Bij mij is het nog maar pagina 3.quote:Op zaterdag 3 december 2005 21:39 schreef SuperMOM het volgende:
Word ik nou gek of zag ik nou net pagina 12 hier staan???En nu pagina 6??
![]()
Haar grote teen laten amputeren, en deze op de plaats van haar duim laten zetten.quote:Op zaterdag 3 december 2005 21:42 schreef Manu82 het volgende:
Wat zou ingrid doen als haar duim er afgehakt zou worden?
Aha thnxxxquote:Op zaterdag 3 december 2005 21:40 schreef Bartoli het volgende:
[..]
pagina 12 krijg je als je niet ingelogd bent. Pagina 6 als je ingelogd bent. Zal wel in je cache gezeten hebben
Ooh dat kan ook? Ga ikn u even bekijken dan!quote:Op zaterdag 3 december 2005 21:41 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Bij mij is het nog maar pagina 3.
Ik heb het op 100 posts per page ingesteld.
Ook weer zo'n net niet-instelling.quote:Op zaterdag 3 december 2005 21:41 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Bij mij is het nog maar pagina 3.
Ik heb het op 100 posts per page ingesteld.
Dat wist ik ook niet dat je dat kon instellen. Thnxquote:Op zaterdag 3 december 2005 21:43 schreef SuperMOM het volgende:
Ooh dat kan ook? Ga ikn u even bekijken dan!![]()
vingerenquote:Op zaterdag 3 december 2005 21:42 schreef Manu82 het volgende:
Wat zou ingrid doen als haar duim er afgehakt zou worden?
ik word uberhaupt moe van Lieskequote:Op zaterdag 3 december 2005 21:54 schreef regenworm het volgende:
Lieske: regenworm ik wordt moe van je lieske caps
[afbeelding]
Je weet denk ik wel dat ik hoop dat ze er liever vandaag dan morgen uit is!quote:Op zaterdag 3 december 2005 21:58 schreef regenworm het volgende:
[..]
Dan heb je probleem want het duurt nog wel even voor ze weg is.
daaromquote:Op zaterdag 3 december 2005 21:59 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Je weet denk ik wel dat ik hoop dat ze er liever vandaag dan morgen uit is!
Zei ze... toen ze roel op Nathalie zag liggenquote:
Spannend shot... maar wat moet het voorstellen?quote:
De BB5 open haard, model TLx486DX, tssk dat model is haske popi hoor!quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:04 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Spannend shot... maar wat moet het voorstellen?
Hahaha nu je het zegt ja...quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:06 schreef Muerte het volgende:
[..]
De BB5 open haard, model TLx486DX, tssk dat model is haske popi hoor!![]()
pakjesavond geweest met gedicht en cadeau'squote:Op zaterdag 3 december 2005 22:05 schreef melke het volgende:
Nog iets bijzonders gebeurt? Hoe gaan ze Dido en Roel vanavond uit elkaar houden?
quote:Op zaterdag 3 december 2005 21:53 schreef ART het volgende:
Gaan straks Dido en Nathalie nou ook nog tongzoenen?
quote:
quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:11 schreef Gert het volgende:
Die lach van Dido, sorry hoor, rrrrrrill..
pakjesavond geweest met gedicht en cadeau'squote:Op zaterdag 3 december 2005 22:13 schreef Bocaj het volgende:
Hallo![]()
Is er nog wat spannends gebeurd vanavond?
quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:13 schreef Bocaj het volgende:
Hallo![]()
Ja Joost is in mekaar getrapt door de medebewonersquote:Op zaterdag 3 december 2005 22:13 schreef Bocaj het volgende:
Hallo![]()
Ik lees het...quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:14 schreef regenworm het volgende:
[..]
pakjesavond geweest met gedicht en cadeau's
quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:16 schreef Inca het volgende:
[..]
Ja Joost is in mekaar getrapt door de medebewoners
Nou, die 3 weken kun je toch best nog wel afkijkenquote:Op zaterdag 3 december 2005 22:21 schreef Bocaj het volgende:
Ik zit er zwaar over te denken om af te gaan kicken op het streamen en alleen nog maar de tv-uitzendingen te gaan zien...
Kan, maar het is zoooooooo saaaaaaaaaaaai.....quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:22 schreef melke het volgende:
[..]
Nou, die 3 weken kun je toch best nog wel afkijken
ik doe het eerder andersomquote:Op zaterdag 3 december 2005 22:21 schreef Bocaj het volgende:
Ik zit er zwaar over te denken om af te gaan kicken op het streamen en alleen nog maar de tv-uitzendingen te gaan zien...
Lieske = onweerquote:Op zaterdag 3 december 2005 22:23 schreef Bartoli het volgende:
die blik van Lies staat ook op onweer
Minder streams kijken probeer ik ook al een paar weken te doen.quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:21 schreef Bocaj het volgende:
Die tv uitzendingen kijk ik eigenlijk alleen nog maar voor de dbk bezoekjes...quote:
Ik ken dat... alleen raak ik steeds vaker teleurgesteld als ik weer een avondje gestreamd hebquote:Op zaterdag 3 december 2005 22:24 schreef regenworm het volgende:
[..]
Minder streams kijken probeer ik ook al een paar weken te doen.
Het lukt mij gewoon niet om minder te kijken.
Staat in dit topic: Op wie lijk jij in het BB Huis??quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:21 schreef trith het volgende:
heeft iemand een link voor test op welke bb bewoner je t meeste lijkt?
quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:27 schreef F4iTH het volgende:
Ze gaan onze Po in de zeik nemen
[afbeelding]
Ja dat heb ik dus ook. Kijk nu liever (half/half) de streams en sla de uitzendingen maar over, daar zie je toch de geknipte versiequote:
Ik vind hem meer de Tinkywinky. De wannabee regelnicht in ontkenningfase.quote:
Normaal poetst ze haar tanden elektrisch.quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:29 schreef melke het volgende:
Jeeeeeezus, de tanden zijn nu wel schoon hoor!!!
Knetter... vonk, vonk... zoooo schoonquote:Op zaterdag 3 december 2005 22:32 schreef regenworm het volgende:
[..]
Normaal poetst ze haar tanden elektrisch.
Zodra Lieske klaar is en terug is lijkt me.quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:33 schreef melke het volgende:
Wanneer gaan ze dit geintje uitvoeren?
Ik ook want dit is niks zes zitzakken op een rij.quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:32 schreef Bocaj het volgende:
Ik hoop dat de weekopdracht een zware wordt!
quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:32 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Ik vind hem meer de Tinkywinky. De wannabee regelnicht in ontkenningfase.
Die is strontchagrijnig.quote:
Zal ze er in lopen of zal ze gelijk door hebben dat ze in de zeik wordt genomen.quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:34 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Zodra Lieske klaar is en terug is lijkt me.
Is er iets gezegd dat haar niet beviel.quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:36 schreef ART het volgende:
[..]
Die is strontchagrijnig.
Heeft het volgens mij ook helemaal gehad met Dido-Roel.
Ik vind haar anders niet chagrijnig over komenquote:Op zaterdag 3 december 2005 22:36 schreef ART het volgende:
[..]
Die is strontchagrijnig.
Heeft het volgens mij ook helemaal gehad met Dido-Roel.
ze schrijven daar triktrak met c'squote:Op zaterdag 3 december 2005 22:27 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Staat in dit topic: Op wie lijk jij in het BB Huis??
![]()
ik lees hoofdzakelijk hier op FOK!quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:29 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ja dat heb ik dus ook. Kijk nu liever (half/half) de streams en sla de uitzendingen maar over, daar zie je toch de geknipte versie
Nee, ze hadden het gewoon over het verblijf en dat het zo raar was dat ze op tv kwamen e.dquote:Op zaterdag 3 december 2005 22:38 schreef regenworm het volgende:
[..]
Is er iets gezegd dat haar niet beviel.
Zag wel dat ze zat te praten met roel en ingrid maar had geen geluid aan.
"Don't be tempted to go to the dark side, my young jedi"quote:
Roel durft niks recht in het gezicht van Lieske te zeggen.quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:39 schreef melke het volgende:
[..]
Nee, ze hadden het gewoon over het verblijf en dat het zo raar was dat ze op tv kwamen e.d
Nou ik vind het wel een testje of ze echt een toneelstukje met z'n allen kunnen opvoerenquote:Op zaterdag 3 december 2005 22:44 schreef rooie3 het volgende:
Wat een slap zooitje zeg,vind er echt niks meer aan.
Nu gaan ze Lieske op bevel van Queen Dido in de maling nemen,ze nemen haar elke dag al in de maling en net Ingrid moet dat doen.
Krijg steeds meer een hekel aan Dido.
kunnen ze nietquote:Op zaterdag 3 december 2005 22:44 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Nou ik vind het wel een testje of ze echt een toneelstukje met z'n allen kunnen opvoeren
Laat ze gaan ben benieuwd hoe lieske er op reageert.quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:44 schreef rooie3 het volgende:
Nu gaan ze Lieske op bevel van Queen Dido in de maling nemen,ze nemen haar elke dag al in de maling en net Ingrid moet dat doen.
psies kunnen we eindelijk zien dat Lieske echt een dom kalf isquote:Op zaterdag 3 december 2005 22:45 schreef regenworm het volgende:
[..]
Laat ze gaan ben benieuwd hoe lieske er op reageert.
Ik zit al drie maanden naar deze onzin te kijken dan kan dit er ook nog wel bij.
Vind het alleen sneu als ze dat dagen volhouden en Lieske haar steun kwijt is,want niemand luistert al nooit naar Lieske en Ingrid nog wel.quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:45 schreef regenworm het volgende:
[..]
Laat ze gaan ben benieuwd hoe lieske er op reageert.
Ik zit al drie maanden naar deze onzin te kijken dan kan dit er ook nog wel bij.
inderdaad mogen klef en klef vanavond niet bij elkaar slapen.quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:47 schreef Bocaj het volgende:
Roel en Dido mogen vanavond ook nog niet alleen slapen ofwel? 48 uur toch die opdracht?
kun je nagaan hoe Rob is onderschatquote:Op zaterdag 3 december 2005 22:44 schreef rooie3 het volgende:
Valt nog wel mee toch,ze is ook pas 19.quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:46 schreef Manu82 het volgende:
[..]
psies kunnen we eindelijk zien dat Lieske echt een dom kalf is
lees maar ff terugquote:Op zaterdag 3 december 2005 22:52 schreef Kinga het volgende:
Wat gaan ze doen met Lieske dan?
vandaar ook kalf i.p.v. koequote:Op zaterdag 3 december 2005 22:50 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Valt nog wel mee toch,ze is ook pas 19.
Kan dat mormel niet eens bij de spiegels vandaan blijven??quote:
quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:38 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ze schrijven daar triktrak met c's
Daarom heb ik dus een kankerhekel aan dit topic.quote:
quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:59 schreef APK het volgende:
[..]
Daarom heb ik dus een kankerhekel aan dit topic.
Lul.
Ja... voor de zekerheid maar deze genomenquote:Op zaterdag 3 december 2005 22:58 schreef regenworm het volgende:
[..]
De regie draaide bij nath te laat weg
Je moet gewoon BB kijken met Fok! Zonder kan gewoon nietquote:Op zaterdag 3 december 2005 22:39 schreef ChristiaanG het volgende:
[..]
ik lees hoofdzakelijk hier op FOK!terwijl ik de streams meeluister
, af en toe kijk ik steams
, maar zelden TV
![]()
Had geen zin om van haar krenten een cap te maken.quote:Op zaterdag 3 december 2005 23:00 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ja... voor de zekerheid maar deze genomen
Eikelquote:Op zaterdag 3 december 2005 22:59 schreef APK het volgende:
[..]
Daarom heb ik dus een kankerhekel aan dit topic.
Lul.
Zooooo, en nu is het wel weer genoeg.quote:
Ik heb ook gemist wat ze met Lieske gaan uithalen??? Trouwens de dames hebben volgens mij make up sets gekregen, Roel een hoofdtelefoon, Lieske een horloge en de rest weet ik niet...??quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:54 schreef avonne het volgende:
[..]
hoever? Want het staat niet in 869 toch?
Wat had iedereen trouwens gekregen?
Waaromquote:Op zaterdag 3 december 2005 23:04 schreef CartWOman het volgende:
Zooooo, en nu is het wel weer genoeg.![]()
Ahquote:Op zaterdag 3 december 2005 23:04 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Zooooo, en nu is het wel weer genoeg.![]()
TV geeft een totaal verkeerd beeldquote:Op zaterdag 3 december 2005 23:00 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Je moet gewoon BB kijken met Fok! Zonder kan gewoon nietEn af en toe TV kijken
Zeg APK, waarom ben jij altijd zo grof? Niet iedereen vindt dat leuk hoor! Doe es lief!quote:Op zaterdag 3 december 2005 23:06 schreef APK het volgende:
[..]
Waarom
Die huishoudbeurs-trut kan toch gewoon antwoord geven op een vraag
Ben jij trots op dit soort minderwaardig gepeupel in jouw subforum?
ART.quote:Op zaterdag 3 december 2005 23:05 schreef ART het volgende:
APK heeft gelijk. As always.
Vreselijk saai en erg vermoeiend om naar te kijken.quote:Op zaterdag 3 december 2005 23:06 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ah![]()
Wat vind jij nu van BB op dit moment?
Ik vroeg het aan CatWOman hoorquote:Op zaterdag 3 december 2005 23:08 schreef regenworm het volgende:
[..]
Vreselijk saai en erg vermoeiend om naar te kijken.
En krijg last van caps vingers.
Niet altijd.quote:Op zaterdag 3 december 2005 23:06 schreef APK het volgende:
[..]
Waarom
Die huishoudbeurs-trut kan toch gewoon antwoord geven op een vraag
Ben jij trots op dit soort minderwaardig gepeupel in jouw subforum?
Hormonisch gezien dan zekerquote:Op zaterdag 3 december 2005 23:10 schreef Minouishere het volgende:
Roel staat op ontploffen !!!
APK is gewoon APK , en niet geloofwaardig als hij zich als teletubbie gaat gedragenquote:Op zaterdag 3 december 2005 23:07 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Zeg APK, waarom ben jij altijd zo grof? Niet iedereen vindt dat leuk hoor! Doe es lief!
Klef en Bef is echtquote:Op zaterdag 3 december 2005 23:11 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Hormonisch gezien dan zeker![]()
Beter naar klef en bef kijken dan de rest van dat geneuzel![]()
Nou, dat gaat ook wel weer ver, ik wil ruzie en dronkemansgelul als het kan.quote:Op zaterdag 3 december 2005 23:11 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Hormonisch gezien dan zeker![]()
Beter naar klef en bef kijken dan de rest van dat geneuzel![]()
Zwaar op de maag,ik heb teveel gegeten en gedronken.quote:Op zaterdag 3 december 2005 23:06 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ah![]()
Wat vind jij nu van BB op dit moment?
APK als teletubbiequote:Op zaterdag 3 december 2005 23:12 schreef ChristiaanG het volgende:
[..]
APK is gewoon APK , en niet geloofwaardig als hij zich als teletubbie gaat gedragen![]()
Hai Mutsquote:Op zaterdag 3 december 2005 23:13 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Zwaar op de maag,ik heb teveel gegeten en gedronken.
Maar het is intens saai, ik houd mijn hoop gevestigd op betere tijden.![]()
ja daarom is het jammer dat BB die 2 gozers gisteren uit de jacuzzi haalde bij die zangkorenquote:Op zaterdag 3 december 2005 23:13 schreef Minouishere het volgende:
[..]
Nou, dat gaat ook wel weer ver, ik wil ruzie en dronkemansgelul als het kan.![]()
quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:36 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
![]()
Joost = TinkyWinky!! Toen mijn kind nog klein was werd ik kwaad om die aantijgingen richting TinkyWinky![]()
Maar oke, Joost is de-in-ontkenning-fase-verkerende-tinky-winky
![]()
mijn man kijkt geen BB maar zei over Joost, dat is toch die homo?![]()
Hai Flugeltjequote:Op zaterdag 3 december 2005 23:13 schreef flugeltje het volgende:
[..]
APK als teletubbie![]()
Dát is iets wat ik nou graag nog eens zou zien.....![]()
Ik ben niet áltijd grof, beste Jacob. Soms begint mijn bloed gewoon te koken als er weer eens iets gepost wordt door een slowchattende idioot die totaal niets toevoegt aan het forum.quote:Op zaterdag 3 december 2005 23:07 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Zeg APK, waarom ben jij altijd zo grof? Niet iedereen vindt dat leuk hoor! Doe es lief!
Als je het hier al erg vind moet je eens bij de buren kijken in het servival topicquote:Op zaterdag 3 december 2005 23:14 schreef APK het volgende:
[..]
Ik ben niet áltijd grof, beste Jacob. Soms begint mijn bloed gewoon te koken als er weer eens iets gepost wordt door een slowchattende idioot die totaal niets toevoegt aan het forum.
Zal wel met vroeger te maken hebben. Bij vorige BB's hadden we maximaal 2 idioten in het subforum, inmiddels is het -vooral in dit topic- verworden tot een hangplek voor MAVO-mislukkelingen.
Voor hun veiligheid was het de beste oplossing.quote:Op zaterdag 3 december 2005 23:13 schreef Bartoli het volgende:
[..]
ja daarom is het jammer dat BB die 2 gozers gisteren uit de jacuzzi haalde bij die zangkoren
En wat voeg jij toe dan ook immers niks dan alleen maar gezeikquote:Op zaterdag 3 december 2005 23:14 schreef APK het volgende:
[..]
Ik ben niet áltijd grof, beste Jacob. Soms begint mijn bloed gewoon te koken als er weer eens iets gepost wordt door een slowchattende idioot die totaal niets toevoegt aan het forum.
Zal wel met vroeger te maken hebben. Bij vorige BB's hadden we maximaal 2 idioten in het subforum, inmiddels is het -vooral in dit topic- verworden tot een hangplek voor MAVO-mislukkelingen.
BB is tenenkrommend saai op het moment. Zo saai dat ik er de hele avond dus al was, maar gewoon niets kon bedenken om te posten buitenquote:Op zaterdag 3 december 2005 23:14 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Hai Flugeltje![]()
Wat vind jij van BB nu?
quote:Op zaterdag 3 december 2005 23:15 schreef CartWOman het volgende:
En niet fukken met me nu, ik heb PMS.![]()
quote:Op zaterdag 3 december 2005 23:16 schreef Manu82 het volgende:
Ik vind die APK maar een dikke dakhaas!
Alvast de filmmuziek van 'once upon a time in the west' opzet....quote:Op zaterdag 3 december 2005 23:15 schreef CartWOman het volgende:
Hey laiverdquote:Op zaterdag 3 december 2005 23:13 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Hai Muts![]()
![]()
Gezellige avond gehad?
Klopt. Maar jij kent mij inmiddels goed genoeg om te weten dat ik mij wel degelijk inlees en ook de andere topics weet te vinden.quote:Op zaterdag 3 december 2005 23:10 schreef CartWOman het volgende:
Niet altijd.
Maar er wordt hier met grote regelmaat gevraagd: "Wat gebeurde er net", "Wat is er vandaag allemaal gebeurt?"
Terwijl het antwoord een paar posts eerder is te vinden, of men de streamverslagen niet leest (alsof de SC het enige topic is). En als je daarnaar verwijst je te horen krijgt: "Geen zin om daarheen te gaan, je kan hier toch ook antwoord geven?"
Dat is óok frustrerend.![]()
quote:Op zaterdag 3 december 2005 23:16 schreef Manu82 het volgende:
Dan had jij der ff lekker antwoord op moeten geven inplaatst van iedereen af te kattenquote:Op zaterdag 3 december 2005 23:18 schreef APK het volgende:
[..]
Klopt. Maar jij kent mij inmiddels goed genoeg om te weten dat ik mij wel degelijk inlees en ook de andere topics weet te vinden.
Zo'n antwoord van die Inca () schiet dan even in één van mijn verkeerde keelgaten. (Zoals Lieske het ongetwijfeld zou verwoorden.)
dat verklaard alweer een hoop, jij neemt Lieskes woorden in je mondquote:Op zaterdag 3 december 2005 23:18 schreef APK het volgende:
[..]
Klopt. Maar jij kent mij inmiddels goed genoeg om te weten dat ik mij wel degelijk inlees en ook de andere topics weet te vinden.
Zo'n antwoord van die Inca () schiet dan even in één van mijn verkeerde keelgaten. (Zoals Lieske het ongetwijfeld zou verwoorden.)
Was weer erg gezellig. Ondanks de tien gillende kinderenquote:Op zaterdag 3 december 2005 23:18 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Hey laiverd
Ja, top. En een mooi horloge gekregen, we zouden een kleinigheidje geven maar m'n hubbie weer... "Het is toch ook klein?"![]()
Hoe was Sinterklaas bij jou?
En ik vind dat we jou zo langzamerhand maar eens......quote:Op zaterdag 3 december 2005 23:16 schreef Manu82 het volgende:
quote:Op zaterdag 3 december 2005 23:20 schreef Muerte het volgende:
[..]
En ik vind dat we jou zo langzamerhand maar eens......
[afbeelding]
ga zelf op de bus. "busje komt zo"quote:Op zaterdag 3 december 2005 23:20 schreef Muerte het volgende:
[..]
[afbeelding]
Mag hij wel opschieten want er rijden nu alleen nog maar Disco-bussen...quote:Op zaterdag 3 december 2005 23:20 schreef Muerte het volgende:
[..]
[afbeelding]
Als je mazzel hebt, wordt de bus bestuurd door een piraatje van een jaar of 14.quote:Op zaterdag 3 december 2005 23:21 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ga zelf op de bus. "busje komt zo"
Ja, dat was ook ooit leuk.quote:Op zaterdag 3 december 2005 23:15 schreef flugeltje het volgende:
Als je het hier al erg vind moet je eens bij de buren kijken in het servival topic![]()
Hier rijden er dag en nacht bussen dus dat zal geen probleem zijnquote:Op zaterdag 3 december 2005 23:22 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Mag hij wel opschieten want er rijden nu alleen nog maar Disco-bussen...
quote:Op zaterdag 3 december 2005 23:22 schreef APK het volgende:
[..]
Ja, dat was ook ooit leuk.
Dichtrammen die zooi!![]()
D''aááág.... ik heb dus wel de streamverslagen gelezen, maar daar staat bar weinig in vandaag .quote:Op zaterdag 3 december 2005 23:10 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Niet altijd.
Maar er wordt hier met grote regelmaat gevraagd: "Wat gebeurde er net", "Wat is er vandaag allemaal gebeurt?"
Terwijl het antwoord een paar posts eerder is te vinden, of men de streamverslagen niet leest (alsof de SC het enige topic is). En als je daarnaar verwijst je te horen krijgt: "Geen zin om daarheen te gaan, je kan hier toch ook antwoord geven?"
Dat is óok frustrerend.![]()
No way.quote:Op zaterdag 3 december 2005 23:15 schreef CartWOman het volgende:
Trouwens, APK, ik meen me te herinneren reacties van jouw hand te hebben gelezen van dezelfde strekking als mijn post.
Ik dacht dat jij je ingelezen had op FOK!, valt me toch een beetje tegen.quote:Op zaterdag 3 december 2005 23:21 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ga zelf op de bus. "busje komt zo"
eeh, ik weet niet hoe debiel je bent maar ik woon zo ongeveer naast de bushalte. Denk dat ze bij jou waarschijnlijk alleen nog vervoer hebben in de ambulancequote:Op zaterdag 3 december 2005 23:24 schreef lovebear het volgende:
[..]
Maar niet voor jou,
Je staat bij een halte die allang is opgeheven
Dat weet ik idd. En ook dat je zo af en toe de onbedwingbare behoefte voelt om uit je slof te schieten. Hebben we dat ook weer ff gehad.quote:Op zaterdag 3 december 2005 23:18 schreef APK het volgende:
[..]
Ik weet toch niet waar jij woontquote:Op zaterdag 3 december 2005 23:25 schreef Manu82 het volgende:
[..]
eeh, ik weet niet hoe debiel je bent maar ik woon zo ongeveer naast de bushalte. Denk dat ze bij jou waarschijnlijk alleen nog vervoer hebben in de ambulance
Behalve leesbare zinnen ook nog een aantal topics waar inhoudelijk over bv de gelaatsuitdrukkingen van Nathalie of de ontkleedde lichamen van vrouwelijke BBers gediscussieerd kan worden.quote:Op zaterdag 3 december 2005 23:16 schreef Inca het volgende:
En wat voeg jij toe dan ook immers niks dan alleen maar gezeik
okee sorryquote:Op zaterdag 3 december 2005 23:27 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ik weet toch niet waar jij woont![]()
Dus niet miepen ja
Hallo Supermemquote:Op zaterdag 3 december 2005 23:26 schreef SuperMOM het volgende:
Waarom word het altijd een rel als APK weer eens hier komt langswaaien?? Doet hij zo grof om grof te zijn? Schopt hij graag tegen huisjes om te schoppen? Is het gewoon een reller in elk topic of alleen hier?? We waren hier gezellig aan het kletsen maar ik ben nu gewoon bang om iets te posten![]()
Gewoon meeposten lieverd...quote:Op zaterdag 3 december 2005 23:26 schreef SuperMOM het volgende:
Waarom word het altijd een rel als APK weer eens hier komt langswaaien?? Doet hij zo grof om grof te zijn? Schopt hij graag tegen huisjes om te schoppen? Is het gewoon een reller in elk topic of alleen hier?? We waren hier gezellig aan het kletsen maar ik ben nu gewoon bang om iets te posten![]()
Het is gewoon zo een typetje als Gorden en Paul de Leeuw overal tegenaan kicken dus met andere woorden een RELNICHTquote:Op zaterdag 3 december 2005 23:26 schreef SuperMOM het volgende:
geen flauw ideequote:Op zaterdag 3 december 2005 23:27 schreef Bocaj het volgende:
Hebben Roel en Dido nu al eens tegen elkaar gezegd dat ze van elkaar houden?
Dido zei ooit in een onbewaakt ogenblik: "Ik hou van je. Oh sorry!"quote:Op zaterdag 3 december 2005 23:27 schreef Bocaj het volgende:
Hebben Roel en Dido nu al eens tegen elkaar gezegd dat ze van elkaar houden?
Ik draag geen panty'squote:Op zaterdag 3 december 2005 23:29 schreef CartWOman het volgende:
Halloooooo piepel, het gaat inmiddels nergens meer over, niet massaal uit je panty schieten.![]()
Erger je liever aan die 2 trutten in bed.![]()
Ik wist het zelf ook niet. En nog steeds niet trouwens.quote:Op zaterdag 3 december 2005 23:19 schreef Inca het volgende:
Dan had jij der ff lekker antwoord op moeten geven inplaatst van iedereen af te katten![]()
Omdat de mod's dan gaan slapenquote:Op zaterdag 3 december 2005 23:30 schreef Manu82 het volgende:
Waarom is het 's nachts altijd drukker dan overdag eigenlijk???
Ahaa dat is het! Oke weten we dat en hebben we dat ook weer gehad! (mannelijke PMS zeg maarquote:Op zaterdag 3 december 2005 23:26 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Dat weet ik idd. En ook dat je zo af en toe de onbedwingbare behoefte voelt om uit je slof te schieten. Hebben we dat ook weer ff gehad.![]()
Het is nog geen nacht....quote:
Ach wees blij, de streams zijn reuze saai.quote:Op zaterdag 3 december 2005 23:26 schreef SuperMOM het volgende:
Zielig voor jou dat je niet lezen kuntquote:Op zaterdag 3 december 2005 23:31 schreef APK het volgende:
[..]
Ik wist het zelf ook niet. En nog steeds niet trouwens.
Hulde voor jouw constructieve bijdrage!![]()
Jammer dat de opdracht morgen al afgelopen is.quote:Op zaterdag 3 december 2005 23:32 schreef regenworm het volgende:
Roel en Dido samen komen joost en ingrid gillend de kamer binnen.
Die kop van roel jezus daar heb je ze weer.
quote:
.quote:Op zaterdag 3 december 2005 23:35 schreef CartWOman het volgende:
[..]
![]()
Ik ga in ieder geval slapen, val zo'n beetje om.![]()
Slaap lekker voor straks, mensen.
Gemeendevoor APK.
Helemaal kut wat daar is gebeurdquote:Op zaterdag 3 december 2005 23:34 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Het is nog geen nacht....![]()
Ik wacht op het late nieuws, beelden van dat café in Boxtel. Ik heb daar op school gezeten.
quote:Op zaterdag 3 december 2005 23:35 schreef CartWOman het volgende:
[..]
![]()
Gemeendevoor APK.
Ja, het had wel een dag of 5 mogen duren. Want het niet bij elkaar slapen word dan steeds lastiger te regelenquote:Op zaterdag 3 december 2005 23:35 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Jammer dat de opdracht morgen al afgelopen is.
Inderdaad is het jammer want ik wil die roel nog een keer uit zijn dak zien gaan.quote:Op zaterdag 3 december 2005 23:35 schreef rooie3 het volgende:
[..]
beters ook dat kinderlijke gedoe soms blegghquote:Op zaterdag 3 december 2005 23:35 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Zeker weten. Toen ik het zag dacht ik eerst dat het de 'bips' was, m'n oude stamkroeg daar en die mensen kende ik dus ook. Het bleek een andere kroeg te zijn, maar dat maakt het niet minder triest.quote:Op zaterdag 3 december 2005 23:36 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Helemaal kut wat daar is gebeurd
[..]
![]()
Gemeendevoor APK.
[..]
![]()
Gemeendevoor APK.
Truste.quote:
light aan de mensen, er zijn meer mensen die niet slapen kunnen dan mensen die wel werken willen.quote:Op zaterdag 3 december 2005 23:30 schreef Manu82 het volgende:
Waarom is het 's nachts altijd drukker dan overdag eigenlijk???
Nou APK, dát is pas een geruststelling... Nu kan ik nog uren wakker blijven...quote:Op zaterdag 3 december 2005 23:39 schreef APK het volgende:
[..]
Truste.![]()
Ik hou de boel wel in de gaten als Flugel straks gaat slapen.![]()
Ik krijg wel eens de indruk dat het gemis aan drank zwaarder weegt.quote:
Precies en daarom gaat NatteLie ook of Lieskequote:Op zaterdag 3 december 2005 23:41 schreef regenworm het volgende:
Roel vind het vreselijk als dido eerder het huis verlaat.
quote:Op zaterdag 3 december 2005 23:41 schreef flugeltje het volgende:
Nou APK, dát is pas een geruststelling... Nu kan ik nog uren wakker blijven...![]()
quote:Op zaterdag 3 december 2005 23:42 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Precies en daarom gaat NatteLie ook of Lieske
Doe donderdag dan maarquote:Op zaterdag 3 december 2005 23:41 schreef regenworm het volgende:
Kun je APK gewoon niet bannen als jij of cw slapen?quote:Op zaterdag 3 december 2005 23:41 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nou APK, dát is pas een geruststelling... Nu kan ik nog uren wakker blijven...![]()
ik denk een combinatie van beidequote:Op zaterdag 3 december 2005 23:41 schreef Muerte het volgende:
[..]
Ik krijg wel eens de indruk dat het gemis aan drank zwaarder weegt.
Volgens mij is Roel ook vreslijk jaloers aangelegd...quote:Op zaterdag 3 december 2005 23:41 schreef regenworm het volgende:
Heb donderdag al de koprol gedaan en doe er twee als Dido gaatquote:Op zaterdag 3 december 2005 23:44 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het liefst mag Dido morgen het huis al verlaten
Whehehe, vragen om een ban levert een ban op.quote:Op zaterdag 3 december 2005 23:44 schreef Bocaj het volgende:
Kun je APK gewoon niet bannen als jij of cw slapen?
hij is verschrikkelijk jaloers bij het irretante afquote:Op zaterdag 3 december 2005 23:45 schreef Sjet het volgende:
[..]
Volgens mij is Roel ook vreslijk jaloers aangelegd...
quote:Op zaterdag 3 december 2005 23:44 schreef flugeltje het volgende:
Maar goed, flugel gaat toch maar naar bed
Enne APK.... [afbeelding]
uhm om even antwoord te geven op de vraag ....quote:Op zaterdag 3 december 2005 23:31 schreef APK het volgende:
[..]
Ik wist het zelf ook niet. En nog steeds niet trouwens.
Hulde voor jouw constructieve bijdrage!![]()
Aaaaaaah Dank Je Wel!!!!!quote:Op zaterdag 3 december 2005 23:49 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
uhm om even antwoord te geven op de vraag ....![]()
ze wilden Lieske wijs maken dat Ingrid een tweeling is die afgewissled is in het huis...
dat was de vraag toch?? en geen idee of ze het ook gedaan hebben.... kijk geen streams momenteel...
Merci!quote:Op zaterdag 3 december 2005 23:49 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ze wilden Lieske wijs maken dat Ingrid een tweeling is die afgewissled is in het huis...
dat was de vraag toch?? en geen idee of ze het ook gedaan hebben.... kijk geen streams momenteel...
OK ! ! ! ! ! ! ! ! 200 posts verder hebben we antwoord !quote:Op zaterdag 3 december 2005 23:49 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
die heeft nog een hoop te leren over relaties en elkaar in je waarde laten enzo....quote:Op zaterdag 3 december 2005 23:52 schreef Bocaj het volgende:
Dido is aan het beschrijven hoe ze Roel gaan kleden als het wat wordt tussen hen...
Oranje long-sleeve shirt, vale broek met oranje all-stars gympen en een corduroy-colbert...
Feijenoord heeft gelijkgespeeld tegen RBC.quote:Op zaterdag 3 december 2005 23:52 schreef Gert het volgende:
Is er nog wat gebeurd sinds mijn laatste post hier?
quote:Op zaterdag 3 december 2005 23:52 schreef Gert het volgende:
Is er nog wat gebeurd sinds mijn laatste post hier?
Let maar op van de week gebeurt het ook nog want Hummie zit zonder ideeen. En dan kunnen we de modeshow verwachttenquote:Op zaterdag 3 december 2005 23:52 schreef Bocaj het volgende:
Dido is aan het beschrijven hoe ze Roel gaan kleden als het wat wordt tussen hen...
Oranje long-sleeve shirt, vale broek met oranje all-stars gympen en een corduroy-colbert...
Corduroyquote:Op zaterdag 3 december 2005 23:52 schreef Bocaj het volgende:
Zielig hequote:Op zaterdag 3 december 2005 23:53 schreef regenworm het volgende:
Roel loopt te balen als een stekker dat hij niet bij Dido mag slapen.
quote:Op zaterdag 3 december 2005 23:53 schreef regenworm het volgende:
Roel loopt te balen als een stekker dat hij niet bij Dido mag slapen.
Weet ik veel, kun je toch zo even opzoeken?quote:Op zaterdag 3 december 2005 23:53 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
![]()
Wanneer was je laatste post dan?
Dat plan ging niet door... toen vroeg Dido aan Ingrid of zij wilde doen dat ze, nadat ze terug was gekomen uit het geheime huisje, eigelijk haar tweelingzus is. Maar daar is verder niks uitgekomen omdat mensen naar bed gingen.quote:Op zaterdag 3 december 2005 23:49 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ze wilden Lieske wijs maken dat Ingrid een tweeling is die afgewisseld is in het huis...
Zit te wachten tot zijn didootje langs komt.quote:Op zaterdag 3 december 2005 23:56 schreef yellowfirst het volgende:
Roel in zijn uppie aan het piekeren? Intelligent komt hij niet over, de pseudo-psycholoog.![]()
ik word ook wel een beetje moe van de nadruk die hij legt op zijn afgestudeerd zijn...quote:Op zaterdag 3 december 2005 23:56 schreef yellowfirst het volgende:
Roel in zijn uppie aan het piekeren? Intelligent komt hij niet over, de pseudo-psycholoog.![]()
quote:Op zaterdag 3 december 2005 23:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Weet ik veel, kun je toch zo even opzoeken?
![]()
![]()
ejjj dankjewel!! ben ik ook weer op de hoogtequote:Op zaterdag 3 december 2005 23:57 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dat plan ging niet door... toen vroeg Dido aan Ingrid of zij wilde doen dat ze, nadat ze terug was gekomen uit het geheime huisje, eigelijk haar tweelingzus is. Maar daar is verder niks uitgekomen omdat mensen naar bed gingen.
Inderdaad is roel gekker op dido dan anders om.quote:Op zaterdag 3 december 2005 23:57 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Kan je zien wie er verliefder is,dido vind andere aandacht ook best.
Hij gaat nu op het bed van Chantal liggen...quote:Op zaterdag 3 december 2005 23:59 schreef Bartoli het volgende:
Roel: "Ik heb mijn grootste verveel moment in Big-Brother tot nu toe"![]()
dat gevoel deel ik helemaal.....quote:Op zaterdag 3 december 2005 23:59 schreef Bartoli het volgende:
Roel: "Ik heb mijn grootste verveel moment in Big-Brother tot nu toe"![]()
quote:
Ze mogen toch best op 1 kamer slapen? Zolang ze maar niet klef doen.quote:Op zondag 4 december 2005 00:02 schreef Bartoli het volgende:
het leukste zou zijn als roel die geheime missie nog ging verknallen als hij op de meidenkamer komt liggen. Beetje lolligheid in de nacht moet wel kunnen
dan wordt het grappig ingewikkeld inderdaad met nathalie ertussen ofzo...quote:Op zondag 4 december 2005 00:02 schreef Bartoli het volgende:
het leukste zou zijn als roel die geheime missie nog ging verknallen als hij op de meidenkamer komt liggen. Beetje lolligheid in de nacht moet wel kunnen
Ja zoietsquote:Op zondag 4 december 2005 00:03 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
dan wordt het grappig ingewikkeld inderdaad met nathalie ertussen ofzo...![]()
![]()
psies, of een wijntje:Dquote:Op zondag 4 december 2005 00:03 schreef Gert het volgende:
[..]![]()
Die verdwijnt altijd wel, na een biertje of vijf.![]()
Ach, ik verveel me...quote:Op zondag 4 december 2005 00:05 schreef Wickedangel het volgende:
Oh Bocaj!! Jij bent veel te vroeg!!!!!![]()
Welke had jij in gedachten dan?quote:Op zondag 4 december 2005 00:05 schreef Wickedangel het volgende:
Oh Bocaj!! Jij bent veel te vroeg!!!!!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |