quote:Op zondag 4 december 2005 16:45 schreef Hugster het volgende:
en is dit de andere helft?
[afbeelding]
Smakelijk eten.quote:Op zondag 4 december 2005 17:10 schreef super-muffin het volgende:
[afbeelding]
Mijn kamer waar die ACD dus komt
quote:Op zondag 4 december 2005 17:11 schreef Furious het volgende:
Aan je muur is mooi.
Ik ga mijn 20" in mijn nieuwe kamer ook aan de muur hangen.
Alleen een kabelgoot frezen gaat een drama worden.![]()
Nee, gewoon latex verf, maar de stof gaat een drama worden. Deur dicht zal niet gaan helpen en het hele huis zal wit zien.quote:Op zondag 4 december 2005 17:14 schreef Hugster het volgende:
[..]![]()
Wat heb je op je muur zitten nu? Behang?
quote:Op zondag 4 december 2005 17:17 schreef Furious het volgende:
[..]
Nee, gewoon latex verf, maar de stof gaat een drama worden. Deur dicht zal niet gaan helpen en het hele huis zal wit zien.![]()
Die dingen werken toch niet.quote:Op zondag 4 december 2005 17:19 schreef Hugster het volgende:
[..]![]()
![]()
Ook bij een frees met stofzuiger aansluiting denk je?
Ach, we zullen er toch pas over een jaar aan toe komen. Aangezien de verbouwing tot nu toe (en we hebben geen kont uitgevoerdquote:
Hetzelfde probleem heb ik met Flash-applicaties. Ik heb gewoon het idee dat 'ie 't niet aankan, in spelletjes als deze zit er gewoon zo'n vertraging in dat het mijn aanslagen niet bij kan houden. Kan dat niet aan m'n verbinding liggen? Of (processor-)instellingen?quote:Op zondag 4 december 2005 16:26 schreef Hugster het volgende:
Ik heb WMVplayer van flip4mac geinstalleerd en draai sindsdien wmv, asf en varianten allemaal in Quicktime. Gaat stukken sneller en de kwaliteit bij wmv is gewoon schrikbarend verbeterd.
Probeer de demo eens
Een vreemd probleem wat ik ook opmerk. Het kan al schelen wat voor browser je gebruikt. In firefox is hij bij mij nog iets erger dan in Safari.quote:Op zondag 4 december 2005 17:46 schreef Oscar_de_Grouch het volgende:
[..]
Hetzelfde probleem heb ik met Flash-applicaties. Ik heb gewoon het idee dat 'ie 't niet aankan, in spelletjes als deze zit er gewoon zo'n vertraging in dat het mijn aanslagen niet bij kan houden. Kan dat niet aan m'n verbinding liggen? Of (processor-)instellingen?
Stats: iMac G5, 1,6 GHz, 1GB RAM
Werkt lekker hoorquote:Op zondag 4 december 2005 17:17 schreef Hugster het volgende:
Ik heb nog een stofhappend Apple wireless keyboard, ik vind hem zo zwaar typen in vergelijking tot m'n powerbook
Vinden jullie hem wel lekker? Het Apple keyboard in het algemeen?
Ik heb er mischien in 2 jaar 2 uur achter gezeten.![]()
Worden ze veel lekkerder nadat ze een beetje ingewerkt zijn of is dat niet het geval?
Mensen met ervaring met het normale Apple keyboard hoor ik ook graag, want die toetsen zijn hetzelfde.
Dat vind ik dus ook. Ik krijg trouwens het resultaat met 8 decimalen, terwijl Windows-gebruikers er maar 3 zien. Andere Flash-engine..?quote:Op zondag 4 december 2005 17:49 schreef Hugster het volgende:
[..]
Een vreemd probleem wat ik ook opmerk. Het kan al schelen wat voor browser je gebruikt. In firefox is hij bij mij nog iets erger dan in Safari.
Ik snap het ook niet, jouw iMac zou dit qua specificaties in vergelijking met een pc natuurlijk MAKKELIJK moeten kunnen!
Jammer is dat idd
Ik probeer mezelf er steeds overheen te zetten en vind dat ik hem moet gaan gebruiken omdat hij vast lekkerder gaat worden want ik vind het zo zondequote:
beter dan zo'n pauper stickje van de Blokker natuurlijkquote:Op zondag 4 december 2005 17:51 schreef Dark_Killah het volgende:
Hey, ik denk dat ik in het nieuwe jaar maar ga sparen voor de shuffle.
Heb nieuwste versie van Flash Player gedownload, scheelt weer wat!quote:Op zondag 4 december 2005 17:55 schreef Oscar_de_Grouch het volgende:
[..]
Dat vind ik dus ook. Ik krijg trouwens het resultaat met 8 decimalen, terwijl Windows-gebruikers er maar 3 zien. Andere Flash-engine..?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |