Red Bull vind ik niet echt een drug.quote:
Goede ervaringen, maar ik doe 't niet meer. Al zo'n 3 jaar niet meerquote:Op zondag 4 december 2005 05:20 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Slechte ervaringen of uit principe?
Het is maar 1 keer weekend toch?
Ja, en een alcoholist vindt alcohol geen drug.quote:Op zondag 4 december 2005 05:20 schreef cultheld het volgende:
[..]
Red Bull vind ik niet echt een drug.
Laat ik 't anders formuleren: Ik heb geen seconde het gevoel dat ik Red Bull verslaafd raak/benquote:Op zondag 4 december 2005 05:21 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Ja, en een alcoholist vindt alcohol geen drug.
Er is wat betreft de term geen sprake van een mening ofzo.
Eerst de ontkenningsfase he.quote:Op zondag 4 december 2005 05:22 schreef cultheld het volgende:
[..]
Laat ik 't anders formuleren: Ik heb geen seconde het gevoel dat ik Red Bull verslaafd raak/ben
*wakker is/strak staatquote:Op zondag 4 december 2005 05:24 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Eerst de ontkenningsfase he.
quote:Op zondag 4 december 2005 05:29 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik dacht dat ik grappig was maar ik ben het dus niet...
Dat was tamelijk hilarisch.quote:Op zondag 4 december 2005 05:12 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik ben 1 groot raakvlak
Vraag me iets en ik heb een vlak, of een raak
Ik vlak alles raak...
Ja, dat zeg ik toch? Ik vond dat echt grappig! .. Misschien komt het niet zo over omdat ik bondig type, maar dat vond/vindt ik wel.quote:Op zondag 4 december 2005 05:31 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik ben echt grappig hoor...
Dat noemen we "flippen"quote:Op zondag 4 december 2005 05:30 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
[..]
Dat was tamelijk hilarisch.
ja maar de daad bij het woord voegen ho maarquote:Op zondag 4 december 2005 05:31 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik ben echt grappig hoor...
Ja, uiteraard, zo nu en dan, af en toe, nochthans...quote:Op zondag 4 december 2005 05:31 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik toch? Ik vond dat echt grappig! .. Misschien komt het niet zo over omdat ik bondig type, maar dat vond/vindt ik wel.
Ik voeg nooit iets bij, ik woord meestal iets bij de voeg...quote:Op zondag 4 december 2005 05:32 schreef remlof het volgende:
[..]
ja maar de daad bij het woord voegen ho maar
Ik dacht dat je dat flippen zou noemen.quote:Op zondag 4 december 2005 05:33 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Ja, uiteraard, zo nu en dan, af en toe, nochthans...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |