Aardige liedjes ook: Heartache Avenue, This Affair, er was er nog eentjequote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:02 schreef Z het volgende:
The Maisonettes, wat een briljante bandnaam!
Ik zie geen Groningen staanquote:
Divine comedy kan bij vlagen zo waanzinnig mooi zijnquote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:19 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Ik zie geen Groningen staan![]()
![]()
off-topic: kennen jullie Divine Comedy? (de band, niet het boek) Vind ik ook erg goed. Is eigenlijk wel te vergelijken met Belle & Sebastian; muzikaal én vanwege de gewoonte om de meest prachtige nummers op EP'tjes te verstoppen.
Maar dit terzijde
quote:
Dus er komen waarschijnlijk nog een heleboel tourdates bij! Never say never...quote:Op 06/01/06 schreef Sarah het volgende:
I mean, never say never, but we're looking pretty well booked up til well into the summer..
Hope springs eternal. Ergens binnen een straal van 200 km is al goed, trouwens.quote:Op zondag 8 januari 2006 13:42 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
[..]
[..]
Dus er komen waarschijnlijk nog een heleboel tourdates bij! Never say never...
Ja, al missen we nu nog een paar hoezen natuurlijk.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:02 schreef Z het volgende:
The Maisonettes, wat een briljante bandnaam!
Je bedoelt The Life Persuit? Die is al een tijdje geleden gelekt.quote:Op zondag 8 januari 2006 17:29 schreef peaceman het volgende:
Iemand de nieuwe cd al geluisterd? Ik nog niet, maar heb m wel al binnen... maw hij is gelekt...
Ah oke.. nou ik heb m nu pasquote:Op zondag 8 januari 2006 17:50 schreef Z het volgende:
[..]
Je bedoelt The Life Persuit? Die is al een tijdje geleden gelekt.
The Life Pursuit: het duurt een paar draaibeurten tja, oude stempel maar dan is het echt een wondermooi albumquote:
Ah leuk, perfecte keuze ook.quote:Op maandag 16 januari 2006 10:25 schreef DaisyDuke het volgende:
De video van Funny Little Frog al gezien?
http://www.nme.com/artists/belle-and-sebastian/media/112
Ja, op MTV zelfs nogquote:Op maandag 16 januari 2006 10:25 schreef DaisyDuke het volgende:
De video van Funny Little Frog al gezien?
http://www.nme.com/artists/belle-and-sebastian/media/112
Je bent Belle vergetenquote:Op maandag 16 januari 2006 14:55 schreef Sebastiaan_2006 het volgende:
Meldt zich...
Setlist van een van de concerten in Glasgow. Opvallend is de aanwezigheid van 'Electronic Renaissance! Ik ben zelf heel benieuwd naar de live versie van 'Your Cover's Blown'! Blijft ook wel een geweldig nummer (en opvallend afwezig in de meeste lijstjes hier bedenk ik me nu...)quote:1. the stars of track and field
2. another sunny day
3. funny little frog
4. my wandering days are over
5. sukie in the graveyard
6. electronic rennaisance
7. the loneliness of the middle distance runner
8. to be myself completely
9. dress up in you
10. the fox in the snow
11. dog on wheels
12. your cover's blown
13. the state i'm in