vrucht. Bij een mannelijke vrucht zouden dan de geslachtskenmerken niet ontwikkelen, lees: penis ontwikkelt niet.
De Diane-pil is een medicijn met ingebouwde anti-conceptie om dit soort dingen te voorkomen, hoewel het vaak andersom wordt voorgeschreven.
De ontwikkeling van de geslachtsdelen is in (volgens mij) week 6 van de zwangerschap, dus voor die tijd stoppen is handig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |