Jawohl, Der Heinz-Harald.quote:Op zaterdag 3 december 2005 20:16 schreef Modus het volgende:
HH Frentzen?
En nu de namen he?quote:
Ja want die zitten er al 45 jaar bij ongeveer, dus die kent iedereen wel.quote:Op zaterdag 3 december 2005 21:15 schreef pos het volgende:
En nu de namen he?weet er twee... Gene Simmons en Paul Stanley
Ja, volgens mij is bijna iedereen de kroeg in of zoquote:Op zaterdag 3 december 2005 23:50 schreef Tokay het volgende:
Wat een rust hier....
geen freeley en chriss?quote:Op zaterdag 3 december 2005 21:19 schreef Modus het volgende:
[..]
Ja want die zitten er al 45 jaar bij ongeveer, dus die kent iedereen wel.. De andere 2 zijn Vinnie Vincent en wijlen Eric Carr.
hoe kan dat nou?quote:Op zondag 4 december 2005 10:00 schreef peaceman het volgende:
Het stuitert zo in mijn hoofd dat ik er nog niet achter ben of het nu morgen, middag, avond of nacht is...
Tja weet niet... Niet helemaal in orde denk ikquote:
beterschap danquote:Op zondag 4 december 2005 11:31 schreef peaceman het volgende:
[..]
Tja weet niet... Niet helemaal in orde denk ik![]()
Heb in elk geval niet zwaar gezopen...
Whose side are you on?quote:Op zondag 4 december 2005 12:09 schreef fotoloog het volgende:
More than i can bear
Tim en Neal.quote:
...en weer uit Amsterdam-Oost?quote:Op zondag 4 december 2005 13:23 schreef fotoloog het volgende:
Hoi tokay,meneer was geen componist, scheikundige..
Watergraafsmeer om precies te zijn ....quote:
Ja dat spreekt dan voor zichquote:Op zondag 4 december 2005 13:32 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Watergraafsmeer om precies te zijn ....
Met welke letter begint zijn achternaam foto?quote:
Mwah,amsterdam-oost bestaat uit de watergraafsmeer,betondorp,indische buurt,transvaalbuurt en de dapperbuurtquote:
In dat geval zou ik niet in Amsterdam-Oost wonenquote:Op zondag 4 december 2005 13:38 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Mwah,amsterdam-oost bestaat uit de watergraafsmeer,betondorp,indische buurt,transvaalbuurt en de dapperbuurt
Jammer TH, die krijg je niet...quote:Op zondag 4 december 2005 13:17 schreef Treinhomo het volgende:
Tokay; volgens mij heb ik nog een bevestiging van je tegoed...![]()
Natuurlijk weet ik dat wel maar jij hebt het altijd over Watergraafsmeerquote:Op zondag 4 december 2005 13:38 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Mwah,amsterdam-oost bestaat uit de watergraafsmeer,betondorp,indische buurt,transvaalbuurt en de dapperbuurt
Het leukste stukje, Oosterparkbuurt, vergeet-ie ook nog eensquote:Op zondag 4 december 2005 13:43 schreef pos het volgende:
[..]
Natuurlijk weet ik dat wel maar jij hebt het altijd over Watergraafsmeer
Scrut waar was je nou vannacht?quote:Op zondag 4 december 2005 13:41 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
In dat geval zou ik niet in Amsterdam-Oost wonen![]()
Ik was vroeg naar bed, de verwarmingsketel heeft weer kuren. Het was gisteravond 15 graden in huisquote:
Ik ook niet...quote:Op zondag 4 december 2005 13:41 schreef Scrutinizer het volgende:
In dat geval zou ik niet in Amsterdam-Oost wonen![]()
Jammer. Tong trapte er wel mooi in...quote:Op zondag 4 december 2005 13:42 schreef Tokay het volgende:
Jammer TH, die krijg je niet...
[afbeelding]
Deze mevrouw is namelijk niet Sarah Jessica Parker uit Sex and the City.
Ja, die val hebben wij toch mooi saampjes uitgezet, hč, TH?quote:Op zondag 4 december 2005 13:49 schreef Treinhomo het volgende:
Jammer. Tong trapte er wel mooi in...
Wat vervelend...dan kan je inderdaad maar beter in je bed liggen.quote:Op zondag 4 december 2005 13:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik was vroeg naar bed, de verwarmingsketel heeft weer kuren. Het was gisteravond 15 graden in huis![]()
Het leukste stukjequote:Op zondag 4 december 2005 13:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het leukste stukje, Oosterparkbuurt, vergeet-ie ook nog eens![]()
'k geloofde er zelf ook heilig in...quote:Op zondag 4 december 2005 13:52 schreef Tokay het volgende:
Ja, die val hebben wij toch mooi saampjes uitgezet, hč, TH?
![]()
Ik heb 'm net een half uurtje geleden weer aan de praat gekregen, gelukkig.quote:Op zondag 4 december 2005 13:52 schreef pos het volgende:
[..]
Wat vervelend...dan kan je inderdaad maar beter in je bed liggen.
Hoeveel graden is het nu?
Ik sta vandaag voor het eerst sinds ik hier woon direct voor m'n huis geparkeerdquote:Op zondag 4 december 2005 14:01 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Het leukste stukje![]()
Ga jij maar eens met je auto de oosterparkbuurt in......
Dan mag ik hopen dat je niet in de 2e oosterparkstraat woont.....quote:Op zondag 4 december 2005 14:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb 'm net een half uurtje geleden weer aan de praat gekregen, gelukkig.
[..]
Ik sta vandaag voor het eerst sinds ik hier woon direct voor m'n huis geparkeerd![]()
Gelukkig niet. Ruyschstraatquote:Op zondag 4 december 2005 14:13 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Dan mag ik hopen dat je niet in de 2e oosterparkstraat woont.....
Felle lamp erop en streng ondervragen ?quote:Op zondag 4 december 2005 14:11 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb 'm net een half uurtje geleden weer aan de praat gekregen, gelukkig.
We have ways to make you talkquote:Op zondag 4 december 2005 14:18 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Schijnwerper erop en streng ondervragen ?
1091 ook een kutbuurt om pakkies te bezorgen......quote:
Dat wil ik wel geloven. Het is een rare omrijderij hierquote:Op zondag 4 december 2005 14:22 schreef fotoloog het volgende:
[..]
1091 ook een kutsraat om pakkies te bezorgen......
Je kan beter hier in de buurt bezorgen, geen parkeer probleem tenminstequote:Op zondag 4 december 2005 14:22 schreef fotoloog het volgende:
[..]
1091 ook een kutsrtraat om pakkies te bezorgen......
Hč hč, de blonde doos is geraden.quote:Op zondag 4 december 2005 20:11 schreef pyl het volgende:
Whehehe, da's Carmela (Edie Falco). Onherkenbaar.![]()
Ja. Tuurlijk!quote:Op zondag 4 december 2005 20:27 schreef Z het volgende:
Jim Carey. Of cary...
Sorry voor de late reply: Jim Carrey is correct.quote:Op zondag 4 december 2005 20:27 schreef Z het volgende:
Jim Carey. Of cary...
Heeeeeeeeeeel goed Pylquote:Op zondag 4 december 2005 21:13 schreef pyl het volgende:
Hmmmm.........................mevrouw is ........eh......schrijfster?
Nee, ga jij nou geen genres benoemen, alsjeblieft!!quote:
quote:Op zondag 4 december 2005 21:30 schreef Diaan73 het volgende:
Een watte???
Is het zo gek dat ik niet weet wat een Clitlit is?quote:Op zondag 4 december 2005 21:35 schreef tong80 het volgende:
Jas Pyl leer mevrouw eens iets dat ze dus al jaren niet weet te vinden.
Nee hoor.quote:Op zondag 4 december 2005 21:37 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Is het zo gek dat ik niet weet wat een Clitlit is?
quote:Op zondag 4 december 2005 21:39 schreef Tokay het volgende:
Judith Krantz?
Proficiat!quote:
Okay duidelijk... door alle verkleinwoorden die je gebruikt hebt, heb ik het gevoel dat jij het niet wat vindt die boeken. Is ook logisch natuurlijk omdat je een man bent.quote:Op zondag 4 december 2005 22:20 schreef pyl het volgende:
Diaan: clitlit is de hier in RJPvD door mij per abuis ingevoerde term voor chicklit, ofwel moderne "literatuur van vrouwen, voor vrouwen" (vol pijntjes, overspelletjes, ziektetjes, masturbatietjes, al dan niet voortijdig afgebroken zwangerschapjes en oweetjes en achjeetjes - lijkt mij zo).
Clitlit is eigenlijk een betere term dan chicklit.![]()
quote:Op zondag 4 december 2005 22:29 schreef Diaan73 het volgende:
Okay duidelijk... door alle verkleinwoorden die je gebruikt hebt, heb ik het gevoel dat jij het niet wat vindt die boeken. Is ook logisch natuurlijk omdat je een man bent.Toch
![]()
*... met minderjarige tuinmannetjes.quote:Op zondag 4 december 2005 22:20 schreef pyl het volgende:
Diaan: clitlit is de hier in RJPvD door mij per abuis ingevoerde term voor chicklit, ofwel moderne "literatuur van vrouwen, voor vrouwen" (vol pijntjes, overspelletjes*, ziektetjes, masturbatietjes, al dan niet voortijdig afgebroken zwangerschapjes en oweetjes en achjeetjes - lijkt mij zo).
Clitlit is eigenlijk een betere term dan chicklit.![]()
Verdorie, ja!!quote:Op zondag 4 december 2005 22:36 schreef tong80 het volgende:
Jeetje David Lee Roth lijkt steeds meer op een crimineel uit een Amerikaanse B-serie.
Hij lijkt inderdaad op zo'n redneck amerikaan met een oude pick-up truck, strafblad en een wapenverzameling.quote:Op zondag 4 december 2005 22:36 schreef tong80 het volgende:
Jeetje David Lee Roth lijkt steeds meer op een crimineel uit een Amerikaanse B-serie.
quote:Op zondag 4 december 2005 22:47 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Tuurlijk.... maar Bridget Jones diary vind jij ook leuk ....![]()
Nee.quote:Op zondag 4 december 2005 22:46 schreef Diaan73 het volgende:
Ow nee?
En hier speelt ze dat ze sexy zou zijn?quote:
Geen idee wie dat is, maar in ieder geval niet mijn mevrouw.quote:
Renéetje Zellweger?quote:Op zondag 4 december 2005 23:26 schreef Tokay het volgende:
peaceman, er staat een verwijzing naar mijn mevrouw in een van mijn eerdere posts....![]()
Niet te lang meer lezen, hč!quote:Op zondag 4 december 2005 23:33 schreef Diaan73 het volgende:
dame en heren.... ik ga slapenwelterusten en tot morgen
Nee doe ik niet alhoewel ik morgen vrij ben , maar ik lees zo even de HP de Tijd.... handjes blijven dan wel boven de dekens......quote:Op zondag 4 december 2005 23:36 schreef pyl het volgende:
[..]
Niet te lang meer lezen, hč!
(En handjes boven de dekens!)![]()
Welterusten, Diaan.![]()
Geniet van je vrije dag! Heb je Harry Potter al uit dan?quote:Op zondag 4 december 2005 23:40 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee doe ik niet alhoewel ik morgen vrij ben , maar ik lees zo even de HP de Tijd.... handjes blijven dan wel boven de dekens......![]()
Dat is meisje Zellweger.quote:Op zondag 4 december 2005 23:33 schreef pyl het volgende:
Renéetje Zellweger?
Had ik dus toch gelijk met bovenstaande zinquote:Op zondag 4 december 2005 23:21 schreef peaceman het volgende:
[..]
En hier speelt ze dat ze sexy zou zijn?
Ah gelukkig nog kenners in tha housequote:Op maandag 5 december 2005 00:30 schreef Treinhomo het volgende:
Traci Lords.
Ik lette vroeger eigenlijk meer op andere lichaamsdelen van haarquote:Op maandag 5 december 2005 00:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ah gelukkig nog kenners in tha house
Met Silvyan Silvyanquote:Op maandag 5 december 2005 08:38 schreef Berkery het volgende:
New York Dolls
Dan ben je wel erg de weg kwijt!!quote:Op maandag 5 december 2005 09:23 schreef Gellius het volgende:
Wie zo'n publicityshot laat maken moet wel črg om serieus werk verlegen zitten.
quote:Op maandag 5 december 2005 10:18 schreef Gellius het volgende:
'n Wegwijspiet. Alsof de Goede Sint zijn weg door 't land niet blindelings kan vinden. Pieten horen zich met gepaste nederigheid rond de Heiligman te bewegen en kindertjes schrik aan te jagen, en niet allerlei lollige functies te bekleden. Dat is zō Kok-II.
En daar gaat het maar om, Peaceman. Dat je een beetje je best doet in 't leven.quote:Op maandag 5 december 2005 10:30 schreef peaceman het volgende:
[..]
soms doe je echt je best om je geloofwaardigheid te verliezen of niet?
Hij is dit jaar voor het laatst.... hij kan de weg niet meer wijzen, zn schoenen zijn versleten en hij heeft besloten volgend jaar in Spanje te blijven bij zijn vrouw in hun eetcafeetje....quote:
Nee, niet gelezen. Ik weet wel dat de man zich erg geinig uitdrukt.quote:Op maandag 5 december 2005 10:47 schreef peaceman het volgende:
Iemand HP/de tijd tot zich genomen? Staat een fraai epos in over het taalgebruik van ons kikkerlanders. En dit aan de hand van een dialoog van een vriend van mij met Drs. P.
Wel geinig hoe de bewuste man zich uitdrukt.
shit, net te laatquote:Op maandag 5 december 2005 11:27 schreef Gellius het volgende:
Is het Kate Hudson?
Ja, Kate Hudson. De dochter van Goldie Hawn.quote:Op maandag 5 december 2005 11:27 schreef Gellius het volgende:
Is het Kate Hudson?
Ah. Ik zat me al het hoofd te pijningen over de onmogelijkheden van Rock Hudson als vader.quote:Op maandag 5 december 2005 11:42 schreef Tokay het volgende:
[..]
Ja, Kate Hudson. De dochter van Goldie Hawn.
Hoi pos.
Ja, Ik wist dat hij makkelijk was maar vond het zo een leuk plaatjequote:Op maandag 5 december 2005 13:07 schreef Z het volgende:
Mooie foto. Sophia en ...?
Idd wel bijzonder dat ze benen had...quote:
Carlo is ook natuurlijk goedquote:Op maandag 5 december 2005 13:07 schreef pyl het volgende:
Carlo Ponti enSophia Loren.
(Angie is 1.65 m lees ik net.....)
Had jij niet plechtig beloofd geen grapjes meer te maken?!?!quote:Op maandag 5 december 2005 13:08 schreef peaceman het volgende:
Idd wel bijzonder dat ze benen had...![]()
Ik had mijn vingers stiekem gekruist achter mijn rug gehouden tijdens die beloftequote:Op maandag 5 december 2005 13:09 schreef pyl het volgende:
[..]
Had jij niet plechtig beloofd geen grapjes meer te maken?!?!![]()
Ik won!quote:
Oeps... jij was eerst zie ik nu,quote:Op maandag 5 december 2005 13:11 schreef pyl het volgende:
Steve McQueen kust Natalie Wood?
Rustigquote:Op maandag 5 december 2005 13:12 schreef pyl het volgende:
[..]
Ik won!![]()
Nu doe ik niet meer mee hoor....![]()
Zou ie een zakje zout van de Sint gehad hebben?quote:
Helemaal een mooie vrouwquote:Op maandag 5 december 2005 13:14 schreef pyl het volgende:
Brigitte Bardot had ook best mooie benen.
Zucht van wat een mooie vrouw of zucht van...wat maakt die pos ze weer makkelijk?quote:Op maandag 5 december 2005 13:15 schreef pyl het volgende:
Jane Fonda.......zucht.
Vooral als het rechtsonder in de hoek staatquote:Op maandag 5 december 2005 13:16 schreef pos het volgende:
[..]
Zucht van wat een mooie vrouw of zucht van...wat maakt die pos ze weer makkelijk?
Als ze zķ mooi zijn, mag je ze voor mij nķg gemakkelijker maken.quote:Op maandag 5 december 2005 13:16 schreef pos het volgende:
Zucht van wat een mooie vrouw of zucht van...wat maakt die pos ze weer makkelijk?
Oowquote:Op maandag 5 december 2005 13:17 schreef peaceman het volgende:
[..]
Vooral als het rechtsonder in de hoek staat![]()
Heel goed fannekequote:Op maandag 5 december 2005 13:20 schreef fanneke het volgende:
Paul Newman & Joanne Woodward
Maar natuurlijk...heel goed pylquote:Op maandag 5 december 2005 13:25 schreef pyl het volgende:
Pos, die mevrouw, ik durf het bijna niet te zeggen, maar......is het misschien Joan Collins?![]()
Ja...vervelend mens iddquote:Op maandag 5 december 2005 13:27 schreef pyl het volgende:
Wat een ordinaire tronie.....ook toen al.
Leuke site gevonden...en ze zijn nog lang niet opquote:Op maandag 5 december 2005 13:28 schreef peaceman het volgende:
Fraaie foto's hoor Pos!
quote:Op maandag 5 december 2005 13:32 schreef peaceman het volgende:
Joe Cocker ken ik wel natuurlijk
Bij mij is het al niet veel anders.quote:Op maandag 5 december 2005 13:32 schreef peaceman het volgende:
Het zijn alleen vooral Oh ja's bij mij
quote:
Closequote:
Ja natuurlijk is het goedquote:Op maandag 5 december 2005 13:41 schreef peaceman het volgende:
Is Sir P. goed Pos?
Ken je zijn nieuwe cd?
O verrek, ik kon er niet opkomen. Holboog.quote:
quote:Op maandag 5 december 2005 14:00 schreef fotoloog het volgende:
Richard Kliedermann
quote:`Een stukje uit het hoofd, dat kunnen ze allemaal wel, maar foutloos spelen en onderwijl in de camera smilen, dat is de kunst!`
Collegaatje van (en inspiratiebron voor) Memien, inderdaad!quote:Op maandag 5 december 2005 14:14 schreef Tokay het volgende:
Da's Heleen Dupuis, die weet ook veel van ethiek!
Nee, hoezo?quote:Op maandag 5 december 2005 14:19 schreef wyccie het volgende:
Die Memien is toch zeker wel een verklede man...toch?
(tvp)
Duh.quote:Op maandag 5 december 2005 14:19 schreef dartfanaat het volgende:
Kees van Kooten en Wim de Bie
quote:
Dag wyccie.quote:Op maandag 5 december 2005 14:25 schreef wyccie het volgende:
Ik heb het voor de zekerheid maar even opgezocht....![]()
Doei!
quote:Op maandag 5 december 2005 15:31 schreef Tokay het volgende:
Piet Schrijvers.
Knap hč, al die verschillende typetjes.quote:
Ik sta versteld!quote:
Nou!quote:Op maandag 5 december 2005 16:08 schreef pyl het volgende:
Whehehe....Steven van Zandt.....![]()
Ook een typetje, welbeschouwd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |