Bijdehandje. Ik drink nu geen grapefruitsap.quote:Op zondag 4 december 2005 00:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Welke had jij in gedachten dan?
"Mijn glas grapefruitsap is interessanter dan Het Huis" ?
is de buurman langsgekomen dan?quote:Op zondag 4 december 2005 00:08 schreef debuurvrouw het volgende:
ik ben niet verveeld, maar dat ligt meer aan thuis (en fok!) dan aan de bewoners...![]()
quote:Op zondag 4 december 2005 00:08 schreef ruby het volgende:
Joehoe.
Veel spanning en spektakel zeker vanavond?
Welke opdracht?quote:Op zondag 4 december 2005 00:08 schreef regenworm het volgende:
Het is nu maar te hopen dat Nat alert is vannacht anders mislukt deze opdracht.
zou wel vet zijn als die nog ging mislukkenquote:Op zondag 4 december 2005 00:08 schreef regenworm het volgende:
Potje lesbische sexquote:Op zondag 4 december 2005 00:09 schreef SpeedyGJ het volgende:pffffff iedereen al in bed, en nog even en ze liggen allemaal opelkaar.
quote:
quote:
En dan Hummie zeggen,sorry opdracht mislukt doe nog maar 48 uurquote:Op zondag 4 december 2005 00:08 schreef regenworm het volgende:
Of feestbeest Menno met zijn bruisende persoonlijkheid.quote:Op zondag 4 december 2005 00:10 schreef ruby het volgende:
Was Chantal er nog maar met haar geroddel.
De 'zorg-dat-Duo-Klef-geen-seconde-alleen-is'-opdracht.quote:
Vergeet Rikkert niet met scherpe opmerkingenquote:Op zondag 4 december 2005 00:11 schreef APK het volgende:
[..]
Of feestbeest Menno met zijn bruisende persoonlijkheid.![]()
Of Linda met haar hand- en spandiensten.quote:Op zondag 4 december 2005 00:11 schreef APK het volgende:
[..]
Dat ontbreekt er nog maar aan... een orgiequote:Op zondag 4 december 2005 00:09 schreef SpeedyGJ het volgende:pffffff iedereen al in bed, en nog even en ze liggen allemaal opelkaar.
quote:Op zondag 4 december 2005 00:11 schreef APK het volgende:
[..]
Of Ralluf met zijn droge opmerkingen naar een dronken Roel.quote:Op zondag 4 december 2005 00:12 schreef ruby het volgende:
[..]
Of Linda met haar hand- en spandiensten.![]()
Ralphquote:Op zondag 4 december 2005 00:14 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Of Ralluf met zijn droge opmerkingen naar een dronken Roel.
Welnee er mislukken al veel te veel opdrachten.quote:Op zondag 4 december 2005 00:10 schreef Bartoli het volgende:
[..]
zou wel vet zijn als die nog ging mislukken
Of Rob met al zijn wijsheden. Echt een held.quote:Op zondag 4 december 2005 00:14 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Of Ralluf met zijn droge opmerkingen naar een dronken Roel.
Dat is mooi maar roel is al weer bezig met plan bquote:Op zondag 4 december 2005 00:15 schreef Foreverblue het volgende:
Joost: ik denk dat ik maar terug ga naar de mannenslaapkamer...
Roel: ja, ik ook.
Wat staat er eigenlijk op het spel als de missie misluktquote:Op zondag 4 december 2005 00:17 schreef Foreverblue het volgende:
En de missie is weer veilig.
ah oké...quote:
Is niet gezegd.quote:Op zondag 4 december 2005 00:18 schreef APK het volgende:
[..]
Wat staat er eigenlijk op het spel als de missie mislukt
Alle sinterklaaskado's weer inleverenquote:
Komt wel.....quote:Op zondag 4 december 2005 00:20 schreef Bartoli het volgende:
bij dido en naat alleen het zoenen ontbreekt inderdaad nog
Wie zijn die 2quote:
waarschijnlijk komt het geluid uit de speakers die naar hangen.quote:
Wie denk je? Nado natuurlijk.quote:
Hmzm oke zal wel :pquote:
Nee, Roel heeft nou eenmaal zo'n muppetgeluid.quote:Op zondag 4 december 2005 00:22 schreef regenworm het volgende:
[..]
waarschijnlijk komt het geluid uit de speakers die naar hangen.
Ze vragen wel vaker aan BB of het geluid uit mag.
bedoel je Chantal en Tanjaquote:
Behalve als hij boos is dan praat hij sneller en harder.quote:Op zondag 4 december 2005 00:23 schreef ruby het volgende:
[..]
Nee, Roel heeft nou eenmaal zo'n muppetgeluid.![]()
Welterusten.quote:Op zondag 4 december 2005 00:24 schreef debuurvrouw het volgende:
de buurvrouw zegt truste, en tot maandag!!
morgen gaan de buurjongentjes sinterklaas vieren.... en dus geen tijd voor fok! sorry....
quote:Op zondag 4 december 2005 00:24 schreef debuurvrouw het volgende:
de buurvrouw zegt truste, en tot maandag!!
morgen gaan de buurjongetjes sinterklaas vieren.... en dus geen tijd voor fok! sorry....
Dan klinkt ie als Fozzy Bear.quote:Op zondag 4 december 2005 00:24 schreef regenworm het volgende:
[..]
Behalve als hij boos is dan praat hij sneller en harder.
http://totallycrap.com/index.php/bulgarian_big_brother_lesbians/quote:
Nog lang...quote:Op zondag 4 december 2005 00:24 schreef Foreverblue het volgende:
En weer 5 minuten geduurd
[afbeelding]
Waarom klik ik daar nou opquote:Op zondag 4 december 2005 00:26 schreef Arliator het volgende:
[..]
http://totallycrap.com/index.php/bulgarian_big_brother_lesbians/
Hier kan het wel, waarom in nederland niet?![]()
Alweer? Is hij boos dat nNathalie zijn plekkie inpikt?quote:Op zondag 4 december 2005 00:26 schreef Foreverblue het volgende:
Het regent nog... dus Roel gaat maar eerst een peukie roken.
Dat joch is nog geen moment koud geweest in het huisquote:Op zondag 4 december 2005 00:27 schreef Arliator het volgende:
[..]
Hee, als je een koude start moet maken duurt het altijd wat langer![]()
ziet er goed uit.quote:Op zondag 4 december 2005 00:26 schreef Arliator het volgende:
[..]
Nee hoor, als je sex hebt gehad moet je een peuk roken, of het nu met jezelf is, of met een ander, sommige mensen moeten dan rokenquote:Op zondag 4 december 2005 00:28 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Alweer? Is hij boos dat nNathalie zijn plekkie inpikt?![]()
Blijkbaar alleen niet tijdens die sanctieweek.quote:Op zondag 4 december 2005 00:30 schreef Bartoli het volgende:
is toch noodrantsoen. Mag die dan nu wel de jacuzzi gebruiken?
Oke, maar voordat hij de gewenste lengte heeft om er iets mee te doen, duurt wel evenquote:Op zondag 4 december 2005 00:29 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat joch is nog geen moment koud geweest in het huis![]()
quote:Op zondag 4 december 2005 00:31 schreef Arliator het volgende:
[..]
Oke, maar voordat hij de gewenste lengte heeft om er iets mee te doen, duurt wel even![]()
quote:Op zondag 4 december 2005 00:32 schreef Lamon het volgende:
Ik ga niet de hele nacht de streams aan laten staan in de hoop op Dido/Nathalie seks.
Ik wil het wel. Maar ik ga het niet doen.
Dat is net zoiets als dat je hoopt dat Hummie ineens strippend in de tuin staatquote:Op zondag 4 december 2005 00:32 schreef Lamon het volgende:
Ik ga niet de hele nacht de streams aan laten staan in de hoop op Dido/Nathalie seks.
Ik wil het wel. Maar ik ga het niet doen.
het leukste is gewoon met je vriendin in een hotel zitten en dan na de seks in een luxe bed een sigaret rokenquote:Op zondag 4 december 2005 00:30 schreef Arliator het volgende:
[..]
Nee hoor, als je sex hebt gehad moet je een peuk roken, of het nu met jezelf is, of met een ander, sommige mensen moeten dan roken
Eeeewww...quote:Op zondag 4 december 2005 00:33 schreef Arliator het volgende:
[..]
Dat is net zoiets als dat je hoopt dat Hummie ineens strippend in de tuin staat![]()
Dan springen spontaan alle streams op zwart van schrikquote:Op zondag 4 december 2005 00:33 schreef Arliator het volgende:
[..]
Dat is net zoiets als dat je hoopt dat Hummie ineens strippend in de tuin staat![]()
Ik wou hier een woordspeling op maken, maar ik doe het toch maar niet, te voor de hand liggendquote:Op zondag 4 december 2005 00:32 schreef Foreverblue het volgende:
Roel wacht tot Dido komt... dat zullen ze wel hebben afgesproken
[afbeelding]
Ben je gek?quote:Op zondag 4 december 2005 00:33 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik hield me ook al inquote:Op zondag 4 december 2005 00:35 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik wou hier een woordspeling op maken, maar ik doe het toch maar niet, te voor de hand liggend![]()
quote:Op zondag 4 december 2005 00:35 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik wou hier een woordspeling op maken, maar ik doe het toch maar niet, te voor de hand liggend![]()
Die dachten ook eindelijk rustig te kunnen gaan klaverjassen met iedereen op bed... komt die grmbllll Roel nog in het bad zittenquote:Op zondag 4 december 2005 00:37 schreef Wickedangel het volgende:
De regie is ook gék geworden, draaiend om de jaccuzi.
Dank je, maar volgende keer wel iets moeilijker, deze zijn te makkelijkquote:Op zondag 4 december 2005 00:37 schreef Foreverblue het volgende:
[..]Ja... ik geef ze wel aan hoor...
Slaap lekkerquote:
Welkom bij de clubquote:Op zondag 4 december 2005 00:38 schreef kissa het volgende:
Ik vind er geen reet meer aan![]()
Wat een zooitje lapzwanzen![]()
Holy Moly, je hoeft je daar in ieder geval niet áf te vragen of iemand een orgasme heeft gehad.quote:Op zondag 4 december 2005 00:26 schreef Arliator het volgende:
[..]
hoiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiquote:
mijn vriendin rookt niet, dan kan ik een bloedneus en een blauw oog verwachten.quote:Op zondag 4 december 2005 00:34 schreef Manu82 het volgende:
[..]
het leukste is gewoon met je vriendin in een hotel zitten en dan na de seks in een luxe bed een sigaret roken
Zit Roel daar te bubbelen in zijn eentjequote:Op zondag 4 december 2005 00:39 schreef SpeedyGJ het volgende:
Idd kissa, het is nu echt achteruit gegaan.
quote:Op zondag 4 december 2005 00:42 schreef odie22 het volgende:
Wat is het weer gezellig hier geweest zeg , jammer dat ik het allemaal gemist heb
EN de rest ligt te maffenquote:Op zondag 4 december 2005 00:42 schreef kissa het volgende:
[..]
Zit Roel daar te bubbelen in zijn eentje![]()
Dat is nog maar bijna 3 maanden zo hoor...quote:Op zondag 4 december 2005 00:43 schreef Wickedangel het volgende:
Ik zie nu pas dat het bad héle gezéllige blauwe lichtjes heeft.
Denk je nu heus dat die regie als ze dat aan het doen zijn het bouwen van tentjes gaan verbieden? Die zaten zelf lekker tequote:Op zondag 4 december 2005 00:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Holy Moly, je hoeft je daar in ieder geval niet áf te vragen of iemand een orgasme heeft gehad.
Alleen ze mogen daar wél tentjes bouwen.
Pak sneeuw zou leuker zijnquote:Op zondag 4 december 2005 00:42 schreef SpeedyGJ het volgende:
Lekker veel regen![]()
[afbeelding]
LET OP, 1.5 uur oud![]()
Als we een weerbericht nodig hebben, bellen we Piet Paulusma wel.quote:Op zondag 4 december 2005 00:42 schreef SpeedyGJ het volgende:
Lekker veel regen![]()
[afbeelding]
LET OP, 1.5 uur oud![]()
Dat dacht ik ook... maar blijkbaar toen alleen niet tijdens die sanctieweek.quote:Op zondag 4 december 2005 00:43 schreef cuall het volgende:
Hallo![]()
Ik kom net binnen wandelen, hoe kan het dat Roel nou in de jacuzzi zit?
Tijdens rantsoen mogen ze toch geen gebruik maken van de jacuzzi?
quote:Op zondag 4 december 2005 00:43 schreef cuall het volgende:
Hallo![]()
Ik kom net binnen wandelen, hoe kan het dat Roel nou in de jacuzzi zit?
Tijdens rantsoen mogen ze toch geen gebruik maken van de jacuzzi?
Hij lag eerst met Joost op de meidenslaapkamer... maar de mannen werden gek van de meidenpraat en gingen terug naar de mannenslaapkamer. Roel zei dat hij nog ff ging bubbelen.quote:Op zondag 4 december 2005 00:44 schreef cuall het volgende:
Waarom zit hij daar eigenlijk alleen? Heeft hij ruzie met Dido?
Nou waarom zeiden ze dan vrijdag, we gaan nu nog snel met zijn allen in bad nu het nog kan?quote:Op zondag 4 december 2005 00:45 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook... maar blijkbaar toen alleen niet tijdens die sanctieweek.
quote:Op zondag 4 december 2005 00:41 schreef ChristiaanG het volgende:
[..]
mijn vriendin rookt niet, dan kan ik een bloedneus en een blauw oog verwachten.![]()
en dan thuis komen en tegen m'n vrouw zeggen dat ik in de kroeg ruzzie kreeg ! ! ! ! ! ! ! ! !
quote:Op zondag 4 december 2005 00:46 schreef odie22 het volgende:
[..]
Nou het begint al weer lekker , is foreverblue me niet voor , dan muerte wel![]()
Jij bent wel even zoet hè, met die filmpjes?quote:Op zondag 4 december 2005 00:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Holy Moly, je hoeft je daar in ieder geval niet áf te vragen of iemand een orgasme heeft gehad.
Alleen ze mogen daar wél tentjes bouwen.
Iddquote:
quote:Op zondag 4 december 2005 00:46 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hij lag eerst met Joost op de meidenslaapkamer... maar de mannen werden gek van de meidenpraat en gingen terug naar de mannenslaapkamer. Roel zei dat hij nog ff ging bubbelen.
Ik denk dat BB ook een beetje moe werd van het geklef, en ze een weekje rust wilden hebbenquote:Op zondag 4 december 2005 00:46 schreef farceman het volgende:
wat krijgen ze eigenlijk voor die opdracht?
Ik vind het nogal een misselijke streek nl.
Hou ook van jou hoorquote:Op zondag 4 december 2005 00:44 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Als we een weerbericht nodig hebben, bellen we Piet Paulusma wel.
Gestoorde gek
Ik kan echt niet sneller, gisteren liepen me streams zelfs achter , stonden de plaatjes er al voordat ik het gezien hadquote:Op zondag 4 december 2005 00:47 schreef Foreverblue het volgende:
[..]Een ervaren capper word je natuurlijk niet zomaar. Daar moet je wel wat voor doen
Dus jij wou zien dat Rob sex had? Met wie? Met zichzelf of met Ingrid?quote:Op zondag 4 december 2005 00:36 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ben je gek?
Dido/Nathalie seks is al 4 weken mijn grote strohalm om te blijven kijken. (En Rob natuurlijk, maar die is weg.)
Of dat alles gerimpeld is, dat hij eruit komt als een bejaardequote:Op zondag 4 december 2005 00:49 schreef kissa het volgende:
Volgens mij bubbelt Roelie tot hij een ons weegt![]()
Echt? Echt waar?quote:Op zondag 4 december 2005 00:48 schreef odie22 het volgende:
[..]
Ik kan echt niet sneller, gisteren liepen me streams zelfs achter , stonden de plaatjes er al voordat ik het gezien had![]()
Jaja, filmpjesquote:Op zondag 4 december 2005 00:50 schreef Gert het volgende:
Pffff... ik ga ff wat anders doen. Zwak, ik weet het, maar die vrijheid neem ik gewoon voor een keertje.![]()
Dido geilt zo van alle aandacht dat ze het volgens mij niet door heeft. Die denkt echt dat ze allemaal medelijden met haar hebben omdat ze op de bank zit en haar nu in de watten leggen omdat ze toch wel heel zielig is. Roel durft niet hard op te treden want die is veel te bang om Dido te verliezen.quote:Op zondag 4 december 2005 00:50 schreef farceman het volgende:
zouden die twee ook echt niet doorhebben dat er een geheime opdracht is? Akn toch bijna niet anders? Dido heeft opdrachten altijd redelijk snel en goed door nl.
quote:Op zondag 4 december 2005 00:49 schreef kissa het volgende:
Volgens mij bubbelt Roelie tot hij een ons weegt![]()
Als Roel gaapt lijkt ie echt precies op een chimpansee.quote:
quote:Op zondag 4 december 2005 00:53 schreef kissa het volgende:
[..]
Gelukkig niet gezien, ik trek het niet meer![]()
Volgens mij mocht die jaccuzi toen niet als straf voor een aantal overtredingen. In andere rantsoenweken mochten ze ook wel bubbelen.quote:Op zondag 4 december 2005 00:46 schreef cuall het volgende:
[..]
Nou waarom zeiden ze dan vrijdag, we gaan nu nog snel met zijn allen in bad nu het nog kan?
Volgens mij mag het niet hoor
![]()
Ik vind het wel heel verhelderend, en Roel ook zo te zien. Dido schijnt helemaal niet te merken dat ze al 2 dagen niet met Roel prive is geweest.quote:Op zondag 4 december 2005 00:46 schreef farceman het volgende:
wat krijgen ze eigenlijk voor die opdracht?
Ik vind het nogal een misselijke streek nl.
quote:Op zondag 4 december 2005 00:53 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Als Roel gaapt lijkt ie echt precies op een chimpansee.
Misschien dat ik met BB6 ook caps ga maken.quote:Op zondag 4 december 2005 00:54 schreef Foreverblue het volgende:
Dan maar beetje artistiek uitleven als er toch niks gebeurd
[afbeelding]
quote:
quote:Op zondag 4 december 2005 00:54 schreef cuall het volgende:
Nou ik vind het allemaal maar saai![]()
Ik ga er weer vandoor![]()
Ik weet het nietquote:Op zondag 4 december 2005 00:55 schreef avonne het volgende:
[..]
Heeft hij al eens gezegd "Dido, zullen we even alleen gaan zitten / liggen?"
Of durft hij dat niet of zo?
Mag hoor, kan je het overnemen... want ik weet niet of ik BB6 wel zo intensief ga volgen als deze versie.quote:Op zondag 4 december 2005 00:56 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Misschien dat ik met BB6 ook caps ga maken.
BB6! Moet er nu even niet aan denken![]()
Wat voor programma gebruikte jij nou?
quote:Op zondag 4 december 2005 00:57 schreef ruby het volgende:
Ik kan het ook niet meer aan. Veel plezier verder.
Oei...dat klinkt niet zo lekker, hopelijk ben je weer beter als het Sinterklaasavond isquote:
quote:Op zondag 4 december 2005 00:57 schreef BONG4002 het volgende:
Zo ik ben net klaar met mijn gedichten
quote:Op zondag 4 december 2005 00:58 schreef Wickedangel het volgende:
Wat ellendig dat we van APK overal antwoord op moeten geven
Hoe lang duurt het voordat ik dat heb gedownload? Drie uur?quote:Op zondag 4 december 2005 00:58 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Mag hoor, kan je het overnemen... want ik weet niet of ik BB6 wel zo intensief ga volgen als deze versie.
Ik gebruik dit programma: http://www.gadwin.com/download/ps_setup.exe
Als je een 14k4 modem hebt wel ja... anders in een minuutje binnen denk ik. Is heel klein simpel programma... maar doet zijn werk prima zoals je ziet.quote:Op zondag 4 december 2005 01:00 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hoe lang duurt het voordat ik dat heb gedownload? Drie uur?![]()
Screenhunter is ook loeihandig, misschien is dat een kleiner bestand dus als diegene Wickedangel dat wil hebben dan roept ze maarquote:Op zondag 4 december 2005 01:02 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Als je een 14k4 modem hebt wel ja... anders in een minuutje binnen denk ik. Is heel klein simpel programma... maar doet zijn werk prima zoals je ziet.
Psst...als je een trage verbinding hebt wel ja, ik heb iig ook een proggie en die is misschien wat kleiner in Kb'squote:Op zondag 4 december 2005 01:00 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hoe lang duurt het voordat ik dat heb gedownload? Drie uur?![]()
Ik zal hem eens uittesten...quote:Op zondag 4 december 2005 01:02 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Screenhunter is ook loeihandig, misschien is dat een kleiner bestand dus als diegene dat wil hebben dan roept ie maar
Ik doe echt m'n best maar ik kom niet verder dan "kweenie"quote:
Yepz. Is heel duidelijk. Onbekommerd stort ze zich in de armen van Nathalie. Terwijl Roel zegt zich ook niet happy te voel. 'Oh, had dat dan even gezegd. Nou doei. Kusje. Ik ga naar Naat. Tot morgen.'quote:Op zondag 4 december 2005 00:55 schreef avonne het volgende:
Zo, 13 kadootjes ingepakt, en tied veur een pafke en wat streamen.
Nog 1 kadootje, 8 batterijen opladen en strooigoed te gaan.
[..]
Volgens mij mocht die jaccuzi toen niet als straf voor een aantal overtredingen. In andere rantsoenweken mochten ze ook wel bubbelen.
[..]
Ik vind het wel heel verhelderend, en Roel ook zo te zien. Dido schijnt helemaal niet te merken dat ze al 2 dagen niet met Roel prive is geweest.
Roel merkt het wel, denk ik.
Heeft hij al eens gezegd "Dido, zullen we even alleen gaan zitten / liggen?"
Of durft hij dat niet of zo?
Ja hallo, ik ben een vrouw, weet ik veel wat voor modem ik hebquote:Op zondag 4 december 2005 01:02 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Als je een 14k4 modem hebt wel ja... anders in een minuutje binnen denk ik. Is heel klein simpel programma... maar doet zijn werk prima zoals je ziet.
Dat maakt niet zoveel uit. Gewoon in je mijn documenten. Dan setup uitvoeren (dubbelklik erop).quote:Op zondag 4 december 2005 01:05 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
'
Ja hallo, ik ben een vrouw, weet ik veel wat voor moden ik hebHehehe. Ik geloof er niks van dat het een minuutje duurt. Waar kan ik 'm het beste opslaan?
* Roeptquote:Op zondag 4 december 2005 01:02 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Screenhunter is ook loeihandig, misschien is dat een kleiner bestand dus als diegene Wickedangel dat wil hebben dan roept ze maar
Ok, wat is je mail/msn? Dan stuur ik hem eventjes op (heb namelijk gekraakte versie vandaar)quote:
Wacht even, ik probeer eerst die andere.quote:Op zondag 4 december 2005 01:08 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ok, wat is je mail/msn? Dan stuur ik hem eventjes op (heb namelijk gekraakte versie vandaar)
Misschien dat "spel van aantrekken en afstoten" waar zowel Roel als Dido het over hebben gehad.quote:Op zondag 4 december 2005 01:04 schreef ART het volgende:
[..]
Yepz. Is heel duidelijk. Onbekommerd stort ze zich in de armen van Nathalie. Terwijl Roel zegt zich ook niet happy te voel. 'Oh, had dat dan even gezegd. Nou doei. Kusje. Ik ga naar Naat. Tot morgen.'
Afgeserveerd.
Dido heeft donderdag al definitief afscheid genomen van de 'relatie', maar staat het geflikflooi nog wel toe, omdat het in die situatie niet anders kan. Deze 'verstoor'-dagen komen haar volgens mij helemaal niet slecht uit.
Ik had steeds het idee dat ze het wel meende dat ze gek was op Roel en dat ze na het huis wel verder zou kijken. In retrospectief had Roel donderdag helemaal gelijk. Al het gedraaikont toen was een slecht voorteken. Terecht dus dat hij zich voor ging bereiden op 'het ergste', wat Dido ten stelligste weersprak.
Gelogen.
Ze heeft gewoon met zijn kloten gespeeld.
Ah je hebt hem al mooiquote:Op zondag 4 december 2005 01:11 schreef Wickedangel het volgende:
Ik heb 'm binnen, Foreverblue. Heb 'm op mijn bureaublad staan en icoontje in balk beneden. Moet ik 'm nog koppelen aan de streams? Want hoe doe ik 'print screen'?
Bij mij staat F6 als default ingeschakeldquote:Op zondag 4 december 2005 01:11 schreef Wickedangel het volgende:
Ik heb 'm binnen, Foreverblue. Heb 'm op mijn bureaublad staan en icoontje in balk beneden. Moet ik 'm nog koppelen aan de streams? Want hoe doe ik 'print screen'?
Niet half!quote:Op zondag 4 december 2005 01:04 schreef ART het volgende:
Al het gedraaikont toen was een slecht voorteken. Terecht dus dat hij zich voor ging bereiden op 'het ergste', wat Dido ten stelligste weersprak.
Gelogen.
Yup, aangezien Dido het niet wil doen.quote:Op zondag 4 december 2005 01:13 schreef avonne het volgende:
Zeg, is Nathalie aan het vingeren?
Bij zichzelf? Heb die stream uitstaan?quote:Op zondag 4 december 2005 01:13 schreef avonne het volgende:
Helaas heeft Roel als vent geen kloten (misschien zijn broer?)quote:Op zondag 4 december 2005 01:04 schreef ART het volgende:
En nuquote:
Daar lijkt 't wel opquote:Op zondag 4 december 2005 01:13 schreef avonne het volgende:
Dat proggie wat ForeverBlue gebruikt ken ik niet dus kan je daarmee niet helpen sorryquote:Op zondag 4 december 2005 01:15 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
En nuHoe koppel ik het programma aan de streams?
Lijjkt er wel op!quote:Op zondag 4 december 2005 01:13 schreef avonne het volgende:
Ik vind mijn programma toch makkelijker Bong.quote:Op zondag 4 december 2005 01:11 schreef Wickedangel het volgende:
Hmm...en is het een gratis versie? In dat geval ga ik die ook eens proberenquote:Op zondag 4 december 2005 01:16 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik vind mijn programma toch makkelijker Bong.
Jep helemaal gratis... volg de stappen die ik net aan Wicked gaf en het moet lukken. Anders ff mee spelen totdat je het hebt zoals je het wil.quote:Op zondag 4 december 2005 01:17 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hmm...en is het een gratis versie? In dat geval ga ik die ook eens proberen
Oke danquote:Op zondag 4 december 2005 01:19 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Jep helemaal gratis... volg de stappen die ik net aan Wicked gaf en het moet lukken. Anders ff mee spelen totdat je het hebt zoals je het wil.
Ze maakt er geen geluid bij, he.quote:Op zondag 4 december 2005 01:18 schreef Lamon het volgende:
Mensen, ze is al EEN HALF UUR bezig.
Hebben jullie hele langzame streams ofzo?
(of ben ik de enige idioot die al een half uur aan het observeren is hoe subtiel ze het aan het doen is, in de hoop dat niemand het merkt. Dat kan natuurlijk ook. En zegt veel over mijn zaterdagavond besteding.)
Gefeliciteerdquote:Op zondag 4 december 2005 01:21 schreef Wickedangel het volgende:
Woohoooooo!!!!!!!!!!!!!!!
[[url=http://www.filedump.nl/plaatjes/nathalie.jpg]afbeelding][/URL]
Ik vond het duidelijker toen ze op haar rug lag.. Heeft iemand een filmpje gemaakt?quote:Op zondag 4 december 2005 01:21 schreef Wickedangel het volgende:
Bedankt!!!quote:Op zondag 4 december 2005 01:16 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik vind mijn programma toch makkelijker Bong.
Bij je klok is nu een icon gekomen... dubbelklik daar op. Kies bij bron: volledig scherm en bij afbeelding: jpeg en wijzig formaat (580 en 435).
Zet je streams volledig scherm en je kan op print screen knop op je toetsenbord drukken om een cap te maken.
Heel goed angelquote:Op zondag 4 december 2005 01:21 schreef Wickedangel het volgende:
Ja zeg, mijn eerste cap en dan nog klagenquote:Op zondag 4 december 2005 01:21 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik vond het duidelijker toen ze op haar rug lag.. Heeft iemand een filmpje gemaakt?
O, sorry... had ik niet door...quote:Op zondag 4 december 2005 01:23 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja zeg, mijn eerste cap en dan nog klagen![]()
Wat een pauperstream. 233Kbquote:Op zondag 4 december 2005 01:21 schreef Wickedangel het volgende:
448 is beter inderdaad.quote:
Helemaal mee eens, had ook niet verwacht dat ie zo soft zou worden, past gewoon niet echt bij hemquote:Op zondag 4 december 2005 01:27 schreef Shirley het volgende:
Arme Roel... Dido MOET donderdag weg, al zie ik liever Nathalie gaan. Maar Roel is echt niet leuk meer zo..
Dat gaat al een stuk beterquote:Op zondag 4 december 2005 01:27 schreef Wickedangel het volgende:
URL=http://www.filedump.nl/getmedia.php?img=roelkeuken.jpg][afbeelding][/URL]
Nee precies. Maar ik hou in m'n achterhoofd hoe ie was, en daarom moet ie winnen.quote:Op zondag 4 december 2005 01:28 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, had ook niet verwacht dat ie zo soft zou worden, past gewoon niet echt bij hem
En dat alleen maar door 1 vrouwquote:Op zondag 4 december 2005 01:28 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, had ook niet verwacht dat ie zo soft zou worden, past gewoon niet echt bij hem
En weer terug.quote:
Shut up, nerd. Ik ben nog aan het experimenteren.quote:
Hopelijk zien we de 'oude' Roel nog terug als hij en Dido weer ruzie krijgen maar ben bang van nietquote:Op zondag 4 december 2005 01:29 schreef Shirley het volgende:
[..]
Nee precies. Maar ik hou in m'n achterhoofd hoe ie was, en daarom moet ie winnen.
Heb 'm gewijzigdquote:Op zondag 4 december 2005 01:28 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dat gaat al een stuk beterff de tekst van de url weghalen... probeer een directe link te krijgen. Dus bijvoorbeeld www.filedump.nl/roel.jpg
Je doet het goed hoor, chapeauquote:
Oude Roel, nieuwe Roel, the kid is in love. En daar kun je week van worden. Of obsessed. Dat kan ook. En dat is bij Roel het geval. Vrees ik.quote:Op zondag 4 december 2005 01:30 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hopelijk zien we de 'oude' Roel nog terug als hij en Dido weer ruzie krijgen maar ben bang van niet
Ben trots op je... zo moeilijk is het niet he... de truuk is pas om leuke scherpe caps te krijgen.quote:
Ach weet je, iedereen is zo begonnen, alleen vergeten sommige mensen dat. Merk ik op mijn werk ook.quote:Op zondag 4 december 2005 01:29 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Shut up, nerd. Ik ben nog aan het experimenteren.
Dan moet je de videoversnelling lager zetten bij het menu opties en dan "prestaties"quote:Op zondag 4 december 2005 01:33 schreef SpeedyGJ het volgende:
Als ik PRT indruk en sla die afbeelding op dan krijg ik maar 1 zwart beeld
dat heeft weinig met experimenteren te maken.quote:Op zondag 4 december 2005 01:29 schreef Wickedangel het volgende:
Shut up, nerd. Ik ben nog aan het experimenteren.
ik denk één ding waar ben ik aan begonnen in hemelsnaam. Of nog ee 2e "Ik mis je dido"quote:Op zondag 4 december 2005 01:34 schreef Shirley het volgende:
Wat zou er nu allemaal door z'n hoofd heengaan?
Als je wilt kan je ook nog ervoor zorgen dat je muispointer niet in beeld komtquote:Op zondag 4 december 2005 01:33 schreef Wickedangel het volgende:
[[url=http://www.filedump.nl/plaatjes/roelbad.jpg]afbeelding][/URL]
Veel denk ik, hij zit al een tijdje in het bad, een ding weet ik zeker waar ie over denkt, het begint met een D en eindigd op idoquote:Op zondag 4 december 2005 01:34 schreef Shirley het volgende:
Wat zou er nu allemaal door z'n hoofd heengaan?
Volgens mij valt dat onder experimenterenquote:Op zondag 4 december 2005 01:35 schreef APK het volgende:
[..]
dat heeft weinig met experimenteren te maken.
Meer met het programma dat je gebruikt om streams te kijken.
Klik rechtermuisknop.. eigenschappen. Kies Probleem oplossen en zet hardwareversnelling 1 streepje naar links.quote:Op zondag 4 december 2005 01:33 schreef SpeedyGJ het volgende:
Als ik PRT indruk en sla die afbeelding op dan krijg ik maar 1 zwart beeld
Breedte en hoogte ingesteldquote:Op zondag 4 december 2005 01:32 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ben trots op je... zo moeilijk is het niet he... de truuk is pas om leuke scherpe caps te krijgen.
Nog ff 1 ding: stel bij afbeelding in dat hij het moet verkleinen naar: Breedte : 580 en Hoogte: 435. Dan past het precies op een fok pagina.
Kan ook, mijn optie geld alleen voor de Mediaplayer en niet voor het gehele systeemquote:Op zondag 4 december 2005 01:37 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Klik rechtermuisknop.. eigenschappen. Kies Probleem oplossen en zet hardwareversnelling 1 streepje naar links.
Niet in dat programma... dat ligt aan je streams.quote:Op zondag 4 december 2005 01:37 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Breedte en hoogte ingesteldHoe krijg ik het beeld scherper?
quote:Op zondag 4 december 2005 01:34 schreef Arliator het volgende:
Kan het hier wel gaan verklaren, maar dat duurt erg lang, dus dat doe ik niet, maar ik kan het wel verklaren.
Nik meer van gehoord... dus ben vrolijk wezen cappen vandaagquote:Op zondag 4 december 2005 01:39 schreef Arliator het volgende:
Gisteren was hier een duscussie of er nog caps geplaatst mochten worden, hoe is dat eigenlijk afgelopen? Heb de uitslag niet meegekregen
Tja de welbekende 'streamlock' de regie van deze BB is zeer streng wat betreft bloot, soms heb je geluk maar meestal gooien ze de stream opslotquote:Op zondag 4 december 2005 01:41 schreef Shirley het volgende:
Noooou...op het moment dat Roel z'n zwembroek uitdoet om te gaan douchen, switchen de cams op de huiskamer! Aaargh
Dank, ben altijd blij met goede suggesties, ga deze morgen proberen, heb nu iets teveel gedronken om het goed uit te proberenquote:Op zondag 4 december 2005 01:39 schreef APK het volgende:
[..]
![]()
HIER een programmaatje om 4 streams met een hogere bitrate te bekijken.
Maar daar krijg ik er maar eentjequote:Op zondag 4 december 2005 01:39 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Niet in dat programma... dat ligt aan je streams.
Probeer deze eens: http://livestream.xs4all.nl/streamgate.asp?ch=25
Dubbelklik op het videobeeld... en je hebt volledig scherm. Dan kan je het cappen.quote:Op zondag 4 december 2005 01:41 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Maar daar krijg ik er maar eentjeEn zo klein
![]()
[[url=http://www.filedump.nl/plaatjes/roelbadkamer.jpg]afbeelding][/URL]
Waarom zou dat niet mogen?quote:Op zondag 4 december 2005 01:39 schreef Arliator het volgende:
Gisteren was hier een duscussie of er nog caps geplaatst mochten worden, hoe is dat eigenlijk afgelopen? Heb de uitslag niet meegekregen
tuuuuurlijkquote:Op zondag 4 december 2005 01:43 schreef ART het volgende:
Zal Roel nog een shekkie doen?
Succes.quote:Op zondag 4 december 2005 01:41 schreef Arliator het volgende:
Dank, ben altijd blij met goede suggesties, ga deze morgen proberen, heb nu iets teveel gedronken om het goed uit te proberen![]()
Wat is dat? Iets tegen een kater soms?quote:
Ik zou het ook niet weten, maar je kon stemmen of je hier nog caps wou zien. Beetje raar, maar goed, wie ben ik om daar iets over te zeggen, ben nog een "verse" hierquote:Op zondag 4 december 2005 01:43 schreef APK het volgende:
[..]
Waarom zou dat niet mogen?![]()
De streamverslagen parasiteren op dit topic. Als er tenminste users zijn die de moeite nemen om relevante screenshots even te verplaatsen.
Thnxquote:Op zondag 4 december 2005 01:37 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Klik rechtermuisknop.. eigenschappen. Kies Probleem oplossen en zet hardwareversnelling 1 streepje naar links.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |