En dat met zoveel postsquote:Op zondag 4 december 2005 04:24 schreef ilona-scuderia het volgende:
Een gastslotje
Nooit van gehoord...
doe es open, we werden er heen verwezen in slotjes op andere ONZ bagger topicsquote:Op zondag 4 december 2005 04:24 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Een slot op een topic van een mod van een ander forum. Slotje dan maar?
quote:Op zondag 4 december 2005 04:24 schreef remlof het volgende:
ja was zeer onterecht!
Of het onterecht is, is aan de werkelijke mods van dit forum, ik vond het iig terecht anders had ik het niet gedaan he..quote:Op zondag 4 december 2005 04:24 schreef remlof het volgende:
ja was zeer onterecht!
bagger = bagger = bagger = dicht. Toch?quote:Op zondag 4 december 2005 04:25 schreef remlof het volgende:
[..]
doe es open, we werden er heen verwezen in slotjes op andere ONZ bagger topics
ksssst naar je eigen forum! dit is onz forumquote:Op zondag 4 december 2005 04:25 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Of het onterecht is, is aan de werkelijke mods van dit forum, ik vond het iig terecht anders had ik het niet gedaan he..
Je hebt onzin en onzin.quote:Op zondag 4 december 2005 04:26 schreef remlof het volgende:
[..]
ksssst naar je eigen forum! dit is onz forum
nee ze willen het graag kanaliseren, dus in 1 topic, als je dat dicht gooit krijg je weer tig anderequote:Op zondag 4 december 2005 04:26 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
bagger = bagger = bagger = dicht. Toch?
Dit is echt een goede reactie...quote:Op zondag 4 december 2005 04:24 schreef remlof het volgende:
ja was zeer onterecht!
Je snapt ONZ nog niet echt hé?quote:Op zondag 4 december 2005 04:25 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Of het onterecht is, is aan de werkelijke mods van dit forum, ik vond het iig terecht anders had ik het niet gedaan he..
Onzin, mensen weten zelf wat ze doen. Bagger wordt nergens getolereerd.quote:Op zondag 4 december 2005 04:28 schreef remlof het volgende:
[..]
nee ze willen het graag kanaliseren, dus in 1 topic, als je dat dicht gooit krijg je weer tig andere
nOObquote:Op zondag 4 december 2005 04:26 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
bagger = bagger = bagger = dicht. Toch?
Je snapt ONZ echt nietquote:Op zondag 4 december 2005 04:29 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Onzin, mensen weten zelf wat ze doen. Bagger wordt nergens getolereerd.
Ja, prima als je dat vindt, maar ga je gelijk dan maar halen bij de mods van dit forum. Ik heb aan hen iig doorgegeven dat ik een gastslotje geplaatst heb op je, naar mijn mening, baggertopic.quote:Op zondag 4 december 2005 04:27 schreef ilona-scuderia het volgende:
Nee, mijn topic is echt volledig onterecht op slot gegooid, maar ok, één of andere gast heeft 'm op slot gegooid...
quote:Op zondag 4 december 2005 04:28 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Dit is echt een goede reactie...
Heej NJquote:Op zondag 4 december 2005 04:31 schreef NJ het volgende:
Goedenacht allen.
Gastslotjequote:Op zondag 4 december 2005 04:32 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Ja, prima als je dat vindt, maar ga je gelijk dan maar halen bij de mods van dit forum. Ik heb aan hen iig doorgegeven dat ik een gastslotje geplaatst heb op je, naar mijn mening, baggertopic.
Geen idee, maar kennelijk is dit het baggertopic geworden.quote:Op zondag 4 december 2005 04:34 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Gastslotje
Wie heeft dat woord uitgevonden
Hoezo niet?quote:Op zondag 4 december 2005 04:33 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Heej NJ
Jou kan ik ook nog steeds niet echt peilen
Bekijk het eens van een andere kantquote:Op zondag 4 december 2005 04:32 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Ja, prima als je dat vindt, maar ga je gelijk dan maar halen bij de mods van dit forum. Ik heb aan hen iig doorgegeven dat ik een gastslotje geplaatst heb op je, naar mijn mening, baggertopic.
alleen doordat jij dat andere topic zeer onterecht op slot gooidequote:Op zondag 4 december 2005 04:35 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Geen idee, maar kennelijk is dit het baggertopic geworden.![]()
Ja, zo wordt het genoemd als een mod van een ander subforum een slotje plaatst. Ik heb het ook niet verzonnen. Hoe zou jij het noemen?quote:Op zondag 4 december 2005 04:36 schreef ilona-scuderia het volgende:
Gastslotje is echt het meest domme woord wat ik ooit heb gehoord
Gastslotje...
haha kostelijkquote:Op zondag 4 december 2005 04:25 schreef Herald het volgende:
en gastslotje is een nette term voor een slotje dat vanuit een mediteraan gebied hier in Nederland slotjes komt zetten op topics die autochtone slotjes te min vinden
Weet ik veel, ik vind het woord sowieso belachelijk, "gastslotje"quote:Op zondag 4 december 2005 04:37 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Ja, zo wordt het genoemd als een mod van een ander subforum een slotje plaatst. Ik heb het ook niet verzonnen. Hoe zou jij het noemen?
Zie jou alleen opduiken als bijna heel Fok! slaaptquote:
Ach, onterecht .. onterecht .. waarom van die zware woorden op deze lichte zaterdachtnacht?quote:Op zondag 4 december 2005 04:37 schreef remlof het volgende:
[..]
alleen doordat jij dat andere topic zeer onterecht op slot gooide
Ik ben 's nachts juist nooit aanwezig.quote:Op zondag 4 december 2005 04:39 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Zie jou alleen opduiken als bijna heel Fok! slaapt
Van de andere kant, onzichtbare mods die plots aanvallen leveren wel een extra aspect toe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |