quote:Op zondag 4 december 2005 12:27 schreef mordradead het volgende:
ja, dit is een kwaliteitstopic
nou, of die JJ hem wil betwfijel ik, dat is nml een vieze xbox homoquote:Op zondag 4 december 2005 12:32 schreef Xrenity het volgende:
Net de laatste 10 minuten van Gamekings gezien
Iedereen wil Zelda \o/
Bezoekers danquote:Op zondag 4 december 2005 12:33 schreef mordradead het volgende:
[..]
nou, of die JJ hem wil betwfijel ik, dat is nml een vieze xbox homo
Nouquote:Op zondag 4 december 2005 12:28 schreef Laniboekje het volgende:
Zo! Duidelijke taal!
En Bernie.. ik denk niet dat je een echte 'man' zijn kan relateren aan een voetbal spel uit de GC, al helemaal niet als het Mario Football is![]()
Zo!![]()
Van mij mag een mod het ook wel veranderenquote:Op zondag 4 december 2005 12:43 schreef Gamedemon het volgende:
1 keer is leuk jongens, volgende keer normale TT
OKÉ MOD GAMEDEMONquote:Op zondag 4 december 2005 12:43 schreef Gamedemon het volgende:
1 keer is leuk jongens, volgende keer normale TT
Ik was altijd aan de Knexquote:Op zondag 4 december 2005 12:43 schreef mordradead het volgende:
poppenlosert, speel dan met echte lego
Een doodsverwensing is ook een normale post, maar mag ook niet, dit is gewoon stokenquote:Op zondag 4 december 2005 12:44 schreef mordradead het volgende:
dit is een normale TT
nee, dit is het lokken van nieuwe users naar de GAM SCquote:Op zondag 4 december 2005 12:45 schreef Tain het volgende:
[..]
Een doodsverwensing is ook een normale post, maar mag ook niet, dit is gewoon stoken
En tain weet waar over hij praat! Hij is natuurlijk ook een Ex-GAM modquote:Op zondag 4 december 2005 12:45 schreef Tain het volgende:
[..]
Een doodsverwensing is ook een normale post, maar mag ook niet, dit is gewoon stoken
Douwequote:Op zondag 4 december 2005 12:46 schreef mordradead het volgende:
[..]
nee, dit is het lokken van nieuwe users naar de GAM SC
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |