Staat daar:quote:Op woensdag 4 januari 2006 20:27 schreef Auticia het volgende:
Even slightly offtopic hoor, ik ga zo mijn hoofd eens breken over een lijstje, maar ik kwam dit tegen![]()
.
Heb mijn naam er even vanaf geknipt.
[afbeelding]
Heeft mijn stiefzusje voor me weten te ronselen in 2002 (ofzo?) toen ze in Rotterdam bij Motel Mozaique speelden.
Jaquote:Op donderdag 5 januari 2006 00:17 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Staat daar:
''I love you''
Stuart Murdoch?
Hij komt wel 1x voorquote:Op donderdag 5 januari 2006 18:57 schreef pfaf het volgende:
Een schrijnend gebrek aan Jonathan David is wel opvallend.
Ja, wij zijn zeker de enigen die vallen voor dat nummer?quote:Op donderdag 5 januari 2006 18:57 schreef pfaf het volgende:
Een schrijnend gebrek aan Jonathan David is wel opvallend.
Neen, hier ook nog één.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 15:57 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ja, wij zijn zeker de enigen die vallen voor dat nummer?
Kan ik me toch niet in vinden:quote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:50 schreef thijsdetweede het volgende:
DCW mag dan niet het absolute meesterwerk zijn, het is op zn minst een relatief meesterwerk.
Amai! Wat zul je wel niet van de rest vinden dan?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:50 schreef furanku het volgende:
Ik luister nu naar The Life Pursuit.
[afbeelding]
FANTASTISCH!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een geweldig album zeg. Ik heb nog nooit van hun gehoord. Zat dit topic door te lezen, en heb daardoor het album gedownload. Komt toch pas rond 10 februari uit was het niet?
Yup, duurt nog wel even. 't Is ook inderdaad een goede opstap naar B&S. Morgen hollen naar de dichtsbijzijnde platenzaak en If You're Feeling Sinister kopen!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:50 schreef furanku het volgende:
Ik luister nu naar The Life Pursuit.
[afbeelding]
FANTASTISCH!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een geweldig album zeg. Ik heb nog nooit van hun gehoord. Zat dit topic door te lezen, en heb daardoor het album gedownload. Komt toch pas rond 10 februari uit was het niet?
Ja, geweldig, keer op keer.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 11:28 schreef Z het volgende:
Mooi hoesje ook weer.
De video van LLPJ is ook geweldig. HIj komt nog wel eens langs bij MTV2 en ik heb hem inmiddels ook bij de buurtsupr gevonden.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:07 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ja, geweldig, keer op keer.
Ik vind die van LLPJ ook zo supermooi.
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |