sinds enkele jaren erger ik me er niet meer aan. we delen het gewoon in zoals wij het willen.quote:Op zondag 4 december 2005 09:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het liefst zou ik willen dat heel die kutfeestdagen overgeslagen konden worden
ik word nog steeds ieder jaar verwacht op Het grote Diner met ooms en tantes en oma en zoquote:Op zondag 4 december 2005 09:04 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
sinds enkele jaren erger ik me er niet meer aan. we delen het gewoon in zoals wij het willen.
grote gruwelquote:Op zondag 4 december 2005 09:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik word nog steeds ieder jaar verwacht op Het grote Diner met ooms en tantes en oma en zo
Nou ja, het is op zich niet ongezellig hoor, maar ik zou het liever overslaanquote:
en dan ga je er voorgoed vantussen??quote:Op zondag 4 december 2005 09:14 schreef indahnesia.com het volgende:
Als het goed is, zijn dit mijn laatste feestdagen in Nederland![]()
Ik mag toch hopen dat ik ruim voor de volgende feestdagen weg ben ja.. De kans is in ieder geval aardig groot.quote:Op zondag 4 december 2005 09:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en dan ga je er voorgoed vantussen??
En dat je dan ook nooit meer terugkomt?quote:Op zondag 4 december 2005 09:43 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat ik ruim voor de volgende feestdagen weg ben ja.. De kans is in ieder geval aardig groot.![]()
Voor vakantiequote:Op zondag 4 december 2005 09:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En dat je dan ook nooit meer terugkomt?
dat hebben wij niet met kerstquote:Op zondag 4 december 2005 09:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik word nog steeds ieder jaar verwacht op Het grote Diner met ooms en tantes en oma en zo
dat hele gezeik zou alleen al een reden zijn om een vrouw te kopen en zelf een gezinnetje te bouwenquote:Op zondag 4 december 2005 09:49 schreef D.Rose het volgende:
[..]
dat hebben wij niet met kerst
dat hebben we een dag daarna
da's geen excuus, die vrouw mag je dan meenemen.quote:Op zondag 4 december 2005 09:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dat hele gezeik zou alleen al een reden zijn om een vrouw te kopen en zelf een gezinnetje te bouwen
"sorry ma, ik vier kerst thuis"
geweldig lijkt me datquote:Op zondag 4 december 2005 09:54 schreef D.Rose het volgende:
En wij hebben het dus de 27e, maar niet ivm kerst, maar de verjaardag van oma
kinderen, kleinkinderen en aanhang, zo'n 70 man (en vrouw)
Nee, dan zeg ik gewoon dat ik het thuis vier met mijn gezinnetjequote:Op zondag 4 december 2005 09:54 schreef D.Rose het volgende:
[..]
da's geen excuus, die vrouw mag je dan meenemen.
Ik heb vanaf 15 december zowat iedere avond wel een kerstdinerquote:Op zondag 4 december 2005 09:55 schreef indahnesia.com het volgende:
ik heb 2 kerstdiners, 1 met de familie en 1 bedrijfsuitje. Dat is nog wel te overleven.
ah, je bent het enige 'kind' aanwezig?quote:Op zondag 4 december 2005 09:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, dan zeg ik gewoon dat ik het thuis vier met mijn gezinnetjeNu denken ze volgens mij "ah wat zielig, Fles zit maar alleen thuis, kom, we vragen hem ook"
jaquote:Op zondag 4 december 2005 09:58 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ah, je bent het enige 'kind' aanwezig?
Of er zijn meer vrijgezellen?
Ik heb daar eigenlijk helemaal geen behoefte aanquote:Op zondag 4 december 2005 09:59 schreef D.Rose het volgende:
[..]
het is vaak best gezellig hoor, zie je die mensen ook weer eens
Dat vertik ik dus gewoon.quote:Op zondag 4 december 2005 09:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb vanaf 15 december zowat iedere avond wel een kerstdinermet werk, met vrienden, met weer andere vrienden, met huisgenoten, met familie...
Bel ze ffquote:Op zondag 4 december 2005 10:03 schreef D.Rose het volgende:
[..]
dan moeten ze je met rust laten vind ik
gewoon 'nee' zeggen is geen optie?quote:Op zondag 4 december 2005 10:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb daar eigenlijk helemaal geen behoefte aanIk wil gewoon met rust gelaten worden. Mijn hele leven lang al. Maar dat schijnt voor sommige mensen echt een onmogelijke opgave te zijn
na ja is een beetje overdreven hoor, zo ging het vorig jaarquote:
Tenzij ik NOG een familie-crisis op mijn geweten wil hebben, neequote:
ook niet als je iets anders op de agenda hebt staan?quote:Op zondag 4 december 2005 10:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tenzij ik NOG een familie-crisis op mijn geweten wil hebben, nee
iets anders?quote:Op zondag 4 december 2005 10:09 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ook niet als je iets anders op de agenda hebt staan?
nou, hopelijk wordt het niet veel meer danquote:Op zondag 4 december 2005 10:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
na ja is een beetje overdreven hoor, zo ging het vorig jaar
Dit jaar ben ik alleen nog maar uitgenodigd voor een bedrijfsetentje, en ik verwacht dat ik ook wel mag opdraven bij de familie
Ja, een feestje, die zijn er genoeg met de kerstdagen.quote:Op zondag 4 december 2005 10:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
iets anders?Zoiets kan niet bestaan
hoezo NOG 1?quote:Op zondag 4 december 2005 10:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tenzij ik NOG een familie-crisis op mijn geweten wil hebben, nee
Hehequote:Op zondag 4 december 2005 10:13 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ja, een feestje, die zijn er genoeg met de kerstdagen.
Eén waar je een potentiële schoondochter kunt ontmoeten
oh ja die andere was niet mijn schuld, maar goedquote:
en ik ben nog niet eens wakkerquote:Op zondag 4 december 2005 10:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
HeheJij hebt goeie ideeën op de zondagochtend
dan komen we over een uur of 2 weer terug voor een nog beter adviesquote:
ooh..quote:Op zondag 4 december 2005 10:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
oh ja die andere was niet mijn schuld, maar goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |