ik word onderdruktquote:Op zondag 4 december 2005 18:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg kuttemetrutje... ik zit aan jouw borsten als ik dat zelf wil!!!
Want dat wat ik net deed was gewoon een straf omdat jij dat boek nietsvermoedend met de vouw in de kaft in de kast wilde zetten in de hoop dat ik het niet zou merken dat het uitgeleende boek kapot was!!!!!!! Jij ...jij ... GA KOKEN!!!!![]()
Vanitasquote:Op zondag 4 december 2005 18:10 schreef DennisMoore het volgende:
De meeste jongens wéten al dat ze knap zijn, en zijn denk ik nauwelijks vereerd als de zoveelste hen dat weer zegt...
And the wicked witch of the west turns everything indo goldquote:Op zondag 4 december 2005 18:15 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik word onderdrukt
kom ke bevreden van de slechte heks van het westen
Ik kom niet uit het Westen!quote:Op zondag 4 december 2005 18:15 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik word onderdrukt
kom ke bevreden van de slechte heks van het westen
Ik vind jongens die wéten dat ze mooi zijn vaak erg vervelendquote:Op zondag 4 december 2005 18:10 schreef DennisMoore het volgende:
De meeste jongens wéten al dat ze knap zijn, en zijn denk ik nauwelijks vereerd als de zoveelste hen dat weer zegt...
Omdat ze mooi zijn, of omdat ze het weten en daardoor verveeld en bot reageren tegen de zoveelste die hen dat komt vertellen?quote:Op zondag 4 december 2005 18:19 schreef Ang3l het volgende:
Ik vind jongens die wéten dat ze mooi zijn vaak erg vervelend
Wat beschouw jij eigenlijk als zijnde kansloos?quote:Op zondag 4 december 2005 18:22 schreef DennisMoore het volgende:
Je staat éventjes in je eentje, en meteen komt er een kansloze met een kansloze opmerking op je af. Nee... ik begrijp het wel.
Misschien wat TheaterMaMa noemde?quote:Op zondag 4 december 2005 18:25 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Wat beschouw jij eigenlijk als zijnde kansloos?
Okay, iets genuanceerder: een kansloos-lijkende.quote:Op zondag 4 december 2005 18:25 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Wat beschouw jij eigenlijk als zijnde kansloos?
Je vergeet sex...quote:Op zondag 4 december 2005 18:32 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Okay, iets genuanceerder: een kansloos-lijkende.
Er kunnen natuurlijk rare dingen gebeuren.
Maar tijdens het uitgaan draait natuurlijk bijna alles om uiterlijk en uitstraling.
Maar al te vaak, is mijn ervaringquote:Op zondag 4 december 2005 18:32 schreef DennisMoore het volgende:
Er kunnen natuurlijk rare dingen gebeuren.
Da's pas ná het uitgaan. Tenzij je darkrooms wil meerekenen...quote:
Mja, mijn ervaring eigenlijk niet zo.quote:Op zondag 4 december 2005 18:37 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Maar al te vaak, is mijn ervaring
Ehm, gevalletje miscommunicatie. Ik bedoele 't andersquote:Op zondag 4 december 2005 18:39 schreef DennisMoore het volgende:
Mja, mijn ervaring eigenlijk niet zo.
En dan heeft men elkaar eerder ontmoet op feestjes, of via gezamelijke vrienden denk ik. Niet op de dansvloer.
Wat bedoelludan?quote:Op zondag 4 december 2005 18:41 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Ehm, gevalletje miscommunicatie. Ik bedoele 't anders
Dat iemand die in de eerste opzicht kansloos lijkt, dat allesbehalve hoeft te zijn, en vice versa.quote:
Dan begreep ik je toch goed?quote:Op zondag 4 december 2005 18:56 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Dat iemand die in de eerste opzicht kansloos lijkt, dat allesbehalve hoeft te zijn, en vice versa.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |