Slaap lekker, en dat je maar mag dromen over vele bobbelsquote:Op zondag 4 december 2005 03:12 schreef wonderer het volgende:
't blijft stoer...
ik ga pitten, mannen, weltrusten.
en Lukas dan?!quote:Op zondag 4 december 2005 03:17 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik krijg christon, CDP krijgt Ang3l, het lijkt wel een soap, iedereen gelukkig, verder nog iemand wensen
Ik droomde een paar dagen terug dat ik mijn maatje pijpte... (die is 24 cm dus dat was een flinke bobbel tot ie zijn broek uittrokquote:Op zondag 4 december 2005 03:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Slaap lekker, en dat je maar mag dromen over vele bobbels
trustuh meiskequote:Op zondag 4 december 2005 03:12 schreef wonderer het volgende:
't blijft stoer...
ik ga pitten, mannen, weltrusten.
Moet dat nou... "meiske"... Angel, instrueer hem eens gauwquote:
als ik christon heb, dan hebben wij drieen een levenlang gelukkige sex, daar had ik op mijn leeftijd niet meer van kunnen dromenquote:
Urgh, stomme film. Slaat echt helemaal NERGENS op.quote:Op zondag 4 december 2005 03:19 schreef Ang3l het volgende:
[afbeelding]
Ik ga eens kijken of ik het volhou![]()
Ik ben niet de meeste vrouwen. Sommige mensen twijfelen er zelfs aan of ik wel vrouw ben. Ik ben in ieder geval mannelijker dan sommige homo's hierquote:Op zondag 4 december 2005 03:20 schreef TheaterMaMa het volgende:
mag dat niet, de meeste vrouwen vinden dat juist zo fijn
Eh? Sorry, ik volg even nietquote:Op zondag 4 december 2005 03:28 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik vond het al zo vreemd dat je me aansprak als persoon
Okee. Nou, fijn toch?quote:Op zondag 4 december 2005 03:35 schreef TheaterMaMa het volgende:
als persoon sprak jij me aan
quote:Op zondag 4 december 2005 03:21 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik ben niet de meeste vrouwen. Sommige mensen twijfelen er zelfs aan of ik wel vrouw ben. Ik ben in ieder geval mannelijker dan sommige homo's hier
ben benieuwd of ze die in Ede ook draaienquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |