sinds enkele jaren erger ik me er niet meer aan. we delen het gewoon in zoals wij het willen.quote:Op zondag 4 december 2005 09:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het liefst zou ik willen dat heel die kutfeestdagen overgeslagen konden worden
ik word nog steeds ieder jaar verwacht op Het grote Diner met ooms en tantes en oma en zoquote:Op zondag 4 december 2005 09:04 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
sinds enkele jaren erger ik me er niet meer aan. we delen het gewoon in zoals wij het willen.
grote gruwelquote:Op zondag 4 december 2005 09:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik word nog steeds ieder jaar verwacht op Het grote Diner met ooms en tantes en oma en zo
Nou ja, het is op zich niet ongezellig hoor, maar ik zou het liever overslaanquote:
en dan ga je er voorgoed vantussen??quote:Op zondag 4 december 2005 09:14 schreef indahnesia.com het volgende:
Als het goed is, zijn dit mijn laatste feestdagen in Nederland![]()
Ik mag toch hopen dat ik ruim voor de volgende feestdagen weg ben ja.. De kans is in ieder geval aardig groot.quote:Op zondag 4 december 2005 09:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en dan ga je er voorgoed vantussen??
En dat je dan ook nooit meer terugkomt?quote:Op zondag 4 december 2005 09:43 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat ik ruim voor de volgende feestdagen weg ben ja.. De kans is in ieder geval aardig groot.![]()
Voor vakantiequote:Op zondag 4 december 2005 09:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En dat je dan ook nooit meer terugkomt?
dat hebben wij niet met kerstquote:Op zondag 4 december 2005 09:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik word nog steeds ieder jaar verwacht op Het grote Diner met ooms en tantes en oma en zo
dat hele gezeik zou alleen al een reden zijn om een vrouw te kopen en zelf een gezinnetje te bouwenquote:Op zondag 4 december 2005 09:49 schreef D.Rose het volgende:
[..]
dat hebben wij niet met kerst
dat hebben we een dag daarna
da's geen excuus, die vrouw mag je dan meenemen.quote:Op zondag 4 december 2005 09:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dat hele gezeik zou alleen al een reden zijn om een vrouw te kopen en zelf een gezinnetje te bouwen
"sorry ma, ik vier kerst thuis"
geweldig lijkt me datquote:Op zondag 4 december 2005 09:54 schreef D.Rose het volgende:
En wij hebben het dus de 27e, maar niet ivm kerst, maar de verjaardag van oma
kinderen, kleinkinderen en aanhang, zo'n 70 man (en vrouw)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |