The Cat's Pyjamas isquote:Op maandag 2 januari 2006 16:14 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Wat vinden jullie eigenlijk van The Gentle Waves en de andere projecten van Isobel?
Nee, die EP met Bill Wells ken ik niet. Het moet een of ander Billy Holiday achtig werkje zijn. Ben wel benieuwd!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 11:18 schreef Z het volgende:
Ik vind The Gentle Waves prachtig, en Isobel heeft ook nog een plaat gemaakt met ene Bill Wells (?) die heb ik nooit gehoord, jij wel?
En Looper heeft een van jullie dat wel eens beluisterd?
En het Life Persuit kwartje is bij mij definitief gevallen, ik vind het een prachtplaat!
Jij bent dan ook de opper B&S nerd hier.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 11:51 schreef Auticia het volgende:
Ik heb 2 cd's van Looper, the Geometrid en Up a Tree (als ik het goed heb). Ik vind 't erg tof!
Het is een oude brief, geschreven aan Stuarts broer. Grappigquote:I'm making a single for Stow College, which I think you know about. I think I'm going to have to step into the real world of The Biz shortly, and I don't know how I'm going to put up
with all the hassle. It should be a laugh. I'm recording at the end of February, which is not too far away. I decided to use the name Belle & Sebastian for the project. I know you think that's daft, but it just happens to be the mode of thought that I'm occupying at the moment. I'm still thinking about the short story I wrote about in the summer. Maybe I should let you read that. I might put a copy in for you. But the funny thing is that I met a girl called "Belle, short for Isobel" at a party. And she's going to be playing cello and singing backing. Fucking crazzy,
quote:And at lunch we're meeting a madman. This geyser's got his own indie label, Jeepster, and he's coming from London to see us playing in a room! Ha ha.
Ik was er niet, die tuthola had mij helegaar niet ingelichtquote:Op woensdag 4 januari 2006 20:29 schreef DaisyDuke het volgende:
Dat was 2002, daar was ik ook bij!
Maar zeker leuk, Auticia!
quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:22 schreef Brahimov het volgende:
Hidden track: The twelve days of Christmas
Staat daar:quote:Op woensdag 4 januari 2006 20:27 schreef Auticia het volgende:
Even slightly offtopic hoor, ik ga zo mijn hoofd eens breken over een lijstje, maar ik kwam dit tegen![]()
.
Heb mijn naam er even vanaf geknipt.
[afbeelding]
Heeft mijn stiefzusje voor me weten te ronselen in 2002 (ofzo?) toen ze in Rotterdam bij Motel Mozaique speelden.
Jaquote:Op donderdag 5 januari 2006 00:17 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Staat daar:
''I love you''
Stuart Murdoch?
Hij komt wel 1x voorquote:Op donderdag 5 januari 2006 18:57 schreef pfaf het volgende:
Een schrijnend gebrek aan Jonathan David is wel opvallend.
Ja, wij zijn zeker de enigen die vallen voor dat nummer?quote:Op donderdag 5 januari 2006 18:57 schreef pfaf het volgende:
Een schrijnend gebrek aan Jonathan David is wel opvallend.
Neen, hier ook nog één.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 15:57 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ja, wij zijn zeker de enigen die vallen voor dat nummer?
Kan ik me toch niet in vinden:quote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:50 schreef thijsdetweede het volgende:
DCW mag dan niet het absolute meesterwerk zijn, het is op zn minst een relatief meesterwerk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |