abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43896763
Doe je goed hoor

Alleen denk ik overigens dat het beplakken over circusposters heen niet dé manier is, de verkleed als dieren-aktie van Tech met 'zijn' team ( tech) valt meer op in positieve zin.
pi_43897004
Oh en ik vond nog een filmpje dat dit topic mooi illustreert.
http://www.petatv.com/tvpopup/video.asp?video=circuselephants&Player=qt&speed=_med

zondag 26 november 2006 @ 23:58:38 #253
24399 TechXP
www.biteback.be
pi_43918050
De agenda is geupdate: http://www.circusleed.nl/agenda.php

Er komt nog meer bij, maar december wordt circusactie maand
pi_43918272
quote:
Op zondag 26 november 2006 23:58 schreef TechXP het volgende:
De agenda is geupdate: http://www.circusleed.nl/agenda.php

Er komt nog meer bij, maar december wordt circusactie maand
Ik had gisteren een gezin over de vloer, die samen met hun familie naar het kerstcircus Ahoy zouden gaan. Na een lang gesprek hebben ze besloten om niet te gaan.

En aangezien ik de komende maand een heleboel familie in huis krijg, heb ik die folders nodig, Tech.
Robert Smith should really cover Coldplays 'Clocks'
And when he'd sing 'Am I part of the cure, or part of the disease?'
We'd all be like: "I know this one!"
pi_43918433
quote:
Op maandag 27 november 2006 00:08 schreef gekkehoedenmaker het volgende:

Ik had gisteren een gezin over de vloer, die samen met hun familie naar het kerstcircus Ahoy zouden gaan. Na een lang gesprek hebben ze besloten om niet te gaan.
Tof hoedenmaker

Vandaag was het familiefeestje, waarbij we in eerste instantie met zijn allen 'gezellig' naar het kerstcircus zouden gaan.
Door mijn mail aan de familie met uitleg, en een link naar de verschillende sites en dit topic, is dat afgeblazen en zijn we vandaag wezen bowlen/eten.

Ik werd er nog wel op aangesproken, soms met wat cynisme, maar ook door enkelingen die de moeite hadden genomen om de sites te bezoeken en te lezen, en die niet op de hoogte waren van het leed wat de dieren wordt aangedaan.
  maandag 27 november 2006 @ 01:18:05 #256
24399 TechXP
www.biteback.be
pi_43919322
quote:

En aangezien ik de komende maand een heleboel familie in huis krijg, heb ik die folders nodig, Tech.
Ik ga het morgen of overmorgen versturen

Ik heb eindelijk eens weer tijd voor mezelf. Moest (ik wilde dat natuurlijk ook ) afgelopen weken minimaal 14 (tot 18) uur per dag werken voor een niet nader te noemen politieke partij
Dus ben wat orde op zaken aan het stellen voor de circusacties
pi_43920714
quote:
Op maandag 27 november 2006 01:18 schreef TechXP het volgende:

Ik heb eindelijk eens weer tijd voor mezelf. Moest (ik wilde dat natuurlijk ook ) afgelopen weken minimaal 14 (tot 18) uur per dag werken voor een niet nader te noemen politieke partij
Dan heb je je flink ingezet tijdens de campagne Tech
  maandag 27 november 2006 @ 09:13:41 #258
24399 TechXP
www.biteback.be
pi_43921320
quote:
Op maandag 27 november 2006 08:16 schreef Bluezz het volgende:
Dan heb je je flink ingezet tijdens de campagne Tech
Ja idd.. kon afgelopen dagen wat uitslapen.. sommige dagen had ik afgelopen weken ook maar paar uurtjes slaap enzo. Maar goed.. dat hoort bij verkiezingstijd

Het resultaat is mooi geworden. Ook goed voor de circusdieren
  dinsdag 28 november 2006 @ 14:47:38 #259
24399 TechXP
www.biteback.be
pi_43961437
Wat D66 in Zeist betreft komen er voortaan in die gemeente geen circussen meer die wilde dieren in hun programma hebben.

ZEIST

De partij (drie van de 33 zetels in de gemeenteraad) haakt aan bij de strijd van ’Wilde Dieren de Tent Uit’, een samenwerking van organisaties voor dierenbescherming. De politiek in Winschoten heeft het weren van circussen met wilde dieren al voor elkaar weten te krijgen, als eerste gemeente van het land. D66 brengt het punt dinsdagavond in het raadsdebat in Zeist ter sprake (19.30 uur, gemeentehuis).

In Zeist staat elk jaar aan het begin van de zomer een circus, op het grote parkeerterrein naast Slot Zeist. Wilde dieren maken er elk jaar weer deel uit van het programma. Als het aan D66 ligt komende zomer dus niet meer.

De partij vindt dat het welzijn van dieren in een circus structureel wordt aangetast. Wilde dieren horen niet thuis in een circus, aldus D66. Want: hun hokken zijn klein, ze horen niet in gevangenschap te leven, ze lijden onder het transport in vrachtwagens, worden gedwongen tegennatuurlijke kunstjes te vertonen. Bovendien vormen ze een gevaar voor de toeschouwers.

http://www.ad.nl/utrecht/oost/article849762.ece

EDE - Circussen met wilde dieren gaan zware tijden tegemoet nu inmiddels twintig gemeenten de grenzen dreigen te sluiten voor reizende gezelschappen met bijvoorbeeld tijgers, olifanten of leeuwen.

De Vereniging Nederlandse Circus Ondernemingen (VNCO) legt zich niet neer bij zo’n verbod en stapt naar de rechter.

Het Groninger Winschoten was in september de eerste gemeente in Nederland die een dergelijk circusverbod instelde. Twee maanden later zijn er minstens twintig andere gemeentebesturen verspreid over het hele land die circussen met wilde dieren willen weren, zo rekent zegsman Jeroen Van Kernebeek van de Coalitie Wilde Dieren de Tent Uit voor. De actiegroep wordt gesteund door de Dierenbescherming.

„Gemeenten als Zwolle, Ede, Doetinchem en Alphen aan den Rijn zijn druk bezig met het veranderen van de regels om deze circussen te kunnen weigeren”, stelt de woordvoerder.

In andere Europese steden is het weren van circussen al veel langer een feit. Van Kernebeek verwacht dat het aantal Nederlandse gemeenten dat hetzelfde doet, snel zal groeien.

http://www.telegraaf.nl/b(...)en_naar_rechter.html
pi_44112379
Gaat de goeie kant op mensen

Net op NU. nl gelezen :
quote:
Circustijger slaat man arm af

AMSTERDAM - Een circustijger heeft in het Spaanse Zafra de linkerarm van een man afgereten die een foto van het dier poogde te maken. Dat meldt de politie zondag.

Het slachtoffer, een 31-jarige Pool, solliciteerde samen met een vriend van hem naar een tijdelijk baantje bij het circus. Terwijl de vriend sprak met de circusmensen, liep de Pool naar de kooi van de tijger om met zijn mobieltje een foto te maken. Hij kwam echter te dichtbij en de tijger sloeg toe. De Pool ligt in het ziekenhuis en is er ernstig aan toe.
Tja... lekker slim
  zondag 3 december 2006 @ 20:28:06 #261
24399 TechXP
www.biteback.be
pi_44112736
quote:
Ze zijn onderweg.. Deze week heb je ze

Tenminste dat hoop ik.. laatst ook al eens naar iemand wat gestuurd.. is de hele lading verdwenen... heel vaag..
pi_44112875
quote:
Op zondag 3 december 2006 20:28 schreef TechXP het volgende:

Tenminste dat hoop ik.. laatst ook al eens naar iemand wat gestuurd.. is de hele lading verdwenen... heel vaag..
Wel goed verpakt? Ze smijten bij tnt echt met postpakketten
  zondag 3 december 2006 @ 21:14:24 #263
24399 TechXP
www.biteback.be
pi_44114303
quote:
Op zondag 3 december 2006 20:32 schreef Bluezz het volgende:
Wel goed verpakt? Ze smijten bij tnt echt met postpakketten
Ja ik hoopte van wel. Ik heb er nu wat extra plakband opgedaan. Dus ik hoop dat het goed komt
En anders vind iemand die flyers bij TNT post..worden ze daar ook bewust van het dierenleed
  maandag 4 december 2006 @ 11:44:12 #264
24399 TechXP
www.biteback.be
pi_44129903
Goedzo

*goeie smilie hiervoor*
  maandag 4 december 2006 @ 14:44:29 #266
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_44132112
schni schna schnappie....
►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
pi_44225917
Tech, dinsdag en woensdag kreeg ik post. In de envelop van dinsdag zaten een hele grote scheur en welgeteld 1 flyer.
In die van woensdag (met Nijntjes erop ) zat een stapeltje flyers.

Thanks. Ik zal er binnenkort iets mee gaan doen, ik hou je wel up-to-date.
pi_44226085
quote:
Op donderdag 7 december 2006 16:06 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
Tech, dinsdag en woensdag kreeg ik post. In de envelop van dinsdag zaten een hele grote scheur en welgeteld 1 flyer.
Wel toevallig
pi_44226450
quote:
Op donderdag 7 december 2006 16:12 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Wel toevallig
Mja en een stempel erop van 'beschadigt ontvangen' enzo. Maargoed, ik heb ze nu.
  donderdag 7 december 2006 @ 16:35:34 #270
24399 TechXP
www.biteback.be
pi_44226929
quote:
Op donderdag 7 december 2006 16:06 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
In die van woensdag (met Nijntjes erop ) zat een stapeltje flyers.

Thanks. Ik zal er binnenkort iets mee gaan doen, ik hou je wel up-to-date.
gvd... wat doen ze met al die post zeg.. Een vrij stevige envelop is het en dan nog kapot gaan. Hoeveel had je er in de 2e envelop? Was dat er stuk of 50? Moest wel in 2 ladingen sturen.

Misschien moet ik maar eens even een klachtenbrief sturen naar de posterijen dat ze eens voorzichtig moeten doen met de post. Blijkbaar smijten ze er mee.
pi_44227213
quote:
Op donderdag 7 december 2006 16:35 schreef TechXP het volgende:

[..]

gvd... wat doen ze met al die post zeg.. Een vrij stevige envelop is het en dan nog kapot gaan. Hoeveel had je er in de 2e envelop? Was dat er stuk of 50? Moest wel in 2 ladingen sturen.

Misschien moet ik maar eens even een klachtenbrief sturen naar de posterijen dat ze eens voorzichtig moeten doen met de post. Blijkbaar smijten ze er mee.
Een stuk of 50 zeker. En er zat nog een plastic hoesje omheen, want die tweede envelop stond ook al op punt van scheuren.

En ik zou zeker even een klachtenbrief sturen, als jij zo veel flyers verliest in de post. !
  donderdag 7 december 2006 @ 16:46:39 #272
24399 TechXP
www.biteback.be
pi_44227386
hm.. misschien moet ik anders voortaan grotere enveloppen gebruiken. Maar het moet niet gebeuren dat bijna allemaal kapot gaan.. dat is een beetje raar. Het duidt lijkt me op onvoorzichtigheid bij de posterijen.

Maar je had er 100 bestelt.. lukt het met 50? Anders stuur ik er nog wat op.

Kom je overigens meedoen in je woonplaats tegen circus?
pi_44228635
quote:
Op donderdag 7 december 2006 16:46 schreef TechXP het volgende:
hm.. misschien moet ik anders voortaan grotere enveloppen gebruiken. Maar het moet niet gebeuren dat bijna allemaal kapot gaan.. dat is een beetje raar. Het duidt lijkt me op onvoorzichtigheid bij de posterijen.

Maar je had er 100 bestelt.. lukt het met 50? Anders stuur ik er nog wat op.

Kom je overigens meedoen in je woonplaats tegen circus?
Mnee, het lukt wel met 50. Ik wilde me gaan richten op vrienden, kenissen en collega's die nu natuurlijk allemaal naar Kerstcircus Ahoy willen gaan.
Ik hou meestal mijn praatje, waarbij ik ook mijn eigen ervaringen bij met het kerstcircus vertel (ik heb lang geleden de kans gekregen om achter de schermen te mogen kijken, nooit meer. ), foldertje en wat internetadressen geef. Ik heb nog geen negatieve reacties gekregen, heel mooi.

Het hangt er vanaf wanneer er geprotesteerd gaat worden bij Ahoy. In het weekend zit ik bij familie (tijdens de kerstvakantie dan) en doordeweeks werk ik. Misschien dat ik ergens nog een gaatje heb, en dan zal ik zeker proberen te komen.
  donderdag 7 december 2006 @ 17:46:09 #274
24399 TechXP
www.biteback.be
pi_44229451
Ik ga iig de 26ste en 27ste demonstreren bij AHOY. En had je al hier eens verteld over die ervaringen bij het kerstcircus? Altijd interessant om te weten..

Verder de agenda voor december: http://www.circusleed.nl/agenda.php
pi_44232014
Ik zie dat Renz in Haarlem komt, 1e kerstdag.. dan ben ik thuis
Ga je dan Tech?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')