ik zag het al, maar dacht niet dat iemand zich eraan zou storen... niet in dit topicquote:Op zondag 4 december 2005 18:57 schreef Litpho het volgende:
Dat is geen woord wat zich echt leent voor een verkleinwoordje, nixxx. Zeker niet geschreven.
ook wel een handie site voor gevonden, die kun je automatisch de mogelijkheden voor elk vakje in laten vullen.. moet je zelf alleen nog het nadenkwerk doen, doet de computer het boekhoudwerkquote:
Vind je het gek dat je ééntje blijft, als je de rest niet opnoemt . . .quote:Op zondag 4 december 2005 18:24 schreef nixxx het volgende:
ik heb zin om slow te chatten... maar niet zo slow
Twistje!!! Melis!! Moksy!! Q!! Cara!!Marc!!Bttd!!! En het nietkliekjekliekje!!
Bagegr.... maar ja, misschien een kroegje in, eens op een andere plek sociaal doen en mensenvrouwen leren kennen?quote:Op zondag 4 december 2005 19:03 schreef BreaktotheDance het volgende:
Nou, salsa social dance gaat ook alweer niet door vanavondHad me er net op verheugd...
Wat een nare dag
Hey mede lotgenoot... Zullen wij dan maar het wij-horen-nergens-bij kliekje beginnen?quote:Op zondag 4 december 2005 19:08 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Vind je het gek dat je ééntje blijft, als je de rest niet opnoemt . . .![]()
Users 1 t/m 136000 !!!! min klonen ..quote:Op zondag 4 december 2005 19:08 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
oew welke site is dat? (ik die zo gek is gewoon boekjes te gaan kopen in de winkel)quote:Op zondag 4 december 2005 19:06 schreef nixxx het volgende:
[..]
ook wel een handie site voor gevonden, die kun je automatisch de mogelijkheden voor elk vakje in laten vullen.. moet je zelf alleen nog het nadenkwerk doen, doet de computer het boekhoudwerk
Zou kunnenquote:Op zondag 4 december 2005 19:09 schreef nixxx het volgende:
[..]
Bagegr.... maar ja, misschien een kroegje in, eens op een andere plek sociaal doen en mensenvrouwen leren kennen?hoor mij... de expert
Ik denk ook niet dat hij iedereen kan onthouden die hier komt.. en ik reageerde ook, terwijl ik er niet bij stondquote:Op zondag 4 december 2005 19:08 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Laten we dat maar doen, anders horen we echt nergens meer bij . . .quote:Op zondag 4 december 2005 19:09 schreef AirwiN het volgende:
Hey mede lotgenoot... Zullen wij dan maar het wij-horen-nergens-bij kliekje beginnen?![]()
http://www.paulspages.co.uk/sudokuquote:Op zondag 4 december 2005 19:10 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
oew welke site is dat? (ik die zo gek is gewoon boekjes te gaan kopen in de winkel)
Dan kan jullie kliekje oranjeboom drinkenquote:Op zondag 4 december 2005 19:12 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Laten we dat maar doen, anders horen we echt nergens meer bij . . .![]()
Wat voor kutjes?quote:Op zondag 4 december 2005 18:41 schreef nixxx het volgende:dan ga ik maar heel zielig sudokutjes maken...
Oranjeboom... Daar krijg je hoofdpijn van!quote:Op zondag 4 december 2005 19:14 schreef nixxx het volgende:
[..]
Dan kan jullie kliekje oranjeboom drinkenom je af te zetten
Jij bent echt levensmoe . . .quote:Op zondag 4 december 2005 19:14 schreef nixxx het volgende:
Dan kan jullie kliekje oranjeboom drinkenom je af te zetten
![]()
Alleen als je je kliekje opheft en terugkeert in de warme veilige algemene moederschoot die renpee slowtsjet isquote:Op zondag 4 december 2005 19:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Oranjeboom... Daar krijg je hoofdpijn van!
Ik heb nog wel Grolsch, mag dat ook?![]()
Doe maarquote:
Zo te zien is het doel van het kliekje bereikt namelijk dat onze naam tot in de eeuwigheid en de zaligheid op jouw netvlies gebrand staat als je weer eens een selectieve opsomming maakt!quote:Op zondag 4 december 2005 19:19 schreef nixxx het volgende:
[..]
Alleen als je je kliekje opheft en terugkeert in de warme veilige algemene moederschoot die renpee slowtsjet is
quote:
Whoehoeeeeeeequote:Op zondag 4 december 2005 19:22 schreef AirwiN het volgende:
* AirwiN heft kliekje op en pakt er een Grolsch bij!
*proost*quote:
saaie lulquote:Op zondag 4 december 2005 19:31 schreef nixxx het volgende:
Ha Marc
kan jij niet even een paar lekkere thaise hapjes tevoorschijn toveren?
eten...dussss
I wish, ik moet ook nog even,quote:Op zondag 4 december 2005 19:31 schreef nixxx het volgende:
Ha Marc
kan jij niet even een paar lekkere thaise hapjes tevoorschijn toveren?
eten...dussss
nee.. dat komt door de eerdere discussie over thaise hapjes.. dat je een oester verwacht maar een worstje krijgt zeg maarquote:
Even?quote:Op zondag 4 december 2005 19:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
I wish, ik moet ook nog even,
smakelijk
Dat soort thais dingen ben ik ook tegengekomen. Het ziet er niet uit over het algemeen.quote:Op zondag 4 december 2005 19:38 schreef nixxx het volgende:
[..]
nee.. dat komt door de eerdere discussie over thaise hapjes.. dat je een oester verwacht maar een worstje krijgt zeg maar![]()
Ik moet nog eten, maar aangezien ik geen zin heb om te koken zal het wel brood worden ofzo, dus even snelquote:
Ik heb niet zulke thaise hapjesquote:Op zondag 4 december 2005 19:43 schreef marcb1974 het volgende:
Ik moet nog eten, maar aangezien ik geen zin heb om te koken zal het wel brood worden ofzo, dus even snel
En nee, van nixxx zijn thaise hapjes blijf ik heel erg af, mag ie zelf doen die worstjes
Of je dat nou erg moet vindenquote:Op zondag 4 december 2005 19:45 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ik heb niet zulke thaise hapjes
alleen 100% oosteuropese kwaliteit da[/pimp]
Niet te verstaan, maar dat heb je met die thais natuurlijk ook... maar wel goed in het huishoudenquote:Op zondag 4 december 2005 19:48 schreef marcb1974 het volgende:
Is dat nog wat de oosteuropese spul?
slapen?quote:Op zondag 4 december 2005 19:51 schreef BreaktotheDance het volgende:
Veel plezier met de thaise hapjes
Ik ga nu echt slapenDag
Gedichten schrijven, werk voorbereiden... En slapenquote:
Gisterenquote:Op zondag 4 december 2005 20:08 schreef Viper_74 het volgende:
morgen
Daar doe ik niet aan!quote:Op zondag 4 december 2005 20:08 schreef melismay het volgende:
[..]
Gedichten schrijven, werk voorbereiden... En slapen
Slapen is toch helemaal niet nodigquote:Op zondag 4 december 2005 20:08 schreef melismay het volgende:
[..]
Gedichten schrijven, werk voorbereiden... En slapen
Voor mij wel, anders ben ik niet meer te genietenquote:Op zondag 4 december 2005 20:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Slapen is toch helemaal niet nodig![]()
Vinden je collega's morgen helemaal niet erg hoorquote:Op zondag 4 december 2005 20:30 schreef melismay het volgende:
[..]
Voor mij wel, anders ben ik niet meer te genieten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |