quote:Op zondag 4 december 2005 12:27 schreef mordradead het volgende:
ja, dit is een kwaliteitstopic
nou, of die JJ hem wil betwfijel ik, dat is nml een vieze xbox homoquote:Op zondag 4 december 2005 12:32 schreef Xrenity het volgende:
Net de laatste 10 minuten van Gamekings gezien
Iedereen wil Zelda \o/
Bezoekers danquote:Op zondag 4 december 2005 12:33 schreef mordradead het volgende:
[..]
nou, of die JJ hem wil betwfijel ik, dat is nml een vieze xbox homo
Nouquote:Op zondag 4 december 2005 12:28 schreef Laniboekje het volgende:
Zo! Duidelijke taal!
En Bernie.. ik denk niet dat je een echte 'man' zijn kan relateren aan een voetbal spel uit de GC, al helemaal niet als het Mario Football is![]()
Zo!![]()
Van mij mag een mod het ook wel veranderenquote:Op zondag 4 december 2005 12:43 schreef Gamedemon het volgende:
1 keer is leuk jongens, volgende keer normale TT
OKÉ MOD GAMEDEMONquote:Op zondag 4 december 2005 12:43 schreef Gamedemon het volgende:
1 keer is leuk jongens, volgende keer normale TT
Ik was altijd aan de Knexquote:Op zondag 4 december 2005 12:43 schreef mordradead het volgende:
poppenlosert, speel dan met echte lego
Een doodsverwensing is ook een normale post, maar mag ook niet, dit is gewoon stokenquote:Op zondag 4 december 2005 12:44 schreef mordradead het volgende:
dit is een normale TT
nee, dit is het lokken van nieuwe users naar de GAM SCquote:Op zondag 4 december 2005 12:45 schreef Tain het volgende:
[..]
Een doodsverwensing is ook een normale post, maar mag ook niet, dit is gewoon stoken
En tain weet waar over hij praat! Hij is natuurlijk ook een Ex-GAM modquote:Op zondag 4 december 2005 12:45 schreef Tain het volgende:
[..]
Een doodsverwensing is ook een normale post, maar mag ook niet, dit is gewoon stoken
Douwequote:Op zondag 4 december 2005 12:46 schreef mordradead het volgende:
[..]
nee, dit is het lokken van nieuwe users naar de GAM SC
Als je infantiel bent misschien wel jaquote:
en daarom is de 360 dus kwalitatief uitermate teleurstellend.... op gameplay gebied brengt het tov de revolution niets nieuws puntquote:Op zondag 4 december 2005 12:53 schreef Tain het volgende:
[..]
Als je infantiel bent misschien wel ja
Nou, ik niet, want ik heb dat ding niet gekocht, schijten mij die graphics, op mijn gamecube vermaak ik mij nu ook primaquote:Op zondag 4 december 2005 12:53 schreef Tain het volgende:
[..]
Als je infantiel bent misschien wel ja
Go Bernie!quote:Op zondag 4 december 2005 12:55 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Nou, ik niet, want ik heb dat ding niet gekocht, schijten mij die graphics, op mijn gamecube vermaak ik mij nu ook prima![]()
volgens jou redenering zijn dus alle consoles uitermate teleurstellend sinds de atari, immers de besturing van de controller is altijd hetzelfde geweest.quote:Op zondag 4 december 2005 12:55 schreef mordradead het volgende:
[..]
en daarom is de 360 dus kwalitatief uitermate teleurstellend.... op gameplay gebied brengt het tov de revolution niets nieuws punt
shoulderbuttons, analoge sticks, eye toy, transferpacks allemala innovatieve dingen maar voor de xbox heb ik ze nog niet gezienquote:Op zondag 4 december 2005 12:59 schreef Tain het volgende:
[..]
volgens jou redenering zijn dus alle consoles uitermate teleurstellend sinds de atari, immers de besturing van de controller is altijd hetzelfde geweest.
Daar gaat het toch om: vermaak?quote:Op zondag 4 december 2005 12:55 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Nou, ik niet, want ik heb dat ding niet gekocht, schijten mij die graphics, op mijn gamecube vermaak ik mij nu ook prima![]()
quote:Op zondag 4 december 2005 12:55 schreef mordradead het volgende:
[..]
en daarom is de 360 dus kwalitatief uitermate teleurstellend.... op gameplay gebied brengt het tov de revolution niets nieuws punt
kan eigenlijk maar 1 reactie verzinnen hierbij ->quote:Op zondag 4 december 2005 13:01 schreef mordradead het volgende:
[..]
shoulderbuttons, analoge sticks, eye toy, transferpacks allemala innovatieve dingen maar voor de xbox heb ik ze nog niet gezien
als ik tieten had gehad had je wel anders gereageerdquote:Op zondag 4 december 2005 13:04 schreef Tain het volgende:
[..]
kan eigenlijk maar 1 reactie verzinnen hierbij ->
Dan had ik idd gevraagd of je blond wasquote:Op zondag 4 december 2005 13:05 schreef mordradead het volgende:
[..]
als ik tieten had gehad had je wel anders gereageerd
ik ben jou nietquote:Op zondag 4 december 2005 13:06 schreef Tain het volgende:
[..]
Dan had ik idd gevraagd of je blond was
Zijn de exclusieve 360 spellen ook op de Xbox uitgekomen dan?quote:Op zondag 4 december 2005 13:11 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
idd, vermaak, maar vermaakte jij je op je Xbox niet dan![]()
naja, ik kan wel begrijpen dat je een Xbox 360 koopt als je een Xbox had, nu komen er op de Xbox toch geen nieuwe games meer uitquote:Op zondag 4 december 2005 13:11 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
idd, vermaak, maar vermaakte jij je op je Xbox niet dan![]()
Ach er komen wel nieuwe spellen uit(meer dan op de cube ieder gevalquote:Op zondag 4 december 2005 13:13 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
naja, ik kan wel begrijpen dat je een Xbox 360 koopt als je een Xbox had, nu komen er op de Xbox toch geen nieuwe games meer uitEn als je het vervolg van je favouriete Xbox game niet op je Xbox kan spelen, dan moet je wel een 360 halen
![]()
![]()
Zijn er ook vette exclusieve spellen dan (op PGR3 na).quote:Op zondag 4 december 2005 13:12 schreef Tain het volgende:
[..]
Zijn de exclusieve 360 spellen ook op de Xbox uitgekomen dan?
Vermaak me prima met Kameoquote:Op zondag 4 december 2005 13:23 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Zijn er ook vette exclusieve spellen dan (op PGR3 na).
Altijd leuk, de fanboy uithangen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |