Bij mij is het nog maar pagina 3.quote:Op zaterdag 3 december 2005 21:39 schreef SuperMOM het volgende:
Word ik nou gek of zag ik nou net pagina 12 hier staan???En nu pagina 6??
![]()
Haar grote teen laten amputeren, en deze op de plaats van haar duim laten zetten.quote:Op zaterdag 3 december 2005 21:42 schreef Manu82 het volgende:
Wat zou ingrid doen als haar duim er afgehakt zou worden?
Aha thnxxxquote:Op zaterdag 3 december 2005 21:40 schreef Bartoli het volgende:
[..]
pagina 12 krijg je als je niet ingelogd bent. Pagina 6 als je ingelogd bent. Zal wel in je cache gezeten hebben
Ooh dat kan ook? Ga ikn u even bekijken dan!quote:Op zaterdag 3 december 2005 21:41 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Bij mij is het nog maar pagina 3.
Ik heb het op 100 posts per page ingesteld.
Ook weer zo'n net niet-instelling.quote:Op zaterdag 3 december 2005 21:41 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Bij mij is het nog maar pagina 3.
Ik heb het op 100 posts per page ingesteld.
Dat wist ik ook niet dat je dat kon instellen. Thnxquote:Op zaterdag 3 december 2005 21:43 schreef SuperMOM het volgende:
Ooh dat kan ook? Ga ikn u even bekijken dan!![]()
vingerenquote:Op zaterdag 3 december 2005 21:42 schreef Manu82 het volgende:
Wat zou ingrid doen als haar duim er afgehakt zou worden?
ik word uberhaupt moe van Lieskequote:Op zaterdag 3 december 2005 21:54 schreef regenworm het volgende:
Lieske: regenworm ik wordt moe van je lieske caps
[afbeelding]
Je weet denk ik wel dat ik hoop dat ze er liever vandaag dan morgen uit is!quote:Op zaterdag 3 december 2005 21:58 schreef regenworm het volgende:
[..]
Dan heb je probleem want het duurt nog wel even voor ze weg is.
daaromquote:Op zaterdag 3 december 2005 21:59 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Je weet denk ik wel dat ik hoop dat ze er liever vandaag dan morgen uit is!
Zei ze... toen ze roel op Nathalie zag liggenquote:
Spannend shot... maar wat moet het voorstellen?quote:
De BB5 open haard, model TLx486DX, tssk dat model is haske popi hoor!quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:04 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Spannend shot... maar wat moet het voorstellen?
Hahaha nu je het zegt ja...quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:06 schreef Muerte het volgende:
[..]
De BB5 open haard, model TLx486DX, tssk dat model is haske popi hoor!![]()
pakjesavond geweest met gedicht en cadeau'squote:Op zaterdag 3 december 2005 22:05 schreef melke het volgende:
Nog iets bijzonders gebeurt? Hoe gaan ze Dido en Roel vanavond uit elkaar houden?
quote:Op zaterdag 3 december 2005 21:53 schreef ART het volgende:
Gaan straks Dido en Nathalie nou ook nog tongzoenen?
quote:
quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:11 schreef Gert het volgende:
Die lach van Dido, sorry hoor, rrrrrrill..
pakjesavond geweest met gedicht en cadeau'squote:Op zaterdag 3 december 2005 22:13 schreef Bocaj het volgende:
Hallo![]()
Is er nog wat spannends gebeurd vanavond?
quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:13 schreef Bocaj het volgende:
Hallo![]()
Ja Joost is in mekaar getrapt door de medebewonersquote:Op zaterdag 3 december 2005 22:13 schreef Bocaj het volgende:
Hallo![]()
Ik lees het...quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:14 schreef regenworm het volgende:
[..]
pakjesavond geweest met gedicht en cadeau's
quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:16 schreef Inca het volgende:
[..]
Ja Joost is in mekaar getrapt door de medebewoners
Nou, die 3 weken kun je toch best nog wel afkijkenquote:Op zaterdag 3 december 2005 22:21 schreef Bocaj het volgende:
Ik zit er zwaar over te denken om af te gaan kicken op het streamen en alleen nog maar de tv-uitzendingen te gaan zien...
Kan, maar het is zoooooooo saaaaaaaaaaaai.....quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:22 schreef melke het volgende:
[..]
Nou, die 3 weken kun je toch best nog wel afkijken
ik doe het eerder andersomquote:Op zaterdag 3 december 2005 22:21 schreef Bocaj het volgende:
Ik zit er zwaar over te denken om af te gaan kicken op het streamen en alleen nog maar de tv-uitzendingen te gaan zien...
Lieske = onweerquote:Op zaterdag 3 december 2005 22:23 schreef Bartoli het volgende:
die blik van Lies staat ook op onweer
Minder streams kijken probeer ik ook al een paar weken te doen.quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:21 schreef Bocaj het volgende:
Die tv uitzendingen kijk ik eigenlijk alleen nog maar voor de dbk bezoekjes...quote:
Ik ken dat... alleen raak ik steeds vaker teleurgesteld als ik weer een avondje gestreamd hebquote:Op zaterdag 3 december 2005 22:24 schreef regenworm het volgende:
[..]
Minder streams kijken probeer ik ook al een paar weken te doen.
Het lukt mij gewoon niet om minder te kijken.
Staat in dit topic: Op wie lijk jij in het BB Huis??quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:21 schreef trith het volgende:
heeft iemand een link voor test op welke bb bewoner je t meeste lijkt?
quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:27 schreef F4iTH het volgende:
Ze gaan onze Po in de zeik nemen
[afbeelding]
Ja dat heb ik dus ook. Kijk nu liever (half/half) de streams en sla de uitzendingen maar over, daar zie je toch de geknipte versiequote:
Ik vind hem meer de Tinkywinky. De wannabee regelnicht in ontkenningfase.quote:
Normaal poetst ze haar tanden elektrisch.quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:29 schreef melke het volgende:
Jeeeeeezus, de tanden zijn nu wel schoon hoor!!!
Knetter... vonk, vonk... zoooo schoonquote:Op zaterdag 3 december 2005 22:32 schreef regenworm het volgende:
[..]
Normaal poetst ze haar tanden elektrisch.
Zodra Lieske klaar is en terug is lijkt me.quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:33 schreef melke het volgende:
Wanneer gaan ze dit geintje uitvoeren?
Ik ook want dit is niks zes zitzakken op een rij.quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:32 schreef Bocaj het volgende:
Ik hoop dat de weekopdracht een zware wordt!
quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:32 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Ik vind hem meer de Tinkywinky. De wannabee regelnicht in ontkenningfase.
Die is strontchagrijnig.quote:
Zal ze er in lopen of zal ze gelijk door hebben dat ze in de zeik wordt genomen.quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:34 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Zodra Lieske klaar is en terug is lijkt me.
Is er iets gezegd dat haar niet beviel.quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:36 schreef ART het volgende:
[..]
Die is strontchagrijnig.
Heeft het volgens mij ook helemaal gehad met Dido-Roel.
Ik vind haar anders niet chagrijnig over komenquote:Op zaterdag 3 december 2005 22:36 schreef ART het volgende:
[..]
Die is strontchagrijnig.
Heeft het volgens mij ook helemaal gehad met Dido-Roel.
ze schrijven daar triktrak met c'squote:Op zaterdag 3 december 2005 22:27 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Staat in dit topic: Op wie lijk jij in het BB Huis??
![]()
ik lees hoofdzakelijk hier op FOK!quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:29 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ja dat heb ik dus ook. Kijk nu liever (half/half) de streams en sla de uitzendingen maar over, daar zie je toch de geknipte versie
Nee, ze hadden het gewoon over het verblijf en dat het zo raar was dat ze op tv kwamen e.dquote:Op zaterdag 3 december 2005 22:38 schreef regenworm het volgende:
[..]
Is er iets gezegd dat haar niet beviel.
Zag wel dat ze zat te praten met roel en ingrid maar had geen geluid aan.
"Don't be tempted to go to the dark side, my young jedi"quote:
Roel durft niks recht in het gezicht van Lieske te zeggen.quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:39 schreef melke het volgende:
[..]
Nee, ze hadden het gewoon over het verblijf en dat het zo raar was dat ze op tv kwamen e.d
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |