Ik had gisteren een gezin over de vloer, die samen met hun familie naar het kerstcircus Ahoy zouden gaan. Na een lang gesprek hebben ze besloten om niet te gaan.quote:Op zondag 26 november 2006 23:58 schreef TechXP het volgende:
De agenda is geupdate: http://www.circusleed.nl/agenda.php
Er komt nog meer bij, maar december wordt circusactie maand
Tof hoedenmakerquote:Op maandag 27 november 2006 00:08 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
Ik had gisteren een gezin over de vloer, die samen met hun familie naar het kerstcircus Ahoy zouden gaan. Na een lang gesprek hebben ze besloten om niet te gaan.![]()
quote:Op maandag 27 november 2006 00:08 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
Ik had gisteren een gezin over de vloer, die samen met hun familie naar het kerstcircus Ahoy zouden gaan. Na een lang gesprek hebben ze besloten om niet te gaan.![]()
En aangezien ik de komende maand een heleboel familie in huis krijg, heb ik die folders nodig, Tech.![]()
Dan heb je je flink ingezet tijdens de campagne Techquote:Op maandag 27 november 2006 01:18 schreef TechXP het volgende:
Ik heb eindelijk eens weer tijd voor mezelf. Moest (ik wilde dat natuurlijk ook) afgelopen weken minimaal 14 (tot 18) uur per dag werken voor een niet nader te noemen politieke partij
Ja idd.. kon afgelopen dagen wat uitslapen.. sommige dagen had ik afgelopen weken ook maar paar uurtjes slaap enzo. Maar goed.. dat hoort bij verkiezingstijdquote:Op maandag 27 november 2006 08:16 schreef Bluezz het volgende:
Dan heb je je flink ingezet tijdens de campagne Tech
Tja... lekker slimquote:Circustijger slaat man arm af
AMSTERDAM - Een circustijger heeft in het Spaanse Zafra de linkerarm van een man afgereten die een foto van het dier poogde te maken. Dat meldt de politie zondag.
Het slachtoffer, een 31-jarige Pool, solliciteerde samen met een vriend van hem naar een tijdelijk baantje bij het circus. Terwijl de vriend sprak met de circusmensen, liep de Pool naar de kooi van de tijger om met zijn mobieltje een foto te maken. Hij kwam echter te dichtbij en de tijger sloeg toe. De Pool ligt in het ziekenhuis en is er ernstig aan toe.
Ze zijn onderweg.. Deze week heb je zequote:Op maandag 27 november 2006 00:08 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
En aangezien ik de komende maand een heleboel familie in huis krijg, heb ik die folders nodig, Tech.![]()
Wel goed verpakt? Ze smijten bij tnt echt met postpakkettenquote:Op zondag 3 december 2006 20:28 schreef TechXP het volgende:
Tenminste dat hoop ik.. laatst ook al eens naar iemand wat gestuurd.. is de hele lading verdwenen... heel vaag..
Ja ik hoopte van wel. Ik heb er nu wat extra plakband opgedaan. Dus ik hoop dat het goed komtquote:Op zondag 3 december 2006 20:32 schreef Bluezz het volgende:
Wel goed verpakt? Ze smijten bij tnt echt met postpakketten
Wel toevalligquote:Op donderdag 7 december 2006 16:06 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
Tech, dinsdag en woensdag kreeg ik post.In de envelop van dinsdag zaten een hele grote scheur en welgeteld 1 flyer.
Mja en een stempel erop van 'beschadigt ontvangen' enzo. Maargoed, ik heb ze nu.quote:
gvd... wat doen ze met al die post zeg.. Een vrij stevige envelop is het en dan nog kapot gaan. Hoeveel had je er in de 2e envelop? Was dat er stuk of 50? Moest wel in 2 ladingen sturen.quote:Op donderdag 7 december 2006 16:06 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
Tech, dinsdag en woensdag kreeg ik post.In de envelop van dinsdag zaten een hele grote scheur en welgeteld 1 flyer.
In die van woensdag (met Nijntjes erop) zat een stapeltje flyers.
Thanks. Ik zal er binnenkort iets mee gaan doen, ik hou je wel up-to-date.
Een stuk of 50 zeker. En er zat nog een plastic hoesje omheen, want die tweede envelop stond ook al op punt van scheuren.quote:Op donderdag 7 december 2006 16:35 schreef TechXP het volgende:
[..]
gvd... wat doen ze met al die post zeg.. Een vrij stevige envelop is het en dan nog kapot gaan. Hoeveel had je er in de 2e envelop? Was dat er stuk of 50? Moest wel in 2 ladingen sturen.
Misschien moet ik maar eens even een klachtenbrief sturen naar de posterijen dat ze eens voorzichtig moeten doen met de post. Blijkbaar smijten ze er mee.
Mnee, het lukt wel met 50. Ik wilde me gaan richten op vrienden, kenissen en collega's die nu natuurlijk allemaal naar Kerstcircus Ahoy willen gaan.quote:Op donderdag 7 december 2006 16:46 schreef TechXP het volgende:
hm.. misschien moet ik anders voortaan grotere enveloppen gebruiken. Maar het moet niet gebeuren dat bijna allemaal kapot gaan.. dat is een beetje raar. Het duidt lijkt me op onvoorzichtigheid bij de posterijen.
Maar je had er 100 bestelt.. lukt het met 50? Anders stuur ik er nog wat op.
Kom je overigens meedoen in je woonplaats tegen circus?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |