Dat is het mooie, ik loop niet snel maar open welquote:
U vraagt, wij postenquote:Op zondag 4 december 2005 03:47 schreef BONG4002 het volgende:
Bestaat er ook een lijst met alle ALT combinaties btw?
Een kleine samenvatting van wat er gebeurd is, is al heel veel waard !quote:Op zondag 4 december 2005 03:35 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat is ook mijn probleem, als ik luister en moet typen tegelijk dan ben ik alweer kwijt wat er precies gezegd werd dus als een streamlogger wat tips heeft hoe je dat het beste kan doen graag! Dan bied ik me wel aan om wat verslagen te tikken
quote:Op zondag 4 december 2005 03:50 schreef Arliator het volgende:
[..]
U vraagt, wij posten![]()
http://duena.telenet.be/ALT_toetsen_lijst.htm
En dat bedoel ik dus ook!!! Dat uitlokken en afzeikenquote:Op zondag 4 december 2005 03:47 schreef melke het volgende:
[..]
Ja maar Fok heeft nogal een opgefokt sfeertje. Kijk naar de reacties op de frontpage. Daar gaat het niet meer over de nieuwsberichten maar om het afzeiken van je mede-posters. Het lijkt haast wel een 'wie kan het lulligst doen' wedstrijd. Hier is dat ook soms. Beetje reacties ontlokken door lullige dingen te schrijven. Nee, schrijf dan niets
Een beetje moe denk ik zomaarquote:
Trustenquote:Op zondag 4 december 2005 03:55 schreef M-en-A het volgende:
mensen ik ga naar mijn bedje toe.
Nog veel plezier allemaal en voor straks slaap lekker.
![]()
![]()
Mee eens, al mag ik niks zeggen, want ik doe het nooit. Waarom? Ik ben te lui, laat ik het daarop houden, maar ik zal nooit en te nimmer kritiek leveren op de streamers.quote:Op zondag 4 december 2005 03:51 schreef avonne het volgende:
[..]
Een kleine samenvatting van wat er gebeurd is, is al heel veel waard !
Bijvoorbeeld in de trant "het laatste uurtje zijn de bewoners bezig geweest met..."
Alles is beter dan niets.
Nee joh gekkiequote:Op zondag 4 december 2005 03:59 schreef melke het volgende:
Hee Sjet, heet je hond ook Menno?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |